Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og da kan jeg dra fram det beste eksemplet som finnes: Band Of Brothers DTS sporet på den er FANTASTISK. Hvis man ser kampene i Bastogne tror det er episode seks, så hører man godt forskjellen på DD og DTS sporet. Det er mye mer trøkk i DTS sporet.

5389270[/snapback]

Jeg har ikke testet DTS-sporet, men det er en god del juice i DD-sporet, også. Synd det ikke finnes DTS på min utgave, men jeg skal ikke klage ettersom jeg fikk boksen til en snau hundrelapp.

5390111[/snapback]

 

 

Det er sant det, DD sporet er også meget bra...

Lenke til kommentar
Pulp Fiction

True Romance

The Good, the Bad and the Ugly

Kjøpte disse 3 på statoil, i Brandbu, for 249,-

Var sånn 1 for 99  og 3 for 249 sak.

5398776[/snapback]

Bra kjøp for bensinstasjon å være! :w00t:

5400831[/snapback]

 

Alle Staoil-stasjoner jeg har vært innom har dette tilbudet (som de har hatt i over et halvt år). Mange bra filmer de selger der, og de får stadig inn nye filmer ettersom de gamle blir solgt vekk. :)

Lenke til kommentar
Seinfeld sesong 1&2 på elkjøp til 399,-

 

Genial serie :!: Har sesong 3 fra før, skal få kjøpt meg alle sesongene  :D

5397477[/snapback]

 

Doh!

5403247[/snapback]

 

Fikk 2 Sin City til jul, så måtte uansett bytte den ene. Så fikk den jo til nesten halv pris ;)

 

Men noen som gidder forklare meg, eventuelt sier meg en tråd hvor det står, hvordan du bestiller fra play.com. Og gjerne hvor mye det ville koste. Mangler sesong 4, 5 og 6 av Seinfeld.

Lenke til kommentar

Er ganske enkelt. For å kjøpe ting på Play.com (som er en egenlsk/internasjonal nettbutikk) må du registrere deg, og du må ha Visa/Mastercard (med andre ord må man være 18 år).

Play.com har ingen ekstra pris for frakt. Frkten er inkludert i prisen. Koster en film £9.99, så betaler man de. Ikke noe mer.

 

Et godt tips for de som ikke har handlet fra utlandet før, er å være obs på at norge har en toll-lov som er sånn at om man bestiller hva som helst fra utlandet (med unntak av bøker), som koster over 200kr, må man betale fortollingsgebyr på 70kr i tillegg til at man må betale norsk moms, som er 25% av pakkens kostnad.

 

Play.com sender alle filmer/spill som du bestiller i hver sin pakke, uansett om du bestiller 20 filmer sammen, så så lenge hver film ikke overstiger 200kr, har du ingen ting å frykte av tollen.

 

Vær også obs på at ikke alle filmer de har der har norsk tekst. Det er faktisk langt fra halvparten av filmene som har norsk tekst. De fleste har kun engelsk tekst, og andre "hovedspråk". Noen filmer har faktisk ikke undertekster i det hele tatt.

Slike spesifikasjoner finner du på produktsiden til hver av filmene inne på Play.com.

 

Mer er det vel egentlig ikke å si, annet enn at Play.com er en veldig god butikk med bra utvalg og god service.

Lenke til kommentar
Et godt tips for de som ikke har handlet fra utlandet før, er å være obs på at norge har en toll-lov som er sånn at om man bestiller hva som helst fra utlandet (med unntak av bøker), som koster over 200kr, må man betale fortollingsgebyr på 70kr i tillegg til at man må betale norsk moms, som er 25% av pakkens kostnad.

 

Play.com sender alle filmer/spill som du bestiller i hver sin pakke, uansett om du bestiller 20 filmer sammen, så så lenge hver film ikke overstiger 200kr, har du ingen ting å frykte av tollen.

5405926[/snapback]

 

 

Vedrørende fortollingsgebyret/momsen, er dette noe man får en giro med pakken, må man betale det på postkontoret, hvordan løses dette i praksis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...