Mala Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvor mye kjøpte du Kingdom Of Heaven for? "VIP-kunder" på CDON får den jo mye billigere enn standard pris. Jeg fikk en slik mail, da jeg har handlet mye derifra, men jeg har hørt at noen kompiser har fått den samme mail'en, og de har bare kjøpt noen få filmer. 5476368[/snapback] Er nok mange som har fått den der ja,har selv handlet masse der i år,men mon tro 2 bestillinger er nok? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Fikk omsider Papillon (1973) fra Amazon i dag. En herlig liten 2-discer i pappcover med pappomslag til en blodpris lommeboken min aldri kommer til å tilgi meg. Frakt, tollgebyr og merverdiavgift suger Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Siste var 3 filmer for 100, ringenes herre 2 og 3. Og kuppet som foresten jeg aldri har sett før kjempe film. Kjøpt på Sene1 kjosk. Mitt Beste kjøp er band of brother........... Dumt at jeg har lånt den bort, kunne svunnet henn i 10 timer nå. Lenke til kommentar
underground Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) [iC,21/01-2006 : 20:04]Hvor mye kjøpte du Kingdom Of Heaven for? "VIP-kunder" på CDON får den jo mye billigere enn standard pris. Jeg fikk en slik mail, da jeg har handlet mye derifra, men jeg har hørt at noen kompiser har fått den samme mail'en, og de har bare kjøpt noen få filmer. 5476368[/snapback] Fikk VIP mail jeg også ja. sparte 119 kr på det. EDIT: Noen som vet hva som må til for å få en slik VIP mail, eller får alle som har handla der det siste året den? Har handla for sikkert 3000,- der det siste året. Endret 21. januar 2006 av underground Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg fikk VIP-mail både til kontoen med seks bestillinger i fjor, og den med to bestillinger... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Ingenting er som helgeslutt og en postkasse full av dvd'er. På fredag fikk jeg Richard III £5.99 , Oliver Stone's Salvador £5.99, The Naked Pilgrim £7.99 og Ray. £14. Endret 22. januar 2006 av Montag Lenke til kommentar
Njål Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hyggelig meldeseddel i postkassa i går, pakke fra kjæreste i USA: Looney Tunes Golden Collection Vol 3 LOST Complete First Season Rebel Samurai Collection (Criterion): Jôi-uchi: Hairyô tsuma shimatsu/Samurai Rebellion Kedamono no ken/Sword of the Beast Ibun sarutobi sasuke/Samurai Spy Kiru/Kill! The Val Lewton Collection: Cat People+The Curse of the Cat People The Leopard Man+The Ghost Ship Isle of the Dead+Bedlam I Walked with a Zombie+The Body Snatcher The 7th Victim+Shadows in the Dark (dokumentar om Lewton) Ugetsu monogatari/Ugetsu Le Salaire de la peur/Wages of Fear (restaurert Criterion) The Harold Lloyd Comedy Collection I tillegg var jeg innom Platekompaniet og kjøpte Caprino-boksen. Endret 22. januar 2006 av Njål Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Klapper ekstatisk i hendene og inviterer seg selv til filmhelg hos Njål. Hellige pizzabud, for en pen liste! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Fra din kjæreste sa du, sa du? Var det en presang, eller en "kjøp-film-for-Njål-og-få-penger-igjen" greie? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Fra din kjæreste sa du, sa du? Var det en presang, eller en "kjøp-film-for-Njål-og-få-penger-igjen" greie? 5482898[/snapback] En blanding av "Njål bestille ting (evt over mva-grensa) som kjæreste er hypp på å sjekke ut sendt sendt fraktfritt innen USA, så sendt videre" og presanger (en del presanger som ikke var dvd'er også). Som presanger var det snakk om litt sene julepresanger (vi var litt sent ute begge to ). Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Fikk til bursdagen: - New Blood - Kill Bill I - Kill Bill II - Big Fish - Twelve Monkeys - The Boondock Saints - Gleaming The Cube - The Ninth Gate Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Mine tre siste filmer var Beatstreet , Terkel i Knipe og Blues brothers Har faktisk roet en god del ned på DVD kjøpinga mi det siste halvåret merkelig i grunn.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg har vært sløv, men Njål minnet meg på denne lille saken: Ika resuraa / The Calamari Wrestler (2004) 108,- (med frakt) fra DVDpacific Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg har vært sløv, men Njål minnet meg på denne lille saken: Ika resuraa / The Calamari Wrestler (2004) 108,- (med frakt) fra DVDpacific 5484894[/snapback] Kanskje ta med anmeldelser så folk kan se hvor flott den er: 1, 2, 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Wow! Veldig Kaiju Big Battel-ish.. må kjøpes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Forrest Warrior med Chuck Norris til 39 kroner på bruktbua i Løkkeveien i Stavanger. Elsker den butikken Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Tim Burton's Corpse Bride, $17, skal sees i dag. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Legg merke til hvordan _crs_ frekt briefer med flere da han egentlig bare skal vise en av dem. Du jobber ikke innen reklame gjør du? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Legg merke til hvordan _crs_ frekt briefer med flere da han egentlig bare skal vise en av dem. Du jobber ikke innen reklame gjør du? Nei, men du har rett i at jeg kan være frekk. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Legg merke til hvordan _crs_ frekt briefer med flere da han egentlig bare skal vise en av dem. Du jobber ikke innen reklame gjør du? Nei, men du har rett i at jeg kan være frekk. 5485554[/snapback] Ser en liten fin film baki "samlingen" din der, Wolf Creek. Fikk den i posten i dag...fantastisk film. Var så utrolig glad at den levde opp til forventningene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå