Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Du har ikke lyst å kjøpe mine dårlige utgivelser, slik at jeg kan kjøpe de nye og bedre? Du som har så mange filmer merker vel ikke forskjell om du har 3 av en film vel? :p

 

Hehehe, jeg har allerede 4 utgaver av Platoon nå (Artisans ordinære R1-utgave fra 1997, MGMs ordinære R1-utgave fra 1999, MGMs 1-disc spesialutgave fra 2001, og nå denne R2 2-disc utgaven). Tror det holder. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Nå tror jeg du misforsto meg _crs_. Det jeg mente var at den nye utgaven til filmen var tynn, og ikke filmen i seg selv. Selve coveret til denne utgivelsen er jo halvparten så tykt som et vanlig cover.

 

Ahahahaha jeg er fjern i dag. Jepp, den var ganske tynn, det er jo bare en enslig liten digipack plate. Egentlig ganske sneisen da.

Lenke til kommentar
Herreminhatt, som dere versjonrunker.

 

Så lenge det er farge og originalt lydspor så er jeg fornøyd. ;)

5584158[/snapback]

Betyr dette at hvis det er flere utgaver tilgjengelig av en film du vil ha, så går du for den dårligste fordi den er billigere, men allikevel inneholder farge og originalt lydspor? :p

 

Jepp, den var ganske tynn, det er jo bare en enslig liten digipack plate. Egentlig ganske sneisen da.

Utseende er det ingenting å utsette på. :D

Endret av Deathie
Lenke til kommentar
Bestilte The Shawshank Redemption: 10th Anniversary Edition - 3 Discs på play istad, 13.99pund, eller 160 kr. Hvordan er denne utgivelsen i forhold til den norske?

5582526[/snapback]

 

Den skal kjøpes så fort jeg får neste lån/stipend fra den kjære Lånekassen. Har den fra før, men kan ha mange versjoner av den filmen.

Lenke til kommentar

Dimitrij: Jeg synes den versjonen av Shawshank var utrolig bra. Når du sier "den norske", mener du da den vanlige 1-disc versjonen? Den er ikke noe bra. Tror ikke den har noe ekstramateriale i det hele tatt.

3-disc utgaven er pen, og den er som Gladiator (extended), at den nesten har alt for mye ekstramateriale! :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Fikk i postkassen i dag Doom og The Legend of Zorro

 

Pris: 199,- pr stik fra Dvdstrax Begge er Sone 1 filmer. Eneste minuset er at Doom kom i Fullscreen selv om jeg bestilte Widescreen versjonen, men det gjør ingenting.

5577638[/snapback]

 

Var "Doom" bra? Har sett reprise med den - det ser ut at de tok alt med seg fra spill "Doom3".

5584527[/snapback]

 

Tja det kommer på øyet som ser. Jeg likte Doom spillene og likte også Doom filmen. Er bra den, ikek noe mesterverk, men solid dose lett action som man glemmer etter å ha sett filmen. Så har de jo tatt med BFG-gunnen i filmen også. :thumbup:

 

EDIT: BFG ikke BMFG :whistle:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Dimitrij: Jeg synes den versjonen av Shawshank var utrolig bra. Når du sier "den norske", mener du da den vanlige 1-disc versjonen? Den er ikke noe bra. Tror ikke den har noe ekstramateriale i det hele tatt.

3-disc utgaven er pen, og den er som Gladiator (extended, at den nesten har alt for mye ekstramateriale! :p

5585449[/snapback]

 

Tøft :cool: Gleder meg. Og xkharonx: De satt fantastisk nok ned prisen på filmen noen timer etter at jeg hadde bestilt den :hrm: . Nå tror jeg du får den får 10pund istedenfor 14 på play.

Lenke til kommentar
Domino tatt ned i posten i dag, fra dvdstrax...

 

Har jeg startet en ny trend nå hehehe... Ser du har "Waiting...", den er faktisk ganske morsom på et slags "underbukse-humor" vis.

5587382[/snapback]

 

Du skal vel ikke se bort i fra det. Se på meg jeg har "bare" kjøpt en film :whistle:

 

Liker "underbukse-humor" det hjelper jo også om man liker Ryan Reynolds, også Luis Guzmán er jævla morsom i filmen. I hvert fall når han står og forklarer alle måtene å vise fram "junior" på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...