Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Nytt innkjøp fra Play.com etter noen filmideer fra tråden:

 

Hooligans £11.99

 

The Rules Of Attraction £6.99

 

Fear And Loathing In Las Vegas £6.99

 

X2 (2 disc SE) £8.99

 

Big £5.99

 

Clerks: 10th Anniversary Edition £8.99

 

Garden State £6.99

 

Der Untergang (2 disc) £8.99

 

The Usual Suspects (2 discs SE) £7.49

 

Reservoir Dogs (2 discs SE) £6.99

 

The Boondock Saints £4.99

 

Magnolia (2 discs) £5.99

 

Og fra Amazon.com fikk jeg i dag

 

UFC 53

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så også at den hadde kommet. Irriterende da jeg allerede har den vanlige, kjedelige utgaven. :hrm:

5530184[/snapback]

Tenkte nøyaktig det samme idag. Håper å få solgt den til lillebror.

5530199[/snapback]

Ja det bør du, den er meget fin, med bilder fra "krigen" som ser ut som ekte vietnam "krigere" med de som er med i filmen, jeg må si at det ser meget ekte ut... har ikke fått sett den enda men rekner med at kvaliteten på bilde og lyd er en god del bedre, det står utenpå: state of the art sound and picture :thumbup:

Lenke til kommentar

Platekompaniet alt sammen (endelig fått brukt gavekortene fra jul)

The Boondock Saints (1999) 99,50

Kung fu hustle (2004) 129,50

Platoon (1986) 129,50 Ultimate Edition. Takker Steffyboy og Master D for å ha nevnt denne i tråden.

The Fly (1986) , og The Fly II (1989) 99,50 dobbeldisk-sak i ett cover

Sleepy Hollow (1999) , 99,50

Donnie Darko (2001) , 99,50

Mystic River (2003) , 59,50

The French Connection (1971) og French Connection II (1975) , 3-disc sett, 99,50

Cidade de Deus (2002) , 99,50

Minority Report (2002) , 59,50

 

Dagens lille høydepunkt var allikevel da Platekompaniet begynte å spille filmusikken til "Dirty Dancing" over høyttaleranlegget. En mann ved siden av meg begynte spontant å synge med, å sto og smådanset helt til han fikk med seg hva det var han holdt på med. Jeg klarte å holde meg til jeg kom ut av butikken, før jeg knakk sammen av latter!

Lenke til kommentar
And as it was prophesied; så kjøpte lillebror den for halvparten av det den nye koster. Score.

5536409[/snapback]

Håper ikke broren din er mye yngre enn deg, da det er 18-års aldersgrense på filmen. Fy fy!

 

Platoon (1986) 129,50 Ultimate Edition. Takker Steffyboy og Master D for å ha nevnt denne i tråden.

The Fly (1986) , og

Hehe. Dette var da hyggelig. :D Pene kjøp du hadde forresten. :)

Lenke til kommentar
And as it was prophesied; så kjøpte lillebror den for halvparten av det den nye koster. Score.

5536409[/snapback]

Håper ikke broren din er mye yngre enn deg, da det er 18-års aldersgrense på filmen. Fy fy!

5537184[/snapback]

Lillebror har fått lærlingplass hos meg. A Clockwork Orange, Salo og Ichi er filmer han har under beltet takket være meg. The force is strong in him.

Lenke til kommentar
Ja.. 3 timer 12 min varte den ;)  Hva er egentlig forskjellen fra orginalen?

5539513[/snapback]

 

Den nye versjonen er ca. 40 minutter lengre hvis jeg ikke husker feil, og dørgene kjedelig. Synes helt klart orginalen er best...

 

Og du har den nye versjonen, den gamle er på 153 minutter.

 

Mine fem øre :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Kieslowski - Blå, hvit og rød

159,-

5540396[/snapback]

 

Er den boksen god? jeg har sett på den ved flere anledninger nå, men har ikke fått kjøpt den enda.

Lenke til kommentar
Holy Moses!

 

I dag, rundt kl. 14.30, kjøpte jeg sesong 1, 2 og 3 av X-Files fra Amazon.co.uk for ca. 150kr pr.stk.

 

Da jeg var der inne nå for to minutter siden, are for å sjekke om de hadde noen andre kule bokser, hadde de satt opp prisene på X-Files boksene til £27.99 allerede! :ohmy:

 

 

Jaja, jeg fikk nå bestilt de tre første sesongene i det minste! :)

5541110[/snapback]

 

 

Samme her fikk bestilt sesonger 3 til 9. Fikk litt sjokk da prisen var på 150,-, men fikk enda mere sjokk hvor heldig jeg var som rakk tilbudet de hadde. Nå er de på godt over mva grensen. Satser bare at Amazon ikke driter seg ut og tar betalt fullpris istedenof 150 kr som var tilbudet.

Lenke til kommentar
Kieslowski - Blå, hvit og rød

159,-

5540396[/snapback]

 

Er den boksen god? jeg har sett på den ved flere anledninger nå, men har ikke fått kjøpt den enda.

5540408[/snapback]

Veit ikke hvordan kvaliteten på akkurat de utgivelsene er, men filmene er jo veldig gode (selv om jeg liker La Double vie de Véronique [som snart slippes på dvd for første gang, først i Frankrike, deretter i England] enda bedre).

Lenke til kommentar
Holy Moses!

 

I dag, rundt kl. 14.30, kjøpte jeg sesong 1, 2 og 3 av X-Files fra Amazon.co.uk for ca. 150kr pr.stk.

 

Da jeg var der inne nå for to minutter siden, are for å sjekke om de hadde noen andre kule bokser, hadde de satt opp prisene på X-Files boksene til £27.99 allerede! :ohmy:

 

 

Jaja, jeg fikk nå bestilt de tre første sesongene i det minste! :)

5541110[/snapback]

Sesong 8 er jo fremdeles billig.

Og til Wooho:

Har til gode å oppleve at Amazon tabber seg ut med belastning av kort, og min erfaring er at en feilprising skal være svært grov før de kansellerer en bestilling (med mindre man har bestilt mange av samme vare).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...