Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The dead pakken med alle tre filmene fant du hvor til rundt 400,-? Husker du lagde en topic Zemeckis men finner den ikke nå. :hmm: Vurderer aboslutt den sammlingen men har også litt lyst på Arrgentos sin versjon etter som jeg har hørt svært mye godt om den.

Neste jeg kjøper blir vel "The good the bad and the ugly". Har vært på Lefdal 3 ganger for å kjøpe den men de har vært utsolgt hver eneste gang. Ellers skal jeg også ha tak i Texas Chainsaw massacre sp. edition (gamle) og no' annet.

Btw, Platekompaniet må være noe av det sleipeste jeg har vært borti! Skulle ha to DVDer til 99,50 og skulle bruke studentrabattkortet mitt som gir 25,- i avslag for alle varer over 100,-! ARGH! 50 øre! Da ble jeg sinna og gadd ikke kjøpe.

Var forøvrig "Hjortejegeren" og "Apokolypse(!?) redux nå", så jeg angrer nesten litt. :blush: Anyways du får også en super fet sp. edition utgave av "Saving Private Ryan" på platekompaniet til 89,50,-! Argh. Angrer også på at jeg ikke kjøpte den! :blush:

Lenke til kommentar
Rear Window (1954), Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964) og Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le (2001).

:)

Sweet, LarsP.

Må jo slå et slag for litt eldre filmkunst. Problemet er at de andre "filmfreakene" er i hæren. hmmf, de som er hjemme liker 2 Fast 2 Furious. Må nok se disse godsakene alene. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hitchcock er oppskrytt. Likte ikke Rear Window jeg.

På grunn av èn film? :roll:

Nope. Likte ikke Psycho heller.

Nåh... filmsmaken kommer med aldern. Du lærer nok å sette pris på go' og gammal film etterhvert. Husker jeg pjuka max hver gang jeg så en Bogart-film

Sitter vel egentlig og håper på det. Liker en del gamle filmer (Citizen Kane, The Third Man, To Kill a Mockingbird etc), men Hitchcock har egentlig aldri appellert til meg.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Sitter vel egentlig og håper på det. Liker en del gamle filmer (Citizen Kane, The Third Man, To Kill a Mockingbird etc), men Hitchcock har egentlig aldri appellert til meg.

Jaja, når du blir like gammel og vis som onkel Pedersen så skal det nok bli fart på Hitchcock og skal du se. ;) Neida, bare tøyser med deg. Jeg er f.eks hater LOTR. Filmsmak er ofte som en DVD-plate, har forskjellige lag. Det gjelder å jobbe seg nedover.

/me innser at det var noe morsomt med de soppene han hadde i salaten til middag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...