Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stakk bort på butikken(spar) og fant The Thing for 89kr. Kunne ikke dy meg... Noen synspunkter om filmen forresten?

5652261[/snapback]

 

Carpenters beste etter Halloween (mener jeg). Klaustrofobisk, bra skuespill og fantastiske monster efferker (uten CGI).

5652475[/snapback]

 

En av mine personlige favoritter når det kommer til både horror og "sci-fi" (bruker "" da den kun har noen elementer som minner om sci-fi, og ikke akkurat er ren science fiction).

 

 

Filmen er ganske gammel (fra begynnelsen på 80-tallet, mener jeg å huske), men likevel kaprer den som den gjorde på sin tid.

Som Xkaronx også sa, er den ganske så klaustrofobisk. Disse menneskene er "fanget" på Sør-Polen, langt vekk fra sivilisasjonen, og begynner etter hvert å "gå hverandre på nervene".

 

Filmen er delvis basert på en mye eldre film, "The Thing From Another World", og delvis også basert på boken "Who Goes There", men er temmelig ulik begge de to (bare grunn-idèen som er lik).

Uansett, jeg tror du bør glede deg til å se filmen. Jeg likte den veldig godt, i allefall.

 

Om du ikke er noen Carpenter-fan trenger ikke å ha noe å si. Jeg må ærlig innrømme at jeg absolutt ikke liker 99% av Caprenter's filmer i det hele tatt, men denne filmen... Bare se den, du. :)

 

EDIT:

kanskje har tar ALLE filmene dine og selger dem på finn.no som straff :!:

 

Heh, nei. Han er nordlenning, så her er det fysisk vold som gjelder. :wee:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Har omsider fått pakke fra Platekompaniet.no i postkassa:

Chan-wook Parks Boksuneun naui geot (2002) og

Darren Aronofskys Requiem for a Dream (2000)

Har ventet lenge på dem nå grunnet dataproblemer hos dem, men takket være en kundebehandling som faktisk svarer på mailene de får, syns jeg de har ryddet grundig opp etter seg. Mener de kostet 60,- pr stk når jeg bestilte dem.

 

EDIT:

MeTa][ic

Heh, nei. Han er nordlenning, så her er det fysisk vold som gjelder.

Hvis du blir sengeliggende med brukne armer å bein, har du ihvertfall gått til innkjøp av rikelig med førsteklasses tidsfordriv :thumbup:

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Europa i Krig på posten til 199,-

Inneheolder 7 dvd`er fra D-dagen til slutten av krigen i Europa. Har sett 3 stk. foreløpig,og eg elsker å se orginalmaterialet fra begivenheten som fant sted under krigen,uavbrutt og fri fra redaksjonelle inngrep. selve boksen er heilt kurant.

post-12640-1140707698_thumb.jpg

Endret av Mala
Lenke til kommentar

De to første ble kjøpt fra CD-WoW, med diverse vouchere, for til sammen cirka 40 NOK. Pianisten var gratis hos Free Record Shop, fordi jeg byttet en film jeg hadde fått til jul. Resten ble kjøpt hos Fona og TP-Musikmarked i København. Betalte rundt 320 DKK for hele hurven. :)

Endret av sep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...