_crs_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Du har ikke lyst å kjøpe mine dårlige utgivelser, slik at jeg kan kjøpe de nye og bedre? Du som har så mange filmer merker vel ikke forskjell om du har 3 av en film vel? Hehehe, jeg har allerede 4 utgaver av Platoon nå (Artisans ordinære R1-utgave fra 1997, MGMs ordinære R1-utgave fra 1999, MGMs 1-disc spesialutgave fra 2001, og nå denne R2 2-disc utgaven). Tror det holder. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Greit _crs_. Du skal heller være unnskyldt for denne gang. Synes du/dere ikke at Boondock Saints var en smule tynn? Jeg mener de kunne spandert litt mer flesk på den. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Greit _crs_. Du skal heller være unnskyldt for denne gang. Synes du/dere ikke at Boondock Saints var en smule tynn? Jeg mener de kunne spandert litt mer flesk på den. Ikke verdens beste film men mer enn tøff nok til kjøpe flere ganger på DVD. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Herreminhatt, som dere versjonrunker. Så lenge det er farge og originalt lydspor så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hehe. Nå tror jeg du misforsto meg _crs_. Det jeg mente var at den nye utgaven til filmen var tynn, og ikke filmen i seg selv. Selve coveret til denne utgivelsen er jo halvparten så tykt som et vanlig cover. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Herreminhatt, som dere versjonrunker. Så lenge det er farge og originalt lydspor så er jeg fornøyd. Må innrømme jeg ser det meste av ekstramateriale og finner det interessant alt ettersom, ellers skal jeg være enig at versjonsrunking er å kaste bort sædceller. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hehe. Nå tror jeg du misforsto meg _crs_. Det jeg mente var at den nye utgaven til filmen var tynn, og ikke filmen i seg selv. Selve coveret til denne utgivelsen er jo halvparten så tykt som et vanlig cover. Ahahahaha jeg er fjern i dag. Jepp, den var ganske tynn, det er jo bare en enslig liten digipack plate. Egentlig ganske sneisen da. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Herreminhatt, som dere versjonrunker. Så lenge det er farge og originalt lydspor så er jeg fornøyd. 5584158[/snapback] Betyr dette at hvis det er flere utgaver tilgjengelig av en film du vil ha, så går du for den dårligste fordi den er billigere, men allikevel inneholder farge og originalt lydspor? Jepp, den var ganske tynn, det er jo bare en enslig liten digipack plate. Egentlig ganske sneisen da. Utseende er det ingenting å utsette på. Endret 10. februar 2006 av Deathie Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Deathie: Hvilken utgave har du av The Shawshank Redemption? Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Fikk i postkassen i dag Doom og The Legend of Zorro Pris: 199,- pr stik fra Dvdstrax Begge er Sone 1 filmer. Eneste minuset er at Doom kom i Fullscreen selv om jeg bestilte Widescreen versjonen, men det gjør ingenting. 5577638[/snapback] Var "Doom" bra? Har sett reprise med den - det ser ut at de tok alt med seg fra spill "Doom3". Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Bestilte The Shawshank Redemption: 10th Anniversary Edition - 3 Discs på play istad, 13.99pund, eller 160 kr. Hvordan er denne utgivelsen i forhold til den norske? 5582526[/snapback] Den skal kjøpes så fort jeg får neste lån/stipend fra den kjære Lånekassen. Har den fra før, men kan ha mange versjoner av den filmen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Dimitrij: Jeg synes den versjonen av Shawshank var utrolig bra. Når du sier "den norske", mener du da den vanlige 1-disc versjonen? Den er ikke noe bra. Tror ikke den har noe ekstramateriale i det hele tatt. 3-disc utgaven er pen, og den er som Gladiator (extended), at den nesten har alt for mye ekstramateriale! Endret 11. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Fikk i postkassen i dag Doom og The Legend of Zorro Pris: 199,- pr stik fra Dvdstrax Begge er Sone 1 filmer. Eneste minuset er at Doom kom i Fullscreen selv om jeg bestilte Widescreen versjonen, men det gjør ingenting. 5577638[/snapback] Var "Doom" bra? Har sett reprise med den - det ser ut at de tok alt med seg fra spill "Doom3". 5584527[/snapback] Tja det kommer på øyet som ser. Jeg likte Doom spillene og likte også Doom filmen. Er bra den, ikek noe mesterverk, men solid dose lett action som man glemmer etter å ha sett filmen. Så har de jo tatt med BFG-gunnen i filmen også. EDIT: BFG ikke BMFG Endret 10. februar 2006 av Wooho Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Så har de jo tatt med BMFG-gunnen i filmen også. BFG, fyyy. The Shawshank Redemption R2 3-disc utgaven er fin. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Charlie and The Chocolate factory 159 posten i bergen Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Transporter 2 fra DVDImport til 24,98 CAD Two for the Money fra DVDImport til 21,98 CAD Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Dimitrij: Jeg synes den versjonen av Shawshank var utrolig bra. Når du sier "den norske", mener du da den vanlige 1-disc versjonen? Den er ikke noe bra. Tror ikke den har noe ekstramateriale i det hele tatt.3-disc utgaven er pen, og den er som Gladiator (extended, at den nesten har alt for mye ekstramateriale! 5585449[/snapback] Tøft Gleder meg. Og xkharonx: De satt fantastisk nok ned prisen på filmen noen timer etter at jeg hadde bestilt den . Nå tror jeg du får den får 10pund istedenfor 14 på play. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Domino tatt ned i posten i dag, fra dvdstrax... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Domino tatt ned i posten i dag, fra dvdstrax... Har jeg startet en ny trend nå hehehe... Ser du har "Waiting...", den er faktisk ganske morsom på et slags "underbukse-humor" vis. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Domino tatt ned i posten i dag, fra dvdstrax... Har jeg startet en ny trend nå hehehe... Ser du har "Waiting...", den er faktisk ganske morsom på et slags "underbukse-humor" vis. 5587382[/snapback] Du skal vel ikke se bort i fra det. Se på meg jeg har "bare" kjøpt en film Liker "underbukse-humor" det hjelper jo også om man liker Ryan Reynolds, også Luis Guzmán er jævla morsom i filmen. I hvert fall når han står og forklarer alle måtene å vise fram "junior" på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå