Deathie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Så den for første gang på Platekompaniet i går. Både jeg og min fetter slo til. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Og hvor mye kjøpte du filmen for? EDIT: Doh, dumme meg, jeg kunen jo ha sjekka på nettsiden deres! Selvfølgelig kjøpte du jo filmen for 99,50kr! Endret 5. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Og hvor mye kjøpte du filmen for? EDIT: Doh, dumme meg, jeg kunen jo ha sjekka på nettsiden deres! Selvfølgelig kjøpte du jo filmen for 99,50kr! 5557674[/snapback] Det gjorde jeg ja, men jeg får vel ikke lov å opplyse om dette, for da blir vel LarsP sinna. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hitchhiker's Guide To The Galaxy - Impulskjøp på Statoil for 199 kroner, men definitivt verdt det Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 [iC,05/02-2006 : 19:55]Og hvor mye kjøpte du filmen for? EDIT: Doh, dumme meg, jeg kunen jo ha sjekka på nettsiden deres! Selvfølgelig kjøpte du jo filmen for 99,50kr! 5557674[/snapback] Det gjorde jeg ja, men jeg får vel ikke lov å opplyse om dette, for da blir vel LarsP sinna. 5557895[/snapback] Hahaha, noen folk tar seg sannelig mer nær en andre når det gjelder visse ting! :!: Bare si at Donnie Darko ruler, så tier han sikkert (eller det motsatte). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 En liten bytur i helga, og et gammelt gavekort og en film som skulle byttes (War of The Worlds) resulterte i 6 nye filmer for meg Alt fra Spaceworld's "1 for 79,50 kr 3 for 199 kr"-tilbud. Insomnia (den nordiske) Wayne's World 2 Placid Lake The Gathering Outside Providence Giant Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kjøpte Judas vol. 1 idag på impuls og nå har eg vondt i smilemuskelen. Genial humor.. 79 kr på El-Kjøp Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Fikk X-Files Sesong 2 i dag. Pris £23 inkuldert frakt men så kom tollgebyr o.l på 147,- i tillegg Kjøpt på Amazon.co.uk for 3 uker siden men kom først nå i dag (tok vist litt tid med tollen dette) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kjøpt kingdom of heaven og War of the worlds. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 The Cranberries : Live 120kr på Ark Bon Jov - The Crush Tour 120kr på Ark Seinfeld - Sesong 3 Bursdagsgave:) Mine filmer Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Sorry, dobbelpost Endret 6. februar 2006 av and_mit Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 I dag bestilte jeg 'Allo 'Allo! sesong 1 & 2 og 'Allo 'Allo! sesong 3 & 4 hos Amazon.co.uk for litt over 150kr totalt. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Idag mens jeg ventet på teorikurs tok jeg en tur oppom DVD galleriet og brukte litt penger jeg egentlig ikke skulle ha brukt men samme faen Resulterte i 3 filmer på 99kr hver. ikke så mye penger men har dårlig råd for tiden 1:Barbershop 2 Digger denne filmen, på tide jeg la den til i samlingen min. 2:National Lamppon's Golddiggers Fant ikke imdb tittel på denne, men fant et coverbilde. Kjøpte denne pga så feita ut 3:White noise en kompiss som anbefalte denne, men har mine tvil så skal se de to siste i kveld... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Mottok X-Files Sesong 3 i dag fra Amazon.co.uk Pris £12.93 levert. Ble meget positiv overrasket at de brukte 6 dager fra de sendte varen til jeg mottok den i dag. Meget overrasket over den gode leveringstiden. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hva mener du? Til å være Amazon.co.uk er jo det litt "dårlig"! Jeg bor på et mellom-avsides sted (et tettsted i trøndelag, ei mil utafor en "by" - ikke øde, men ikke akkurat New York heller). Jeg mottar alle filmer og spill fra dem nøyaktig 4 dager etter at de sender pakkene, jeg. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Antarctic Journal, $20. Veldig solid innpakning, de vet å gjøre flid med DVD-utgivelsene i Korea. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hva mener du? Til å være Amazon.co.uk er jo det litt "dårlig"!Jeg bor på et mellom-avsides sted (et tettsted i trøndelag, ei mil utafor en "by" - ikke øde, men ikke akkurat New York heller). Jeg mottar alle filmer og spill fra dem nøyaktig 4 dager etter at de sender pakkene, jeg. 5572661[/snapback] Vel at de brukte 4 dager hos deg er jo meget bra. Synes at de er kjappe når de leverer det innen 6 dager jeg. Har bestilt noe filmer fra DVD-strax.no for en ca 10 dager siden og de har jeg ikke mottat ennå selv om pakkene er langt under 200 mva grensen. Men har en misstanke om at posten i Stavanger ikke akkurat er av den raskeste sorten for å si det slik. Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har kjøpt meg Catwoman for 50,- Syns det var en bra film. Med en sexy citty cat Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Bra var vel å overdrive.. Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jau, den var ikke så verst, bare at filmen litt overdrevet av dataeffekter. Men det nu så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå