Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

... Og totalt blir det fort gjerne tre femtilapper (om ikke mer) i tillegg.

 

Dessuten tar det jo veldig mye lenger tid å sende fra USA til Norge enn fra England (i tillegg til at pakken blir liggende på fortollingslokalene en stund).

 

Menmen, gjort er gjort. Et lite tips til deg er at du bør se godt etter over alt før du foretar deg et eventuelt kjøp av en film (eller noe annet). Noen ganger kan du gjøre ekstreme kupp. :)

5699360[/snapback]

Har de ikke begynnt å pakke den ennå er det verdt å prøve en email, be dem om å kansellere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC,04/03-2006 : 17:29]... Og totalt blir det fort gjerne tre femtilapper (om ikke mer) i tillegg.

 

Dessuten tar det jo veldig mye lenger tid å sende fra USA til Norge enn fra England (i tillegg til at pakken blir liggende på fortollingslokalene en stund).

 

Menmen, gjort er gjort. Et lite tips til deg er at du bør se godt etter over alt før du foretar deg et eventuelt kjøp av en film (eller noe annet). Noen ganger kan du gjøre ekstreme kupp. :)

5699360[/snapback]

Har de ikke begynnt å pakke den ennå er det verdt å prøve en email, be dem om å kansellere.

5699579[/snapback]

 

Da mister jeg jo bestllingen på saw og sin city.

Lenke til kommentar
[iC,04/03-2006 : 17:29]... Og totalt blir det fort gjerne tre femtilapper (om ikke mer) i tillegg.

 

Dessuten tar det jo veldig mye lenger tid å sende fra USA til Norge enn fra England (i tillegg til at pakken blir liggende på fortollingslokalene en stund).

 

Menmen, gjort er gjort. Et lite tips til deg er at du bør se godt etter over alt før du foretar deg et eventuelt kjøp av en film (eller noe annet). Noen ganger kan du gjøre ekstreme kupp. :)

5699360[/snapback]

Har de ikke begynnt å pakke den ennå er det verdt å prøve en email, be dem om å kansellere.

5699579[/snapback]

 

Da mister jeg jo bestllingen på saw og sin city.

5699594[/snapback]

Hvis du har bestilt dem sammen, i samme bestilling, og de sendes i samme pakke (DDD sender utenlands én eller to ganger i uka, og da sender de det av bestillingen som er på lager) ender du opp med å betale mva for Sin City og SAW II, som begge er under mva-grensa hver for seg. Det blir relativt mye dyrere enn nødvendig.

 

Edit: skrvlf.

Endret av Njål
Lenke til kommentar

Bonus fra jobb = penger til overs = litt film :D

 

X-Files - Sesong 4-9 £13.99 per stk.

Revolver £12.99

Instinct £5,99

Serpico £11.99

Tapeheads £3.99

Housesitter £5.99

North Sea Hijack £5.99

A Night at the Roxbury £7.99

Outbreak £5.99

Ransom £5.99

The Hunt for Eagle One £14.99

The Omen £5.99

 

Og litt moro fra Anchor Bay...

 

Scanners £7.99

The Brood £7.99

Undead £7.99

The Evil Dead: Book Of The Dead £7.99

 

Alt fra play...

Lenke til kommentar

Er svært misunnelig, Manx, gidder du å trøste meg littegrann med en aldri så liten anmeldelse av Serpico når du har fått sett den? Så klpp om den på Filmplaneten for en stund siden, den så veldig bra ut, men programmet viste for lite om den til at jeg har prioritert å bestille den selv.

Lenke til kommentar

Riv med en liten anmeldelse av Revolver også mens du er i gang. Er die-hard Richie-fan, men har hørt mye skabberier om Revolver. Veldig skeptisk til at han har ramla ned fra toppen han også. :no:

 

Du kunne forresten spart litt småpenger på å bestille X-Files-sesongene hos Amazon.co.uk (veldig lite, men penger er penger).

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Er i hvert fall to filmer jeg gleder meg til, selv om jeg er litt skeptisk til Revolver av en eller annen grunn. Men så lenge madonna ikke dukker opp så er jo det et lite pluss for meg.

 

MeTa][iC hvis du er redd for at Guy Ritchie er på vei ned, så er det jo bare å ta en titt på Matthew Vaughn's Layer Cake. Han er jo i hvert fall på vei opp :thumbup:

 

Vel et helt pund å spare før frakt, koster vel mer en et pund i frakt fra amazon gjør det ikke? Lenge siden jeg har handlet der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...