Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke kjøpe denne utgaven?

5410153[/snapback]

Jeg bestilte samme utgaven som _crs_ for en stund siden.

Jeg (selv om jeg er en L.E. samler-hore [sjekk dill&dall-linken hvis du ikke tror meg]) vurderte det dithen at jeg heller ville ha et skikkelig cover enn en forkrommet plastkule (og til nesten dobbel pris, selv om begge utgavene er billige).

Hadde kulen vært i metall ville jeg kanskje vurdert det anderledes.

5410203[/snapback]

Innimellom må man være litt harry. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke kjøpe denne utgaven?

5410153[/snapback]

Jeg bestilte samme utgaven som _crs_ for en stund siden.

Jeg (selv om jeg er en L.E. samler-hore [sjekk dill&dall-linken hvis du ikke tror meg]) vurderte det dithen at jeg heller ville ha et skikkelig cover enn en forkrommet plastkule (og til nesten dobbel pris, selv om begge utgavene er billige).

Hadde kulen vært i metall ville jeg kanskje vurdert det anderledes.

5410203[/snapback]

Etter å tatt enda en kikk på samlingen din, synes jeg du skylder den denne boksen, plastikk eller ei. Må vi ikke være så gniten her Njål. :p

Lenke til kommentar
The Bourne Identity

Jaws

Gladiator

Sin City

 

De 3 første var et 3 for 200 tilbud og den siste kostet vel ca 180 kr. Alt på Playcom i Åsane.

 

Og så må eg jo ikke glemme det beste av alt, hjemmekino

5418353[/snapback]

 

Har også kjøpt meg hjemmekino (PIONEER DCS240), til samme pris på samme sted. Og jeg er kjempe fornøyd. Utrolig digg å se film med, og tipper du blir fornøyd med din og ;)

 

Fine filmer du har kjøpt, må få sett om jeg får tak i noen slike gode filmer på tilbud et sted. Sin city er forresten genialt tøff, gled deg om du ikke har sett den allerede ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...