Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste minuset er at Doom kom i Fullscreen selv om jeg bestilte Widescreen versjonen, men det gjør ingenting.

 

Personlig er fullscreen et stort fy fy fy. Klarer ikke se en film med mindre den er i OAR slik som regissøren har ment filmen skal sees. I de aller fleste tilfellene er store menger bildeinformasjon utelatt fra filmen for å fylle bildet i 4:3.

Lenke til kommentar

Tidligere i uka så jeg i reklameblekka til Space World at de skulle selge Der Untergang Limited Edition (Tinnboksen) til 99,- Men da jeg dro på Mosseporten senter for å kjøpe denne forklarte de meg at jeg måtte komme tilbake senere pga forsinket leveranse. Da jeg idag nok en gang dro dit får å kjøpe denne DVDen fikk det samme negative svaret som sist.

Så jeg kjøpte istede The Machinist til 99,-

 

Siden jeg alerede var på Mosseporten tok jeg meg også en tur på COOP Obs!,

der fant jeg en kasse med påskriften DVD 59,- det i seg sjøl er jo ikke en god nyhet, disse kassene pleier stort sett kun å inneholde usedvanlig kjipe tittler.

Men det var faktisk noen titler som lokket meg til å kjøpe:

Rezervni deli

One Night at McCool's

Primal Fear

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Eneste minuset er at Doom kom i Fullscreen selv om jeg bestilte Widescreen versjonen, men det gjør ingenting.

 

Personlig er fullscreen et stort fy fy fy. Klarer ikke se en film med mindre den er i OAR slik som regissøren har ment filmen skal sees. I de aller fleste tilfellene er store menger bildeinformasjon utelatt fra filmen for å fylle bildet i 4:3.

5578062[/snapback]

 

 

Enig med deg, skulle gjærne sendt den inn og klaget men fant ut av det for seint da jeg har allerede brutt forseilingen. :hrm:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Min første lønningsdag, 8000 inn på kontoen, og nå, etter en tur på byen 1600 ut fra kontoen.

 

Film og tegneserier :D

 

Tegneserier: 1000 kr

Filmer: 600 kr

 

 

Siden dette er en filmtråd, nevnes kun filmene, alle kjøpt på Platekompaniet.

 

 

Narnia-collection (The Lion, The Witch and The Wardrobe, The Silver Chair og Prince Caspian and the Voyage of the Dawn Treader) - 249,50 kr

Cowboy Bebop: The Movie - 59,50 kr

Tokyo Godfathers - 59,50 kr

Amatørene - 59,50 kr

The Vikings - 59,50 kr

Pedro Almodóvar: Habla Con Ella - 99,00 kr

Koyaanisqatsi & Powaqqatsi til 99,00 kr

 

 

Fornøyd og klar for å slange seg i sofaen i helga.

Lenke til kommentar
Damn, hvorfor må jeg alltid falle for fristelsen å kjøpe nye utgaver av filmer jeg har fra før. Men det er filmer jeg elsker og skal se på nytt med alt ekstramateriale og det hele, det er jo en fattig trøst.

 

Platoon, 2-Disc Ultimate Edition

The Magnificent Seven, 2-Disc Special Edition

The Boondock Saints, Special Edition

5583177[/snapback]

 

DOH, blir nok akkurat det samme for meg. Jeg har alle de filmene (den simple versjonen), og elsker dem alle sammen. Før eller siden faller nok jeg også for fristelsen for å kjøpe spesialutgaven.

 

Hvor mye betalte du for de filmene (og hvor kjøpte du dem)?

 

EDIT: Regner med at du har skaffet den fra USA. Du sier den er ny der, den versjonen?

 

Rart at den har fantes i Sverige (blant annet på CDON) lenge som faen, men ingen andre steder! :hmm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
DOH, blir nok akkurat det samme for meg. Jeg har alle de filmene (den simple versjonen), og elsker dem alle sammen. Før eller siden faller nok jeg også for fristelsen for å kjøpe spesialutgaven.

 

Hvor mye betalte du for de filmene (og hvor kjøpte du dem)?

 

EDIT: Regner med at du har skaffet den fra USA. Du sier den er ny der, den versjonen?

 

Rart at den har fantes i Sverige (blant annet på CDON) lenge som faen, men ingen andre steder! :hmm:

 

Spørs hva film du mener. The Boondock Saints er R2-utgave fra en stund tilbake, men ny for meg, hadde fra før den gamle R1-utgaven som ikke var 16:9-optimalisert engang. Platoon og The Magnificent Seven er nye utgaver som kom i januar i år, The Magnificent Seven er R1 fra USA. Boondock og Platoon kostet 99,- hos Platekompaniet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...