Njål Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 ... Og totalt blir det fort gjerne tre femtilapper (om ikke mer) i tillegg. Dessuten tar det jo veldig mye lenger tid å sende fra USA til Norge enn fra England (i tillegg til at pakken blir liggende på fortollingslokalene en stund). Menmen, gjort er gjort. Et lite tips til deg er at du bør se godt etter over alt før du foretar deg et eventuelt kjøp av en film (eller noe annet). Noen ganger kan du gjøre ekstreme kupp. 5699360[/snapback] Har de ikke begynnt å pakke den ennå er det verdt å prøve en email, be dem om å kansellere. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 [iC,04/03-2006 : 17:29]... Og totalt blir det fort gjerne tre femtilapper (om ikke mer) i tillegg. Dessuten tar det jo veldig mye lenger tid å sende fra USA til Norge enn fra England (i tillegg til at pakken blir liggende på fortollingslokalene en stund). Menmen, gjort er gjort. Et lite tips til deg er at du bør se godt etter over alt før du foretar deg et eventuelt kjøp av en film (eller noe annet). Noen ganger kan du gjøre ekstreme kupp. 5699360[/snapback] Har de ikke begynnt å pakke den ennå er det verdt å prøve en email, be dem om å kansellere. 5699579[/snapback] Da mister jeg jo bestllingen på saw og sin city. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Da mister jeg jo bestllingen på saw og sin city. Du har bestillt alle 3 titlene i en og samme ordre da eller? For da kommer du jo over MVA-grensen på de to andre filmene også. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) [iC,04/03-2006 : 17:29]... Og totalt blir det fort gjerne tre femtilapper (om ikke mer) i tillegg. Dessuten tar det jo veldig mye lenger tid å sende fra USA til Norge enn fra England (i tillegg til at pakken blir liggende på fortollingslokalene en stund). Menmen, gjort er gjort. Et lite tips til deg er at du bør se godt etter over alt før du foretar deg et eventuelt kjøp av en film (eller noe annet). Noen ganger kan du gjøre ekstreme kupp. 5699360[/snapback] Har de ikke begynnt å pakke den ennå er det verdt å prøve en email, be dem om å kansellere. 5699579[/snapback] Da mister jeg jo bestllingen på saw og sin city. 5699594[/snapback] Hvis du har bestilt dem sammen, i samme bestilling, og de sendes i samme pakke (DDD sender utenlands én eller to ganger i uka, og da sender de det av bestillingen som er på lager) ender du opp med å betale mva for Sin City og SAW II, som begge er under mva-grensa hver for seg. Det blir relativt mye dyrere enn nødvendig. Edit: skrvlf. Endret 4. mars 2006 av Njål Lenke til kommentar
GeO Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Fikk et par filmer fra Amazon.co.uk i posten i dag. Donnie Darko - NOK 40 Twelve Monkeys - NOK 70 Fiffige filmperler som jeg gleder meg til å se i kveld. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bonus fra jobb = penger til overs = litt film X-Files - Sesong 4-9 £13.99 per stk. Revolver £12.99 Instinct £5,99 Serpico £11.99 Tapeheads £3.99 Housesitter £5.99 North Sea Hijack £5.99 A Night at the Roxbury £7.99 Outbreak £5.99 Ransom £5.99 The Hunt for Eagle One £14.99 The Omen £5.99 Og litt moro fra Anchor Bay... Scanners £7.99 The Brood £7.99 Undead £7.99 The Evil Dead: Book Of The Dead £7.99 Alt fra play... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er svært misunnelig, Manx, gidder du å trøste meg littegrann med en aldri så liten anmeldelse av Serpico når du har fått sett den? Så klpp om den på Filmplaneten for en stund siden, den så veldig bra ut, men programmet viste for lite om den til at jeg har prioritert å bestille den selv. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Riv med en liten anmeldelse av Revolver også mens du er i gang. Er die-hard Richie-fan, men har hørt mye skabberier om Revolver. Veldig skeptisk til at han har ramla ned fra toppen han også. Du kunne forresten spart litt småpenger på å bestille X-Files-sesongene hos Amazon.co.uk (veldig lite, men penger er penger). Endret 4. mars 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er i hvert fall to filmer jeg gleder meg til, selv om jeg er litt skeptisk til Revolver av en eller annen grunn. Men så lenge madonna ikke dukker opp så er jo det et lite pluss for meg. MeTa][iC hvis du er redd for at Guy Ritchie er på vei ned, så er det jo bare å ta en titt på Matthew Vaughn's Layer Cake. Han er jo i hvert fall på vei opp Vel et helt pund å spare før frakt, koster vel mer en et pund i frakt fra amazon gjør det ikke? Lenge siden jeg har handlet der... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Når de trekker fra VAT (engelsk mva, men det vet du sikkert) på slike bokser (og annet som koster oppunder 200kr) blir det billigere enn prisen som er oppgitt (inkludert frakt). For eksempel, om en sesong koster £12.97, vil prisen bli £12.92 når man legger til frakt og trekker fra VAT. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Kjøpte Sorte Orm (Blackadder) på Platekompaniet til 299 kr. (alle 4 sesongene). Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bestilte X-Files sesong 1 og 2 ifra Amazon.Co.Uk. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Bad Taste Natural Born Killers Doing Hard Time Swiri De kostet 50,- (SEK) hver på SVEnor, noe som tilsvarer cirka 170 NOK etter dagens kurs Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 King Kong Collector's Edition Tin box med masse digg i. <3 $35 inkl. frakt fra amazon.com Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 The Aviator til 99 kr på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Fikk i dag Firefly £12.92 fra Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Platoon Ultimate Edition måte bare ha den, Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 En tur på platekompaniet innbrakte følgende: -Platoon (ultimate edition) -The Bridge on the River Kwai -Ben Hur -All Quiet on the Western Front Den øverste kosta 99 kroner, de andre kosta 59,- hver. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 The Evil Dead: Book Of The Dead - £7.99 Army of Darkness (2-disc) - £4.99 Se7en (2-disc) - £6.99 Trainspotting: Definitive Edition (2-disc) - £7.99 Ichi the Killer (2-disc) - £7.99 True Romance: Director's Cut (2-disc) - £7.99 Mallrats - £5.99 Clerks: 10th Anniversary Edition (3-disc) - £8.99 Alt fra Play.com med en samlet pris på £59 eller 685,- NOK. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kjøpt In The Line of Fire[sE] 60 ,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå