Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

[iC,10/02-2006 : 21:36]Dimitrij: Jeg synes den versjonen av Shawshank var utrolig bra. Når du sier "den norske", mener du da den vanlige 1-disc versjonen? Den er ikke noe bra. Tror ikke den har noe ekstramateriale i det hele tatt.

3-disc utgaven er pen, og den er som Gladiator (extended, at den nesten har alt for mye ekstramateriale! :p

5585449[/snapback]

 

Tøft :cool: Gleder meg. Og xkharonx: De satt fantastisk nok ned prisen på filmen noen timer etter at jeg hadde bestilt den :hrm: . Nå tror jeg du får den får 10pund istedenfor 14 på play.

5586483[/snapback]

 

Noen ganger er DVD-gudene snille med meg. 3-5 dager til neste bestilling av filmer, nå får de bare holde den prisen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deathie: Hvilken utgave har du av The Shawshank Redemption?

5584424[/snapback]

Hvilken tror du? :hrm:

 

Bestilte The Shawshank Redemption: 10th Anniversary Edition - 3 Discs på play istad, 13.99pund, eller 160 kr. Hvordan er denne utgivelsen i forhold til den norske?

5582526[/snapback]

 

Den skal kjøpes så fort jeg får neste lån/stipend fra den kjære Lånekassen. Har den fra før, men kan ha mange versjoner av den filmen.

5584698[/snapback]

1. Du er min fetter.

2. Du får mat av meg de helgene du besøker meg.

3. Jeg har ikke denne utgaven.

4. Jeg har ikke kreditt kort.

5. Jeg har snart bursdag.

 

Domino tatt ned i posten i dag, fra dvdstrax...

 

Har jeg startet en ny trend nå hehehe... Ser du har "Waiting...", den er faktisk ganske morsom på et slags "underbukse-humor" vis.

5587382[/snapback]

Visst har du det! Neste gang jeg kjøper en film, skal jeg strø rundt med andre filmer, for deretter å ta bilde!

_crs_ = reklamemannen

Lenke til kommentar
Terminator 2: Judgement Day (1991) - Ultimate 3 Disc Edition - Directors Cut

 

Huff, flere burde begynne å komme med slike bokser som både inneholder originalen og den utvidede versjonen av filmene (når det finnes utvidede versjoner da).

For eksempel Robin Hood: THe Prince Of Thieves.

Jeg synes originalen er knall (hysj på alle dere som ikke liker den!!), men den utvidede versjoen synes jeg nesten er mindre god (kan ikke si dårligere, da dette ville bli feil) enn originalen. Der skulle de hatt en slik funksjon (eller en ekstra disc, slik som T2) sånn at man kan velge om man vil se originalen eller den nye versjonen.

Alien-filmene har jo et slikt opplegg.

 

Forresten, jeg var så heldig å komme over Hotel Rwanda da jeg var på Bunnpris for litt siden. Betalte 100kr for den. Har ikke sett den enda, men utifra det jeg har hørt om den, gleder jeg meg. :)

Lenke til kommentar
Et spørsmål. Bestilte Doom fra DVD Pacific for 3 dager siden, men den er ikke blitt sendt enda. Hvor lang tid pleier det å ta før de pakker å sender ?

5588541[/snapback]

Har de på lager sender de i løpet av ett døgn/over helga hvis bestilt frdag ettermiddag.

Men hvis du har bestilt Unrated Widescreen Edition er den jo "On Order", så de må få den inn på lager igjen (går som oftest fort, men de er jo prisgitt filmselskap/distributør).

Lenke til kommentar
Et spørsmål. Bestilte Doom fra DVD Pacific for 3 dager siden, men den er ikke blitt sendt enda. Hvor lang tid pleier det å ta før de pakker å sender ?

5588541[/snapback]

Har de på lager sender de i løpet av ett døgn/over helga hvis bestilt frdag ettermiddag.

Men hvis du har bestilt Unrated Widescreen Edition er den jo "On Order", så de må få den inn på lager igjen (går som oftest fort, men de er jo prisgitt filmselskap/distributør).

5588571[/snapback]

 

Jeg bestilte den når det sto in stock.

Endret av Fez
Lenke til kommentar
Fik i dag X-Files Sesong 5 og Sesong 7. Fire sesonger til og kolleksjonen er fullført. :fun:

 

Pris: £12.98 pr stk fra Amazon.co.uk

5589779[/snapback]

 

DOH, kjøpte du alle sesongene den gangen det var sånn tilbud?

 

Jeg hadde desverre lite penger akkurat da, så jeg kunne ikke kjøpe flere enn de tre første. :(

 

Jaja, mye underholdning der også. :) (spesielt i sesong 3, som sies å være den beste tiden - sesong 3-5 that is).

Lenke til kommentar
[iC,12/02-2006 : 01:45]Jaja, mye underholdning der også. :) (spesielt i sesong 3, som sies å være den beste tiden - sesong 3-5 that is).

5590732[/snapback]

Vil ikke akkurat si det. Sesong 1-3 til er de beste imho.

5591290[/snapback]

 

Helt enig, etter sesong 3 så begynner det å bli litt vel mye konspirasjons prat og bla. bla. bla for min del. Satt limt til skjermen i fem år og når sesong seks startet da sluttet jeg... Men Jeg skal kjøpe noen sesonger snart har bare den første og så skal jeg se hvor jeg ender opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...