Wooho Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Fikk i postkassen i dag Doom og The Legend of Zorro Pris: 199,- pr stik fra Dvdstrax Begge er Sone 1 filmer. Eneste minuset er at Doom kom i Fullscreen selv om jeg bestilte Widescreen versjonen, men det gjør ingenting. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hmm. Hvilken versjon av Doom er det du har kjøpt? Så bare at de solgte fire versjoner (ca 140,-) på DVDpacific - Uni - R-rated (FS) - R-rated (WS) - Uncut (WS) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Er den Unrated Extended Edition versjonen, altså denne OT: Åssen er leverings tiden fra DVD-pacific, LarsP? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Eneste minuset er at Doom kom i Fullscreen selv om jeg bestilte Widescreen versjonen, men det gjør ingenting. Personlig er fullscreen et stort fy fy fy. Klarer ikke se en film med mindre den er i OAR slik som regissøren har ment filmen skal sees. I de aller fleste tilfellene er store menger bildeinformasjon utelatt fra filmen for å fylle bildet i 4:3. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 OT: Åssen er leverings tiden fra DVD-pacific, LarsP? 5578023[/snapback] Den er heller dårlig. Tar som regel 15-20 dager uavhengig av transportmetode. Bestiller man ofte nok med litt mellomrom så får man jo filmene fortløpende. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Tidligere i uka så jeg i reklameblekka til Space World at de skulle selge Der Untergang Limited Edition (Tinnboksen) til 99,- Men da jeg dro på Mosseporten senter for å kjøpe denne forklarte de meg at jeg måtte komme tilbake senere pga forsinket leveranse. Da jeg idag nok en gang dro dit får å kjøpe denne DVDen fikk det samme negative svaret som sist. Så jeg kjøpte istede The Machinist til 99,- Siden jeg alerede var på Mosseporten tok jeg meg også en tur på COOP Obs!, der fant jeg en kasse med påskriften DVD 59,- det i seg sjøl er jo ikke en god nyhet, disse kassene pleier stort sett kun å inneholde usedvanlig kjipe tittler. Men det var faktisk noen titler som lokket meg til å kjøpe: Rezervni deli One Night at McCool's Primal Fear Endret 9. februar 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Eneste minuset er at Doom kom i Fullscreen selv om jeg bestilte Widescreen versjonen, men det gjør ingenting. Personlig er fullscreen et stort fy fy fy. Klarer ikke se en film med mindre den er i OAR slik som regissøren har ment filmen skal sees. I de aller fleste tilfellene er store menger bildeinformasjon utelatt fra filmen for å fylle bildet i 4:3. 5578062[/snapback] Enig med deg, skulle gjærne sendt den inn og klaget men fant ut av det for seint da jeg har allerede brutt forseilingen. Endret 9. februar 2006 av Wooho Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Akkurat bestilt Doom Unrated Extended Edition fra http://dvdpacific.com/ Endret 9. februar 2006 av Fez Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Akkurat bestilt "dollywood", et ikke helt ukjent pizzamerkes filmavtale. Venter Madagascar (2005) levert på døren om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 The Weather Man datt ned i posten i dag. Og fikk i dag vite hvor stor bonusen ble for i fjor på jobben 26K, så da skal jeg slå den gamle rekorden min på 22 filmer på en dag :!: Å som jeg gleder meg til 1. mars... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Bestilte The Shawshank Redemption: 10th Anniversary Edition - 3 Discs på play istad, 13.99pund, eller 160 kr. Hvordan er denne utgivelsen i forhold til den norske? Lenke til kommentar
underground Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Kjøpte The Dukes of Hazzard og Transporter 2 på elkjøp idag. 159,- pr stk. Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 The Ninth gate 99.50 på platekompaniet. Fikk den anbefalt, en ok film men ikke den beste jeg har sett Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Damn, hvorfor må jeg alltid falle for fristelsen å kjøpe nye utgaver av filmer jeg har fra før. Men det er filmer jeg elsker og skal se på nytt med alt ekstramateriale og det hele, det er jo en fattig trøst. Platoon, 2-Disc Ultimate Edition The Magnificent Seven, 2-Disc Special Edition The Boondock Saints, Special Edition Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Min første lønningsdag, 8000 inn på kontoen, og nå, etter en tur på byen 1600 ut fra kontoen. Film og tegneserier Tegneserier: 1000 kr Filmer: 600 kr Siden dette er en filmtråd, nevnes kun filmene, alle kjøpt på Platekompaniet. Narnia-collection (The Lion, The Witch and The Wardrobe, The Silver Chair og Prince Caspian and the Voyage of the Dawn Treader) - 249,50 kr Cowboy Bebop: The Movie - 59,50 kr Tokyo Godfathers - 59,50 kr Amatørene - 59,50 kr The Vikings - 59,50 kr Pedro Almodóvar: Habla Con Ella - 99,00 kr Koyaanisqatsi & Powaqqatsi til 99,00 kr Fornøyd og klar for å slange seg i sofaen i helga. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Damn, hvorfor må jeg alltid falle for fristelsen å kjøpe nye utgaver av filmer jeg har fra før. Men det er filmer jeg elsker og skal se på nytt med alt ekstramateriale og det hele, det er jo en fattig trøst. Platoon, 2-Disc Ultimate Edition The Magnificent Seven, 2-Disc Special Edition The Boondock Saints, Special Edition 5583177[/snapback] DOH, blir nok akkurat det samme for meg. Jeg har alle de filmene (den simple versjonen), og elsker dem alle sammen. Før eller siden faller nok jeg også for fristelsen for å kjøpe spesialutgaven. Hvor mye betalte du for de filmene (og hvor kjøpte du dem)? EDIT: Regner med at du har skaffet den fra USA. Du sier den er ny der, den versjonen? Rart at den har fantes i Sverige (blant annet på CDON) lenge som faen, men ingen andre steder! Endret 10. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 The Terminator - Ultimate Edition - 159.50 ,- The Chase - 59.50,- "Tilbud" Lenke til kommentar
BlackieL Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 -Rambo Trilogy Box Set £14.99 -Constantine (2 Disc Edition) £8.99 -Resident Evil: Apocalypse £5.99 -Audition - Collector's Edition £7.49 -A Tale Of Two Sisters (2 Discs) £14.99 -Azumi £7.99 Alle filmer kjøpt på Play.com Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 DOH, blir nok akkurat det samme for meg. Jeg har alle de filmene (den simple versjonen), og elsker dem alle sammen. Før eller siden faller nok jeg også for fristelsen for å kjøpe spesialutgaven. Hvor mye betalte du for de filmene (og hvor kjøpte du dem)? EDIT: Regner med at du har skaffet den fra USA. Du sier den er ny der, den versjonen? Rart at den har fantes i Sverige (blant annet på CDON) lenge som faen, men ingen andre steder! Spørs hva film du mener. The Boondock Saints er R2-utgave fra en stund tilbake, men ny for meg, hadde fra før den gamle R1-utgaven som ikke var 16:9-optimalisert engang. Platoon og The Magnificent Seven er nye utgaver som kom i januar i år, The Magnificent Seven er R1 fra USA. Boondock og Platoon kostet 99,- hos Platekompaniet. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Boondock og Platoon kostet 99,- hos Platekompaniet. 5584012[/snapback] Du har ikke lyst å kjøpe mine dårlige utgivelser, slik at jeg kan kjøpe de nye og bedre? Du som har så mange filmer merker vel ikke forskjell om du har 3 av en film vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå