_crs_ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Wallace & Gromit: The Curse Of The Were-Rabbit, $17 fra USA. Anbefaler denne filmen på det varmeste til alle. Utrolig artig og morsom film fra Nick Park & Co. For hardbarkede filmelskere er det spesielt gøyalt å se alle referansene til diverse gamle klassikere som er lurt inn her og der. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Wallace & Gromit: The Curse Of The Were-Rabbit, $17 fra USA. Anbefaler denne filmen på det varmeste til alle. Utrolig artig og morsom film fra Nick Park & Co. For hardbarkede filmelskere er det spesielt gøyalt å se alle referansene til diverse gamle klassikere som er lurt inn her og der. 5609709[/snapback] Helt enig, bortsett fra at jeg har bestilt den britiske utgivelsen (husker jeg ikke veldig feil var i hvert fall den amerikanske kinoversjonen "dumbed down" noe i forhold til den britiske versjonen). Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Helt enig, bortsett fra at jeg har bestilt den britiske utgivelsen (husker jeg ikke veldig feil var i hvert fall den amerikanske kinoversjonen "dumbed down" noe i forhold til den britiske versjonen). Ifølge IMDb er bare en linje dialog endret, men siden jeg ikke har sett den britiske så vet jeg ikke om flere forskjeller. Mulig jeg kjøper den britiske 2-disc utgaven, den har vel mer ekstramateriale også tenker jeg. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Mulig jeg kjøper den britiske 2-disc utgaven, den har vel mer ekstramateriale også tenker jeg. 5610103[/snapback] I tillegg til den du allerede har? Da kjøper jeg den du har nå, så den slipper å ligge i hyllen din for å få en langsom død. Done deal. Legg forresten merke til alle de uåpnete filmene som ligger i bakgrunnen av bildet til _crs_. *Sukk* Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 I tillegg til den du allerede har? Da kjøper jeg den du har nå, så den slipper å ligge i hyllen din for å få en langsom død. Done deal. Hmmmm, ser du har bursdag 26. februar... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 I tillegg til den du allerede har? Da kjøper jeg den du har nå, så den slipper å ligge i hyllen din for å få en langsom død. Done deal. Hmmmm, ser du har bursdag 26. februar... 5610716[/snapback] Du trenger ikke gni inn at jeg ikke får lappen på dagen. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Du trenger ikke gni inn at jeg ikke får lappen på dagen. Tenkte på DVD'en jeg da. Men da så. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Du trenger ikke gni inn at jeg ikke får lappen på dagen. Tenkte på DVD'en jeg da. Men da så. 5610858[/snapback] Det var vel egentlig bare en "Chandler kommentar". *Du rører ved mine følelser _crs_* Billappen kommer nok noen uker etter bursdagen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Crouching Tiger, Hidden Dragon Kjøpte den nettopp på Shell til 99,- Endret 16. februar 2006 av Pinguvin Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Lønningsdag: The Omen (1976) North by Northwest (1959) The Mummy (1932) Creature from the Black Lagoon (1954) House of Wax (1953) Dracula (1931) House of Dracula (1945) The Curse of Frankenstein (1957) The Changeling (1980) Frankenstein (1931) Bride of Frankenstein (1935) La casa con la scala nel buio (1983) Koyaanisqatsi (1983)/Powaqqatsi (1988) (Box Set) Totalt £60 på Play.com. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Den amerikanske borgerkrigen 7 disc dokumentar, 199.- postkontoret på majorstua Vietnam krigen 7 disc dokumentar 199.- postkontoret på majorstua Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Uuuh, si ifra hva du synes om de pakkene i filmprat-tråden når du har fått sett dokumentarene. De selger dem her også, og om de er interessante (ikke bare informative - men også sånn at man faktisk ikke sovner av når man ser dem), kunne jeg tenke meg å skaffe dem. Jeg liker dokumentarer, og er ikke en sånn fyr som krever at det skal være action og skyting i alle filmer, men jeg har sett nok av dokumentarer som er.. la oss si for informative (slik som Battlefield-serien - Den kan til tider bli fryktelig kjedelig). Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Battlefield-serien er ikke kjedelig, om det er detaljert informasjon du er ute etter! Jeg digger den serien ... deilig å slappe av og lære litt! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Uuuh, si ifra hva du synes om de pakkene i filmprat-tråden når du har fått sett dokumentarene. De selger dem her også, og om de er interessante (ikke bare informative - men også sånn at man faktisk ikke sovner av når man ser dem), kunne jeg tenke meg å skaffe dem. Jeg liker dokumentarer, og er ikke en sånn fyr som krever at det skal være action og skyting i alle filmer, men jeg har sett nok av dokumentarer som er.. la oss si for informative (slik som Battlefield-serien - Den kan til tider bli fryktelig kjedelig). 5615836[/snapback] da har jeg posta litt om ACW boksen på filmprat Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Battlefield-serien er ikke kjedelig, om det er detaljert informasjon du er ute etter!Jeg digger den serien ... deilig å slappe av og lære litt! 5615856[/snapback] Den var litt selvmotsigende, den første linja du skrev der. Når man får for detaljert info, kan det lett bli kjedelig. Det er vanskelig for de som er litt fersk å forstå hvordan "hele bildet" ser ut når man kun får de knøttsmå detaljene. Synes likevel du har rett i det siste du sier, at man bare kan sette seg ned, slappe av, og samtidig lære (i stedet for å lese i _TØRRE_ gamle leksika og delvis korrekte historiebøker). Gunfreak: Så det du skrev. Høres interessant ut (har svart i filmprat-tråden også). Lenke til kommentar
underground Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Da fikk jeg studielånet og kunne kjøpe noen filmer til. Alle fra cdon. Donnie Darko Alien Nation og Madagaskar De to øverste har jeg aldri sett. E de no bra? Var to for 99,- så ikke noen krise om de ikke skulle være noe særlig. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Donnie Darko er skambra! En av mine favoritter. Se den NÅ! Lenke til kommentar
underground Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja den ble nettopp bestillt så får vel smøre meg med tålmodighet noen dager til Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Dvdstrax: Futurama sesong 2,3 og 4 (hadde 1 fra før), 199kr stk. Taegukgi hwinalrimyeo Brotherhood Of War) 119kr (rå film). Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Fikk i dag siste sesong av X-Files. X-Files Sesong 9 Pris: £12.92 fra Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå