Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Ser du har fått tak i flightplan. Hvor har du kjøpt den fra? på play.com så står det at den kommer i mars.

 

Det er R1-utgaven, den kom i salg 24/01/06. Den på play.com er den britiske R2-utgaven.

 

 

 

Han brukte nok Amazon.com da alle filmene han har kjøpt ligger der. ;)

 

EDIT: Lurer på en ting åssen er kvaliteten bildemessig på NTSC (Sone 1) filmer egentlig. Spørr pga vet at oppløsningen er mindre på NTSC enn på PAL filmer.

 

Kjøper ikke så mye fra amazon.com pga dyr frakt, men du får omtrent alt der ja. ;)

 

Oppløsningen på NTSC er litt mindre men ikke spesielt merkbart med mindre du bevisst ser etter det. Men både NTSC og PAL har sine bakdeler og fordeler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet dette er for posting av hvilke filmer man har kjøpt men orker ikke å lete etter svar andre plasser.

Skal kjøpe meg Roswell I,II,III samlepakke fra Play.com og det koster litt over 800 kroner. Hvor mye må jeg betale i toll da ?

5530500[/snapback]

 

Konge serie. Gå på valutakalkulatoren til Aftenposten og regn ut mye det vil koste fra britiske pund til norsk krone. Så legger du til 25% av den nye prisen du akkurat regnet om, og vips så har du den totale summen min venn :)

 

VALUTAKALKULATOR

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Konge serie. Gå på valutakalkulatoren til Aftenposten og regn ut mye det vil koste fra britiske pund til norsk krone. Så legger du til 25% av den nye prisen du akkurat regnet om, og vips så har du den totale summen min venn  :)

 

I tilleg kommer også fortollingsgebyr avhengig av frem som frakter pakken inn til Norge. Hvis det blir sendt med Posten, er det 85,- i gebyr for alt med verdi mellom 200,- og 1000,-. Hvis verdien på forsendelsen er 800,- i norske kroner:

 

800,- + 25% av 800,- + 85,- = 1085,-

Lenke til kommentar
Vet dette er for posting av hvilke filmer man har kjøpt men orker ikke å lete etter svar andre plasser.

Skal kjøpe meg Roswell I,II,III samlepakke fra Play.com og det koster litt over 800 kroner. Hvor mye må jeg betale i toll da ?

5530500[/snapback]

Det _crs_ skrev, men vil gjøre obs på at du vil spare en del penger ved å bestille fra Amazon UK i stedet, prisen der blir £55.49 med frakt, etter at VAT (engelsk mva) er trukket fra.

Så totalen der blir ~NOK925, alt inkludert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...