Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wallace & Gromit: The Curse Of The Were-Rabbit, $17 fra USA.

 

Anbefaler denne filmen på det varmeste til alle. Utrolig artig og morsom film fra Nick Park & Co. For hardbarkede filmelskere er det spesielt gøyalt å se alle referansene til diverse gamle klassikere som er lurt inn her og der.

5609709[/snapback]

Helt enig, bortsett fra at jeg har bestilt den britiske utgivelsen (husker jeg ikke veldig feil var i hvert fall den amerikanske kinoversjonen "dumbed down" noe i forhold til den britiske versjonen).

Lenke til kommentar
Helt enig, bortsett fra at jeg har bestilt den britiske utgivelsen (husker jeg ikke veldig feil var i hvert fall den amerikanske kinoversjonen "dumbed down" noe i forhold til den britiske versjonen).

 

Ifølge IMDb er bare en linje dialog endret, men siden jeg ikke har sett den britiske så vet jeg ikke om flere forskjeller. Mulig jeg kjøper den britiske 2-disc utgaven, den har vel mer ekstramateriale også tenker jeg.

Lenke til kommentar
Mulig jeg kjøper den britiske 2-disc utgaven, den har vel mer ekstramateriale også tenker jeg.

5610103[/snapback]

I tillegg til den du allerede har? :no: Da kjøper jeg den du har nå, så den slipper å ligge i hyllen din for å få en langsom død. Done deal. Legg forresten merke til alle de uåpnete filmene som ligger i bakgrunnen av bildet til _crs_. *Sukk* :p

Lenke til kommentar

Uuuh, si ifra hva du synes om de pakkene i filmprat-tråden når du har fått sett dokumentarene. De selger dem her også, og om de er interessante (ikke bare informative - men også sånn at man faktisk ikke sovner av når man ser dem), kunne jeg tenke meg å skaffe dem.

 

Jeg liker dokumentarer, og er ikke en sånn fyr som krever at det skal være action og skyting i alle filmer, men jeg har sett nok av dokumentarer som er.. la oss si for informative (slik som Battlefield-serien - Den kan til tider bli fryktelig kjedelig).

Lenke til kommentar
Uuuh, si ifra hva du synes om de pakkene i filmprat-tråden når du har fått sett dokumentarene. De selger dem her også, og om de er interessante (ikke bare informative - men også sånn at man faktisk ikke sovner av når man ser dem), kunne jeg tenke meg å skaffe dem.

 

Jeg liker dokumentarer, og er ikke en sånn fyr som krever at det skal være action og skyting i alle filmer, men jeg har sett nok av dokumentarer som er.. la oss si for informative (slik som Battlefield-serien - Den kan til tider bli fryktelig kjedelig).

5615836[/snapback]

 

 

da har jeg posta litt om ACW boksen på filmprat

Lenke til kommentar
Battlefield-serien er ikke kjedelig, om det er detaljert informasjon du er ute etter!

Jeg digger den serien ... deilig å slappe av og lære litt!

5615856[/snapback]

 

Den var litt selvmotsigende, den første linja du skrev der.

Når man får for detaljert info, kan det lett bli kjedelig. Det er vanskelig for de som er litt fersk å forstå hvordan "hele bildet" ser ut når man kun får de knøttsmå detaljene.

 

Synes likevel du har rett i det siste du sier, at man bare kan sette seg ned, slappe av, og samtidig lære (i stedet for å lese i _TØRRE_ gamle leksika og delvis korrekte historiebøker).

 

Gunfreak: Så det du skrev. Høres interessant ut (har svart i filmprat-tråden også). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...