Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jeg ikke sikker på. Var ikke noen bilder av den. Det som står er.

This is a genuine brand new factory sealed DVD box set. 

Asia collector's edition (only some Asian characters printed on the cover, contents are the same as US version) 

Encoding: this movie is NTSC format ,They can be played on any US and UK DVD Player

Subtitles: English Interactive Menu and  Removable English subtitle

Audio: Dolby Digital Surround, original English spoken by the original actors/actresses.

Item Condition: Brand new and factory sealed

Link

5357484[/snapback]

genuine brand new factory sealed+ Asia/Kina-utgave av vestlig film/serie + ebay + ingen regionskoding

=99% sikkert piratutgave.

Edit: Presisering.

5358096[/snapback]

Håper ikke det. i såfall er det siste gangen jeg kjøper filmer fra ebay. Menmen tar jo en risk ved å kjøpe sånt å da.

Lenke til kommentar
Etter utrolig mye fram og tilbake har jeg endelig fått skaffet meg "Band of Brothers". Kjøpt for 399 kr på Platekompaniet i Stavanger.

5359803[/snapback]

Det er vel noe av det beste eg har sett, kan legge til at eg fikk denen for 129,- på CODN pga feilprising :!:

Lenke til kommentar
Etter utrolig mye fram og tilbake har jeg endelig fått skaffet meg "Band of Brothers". Kjøpt for 399 kr på Platekompaniet i Stavanger.

5359803[/snapback]

Det er vel noe av det beste eg har sett, kan legge til at eg fikk denen for 129,- på CODN pga feilprising :!:

5360178[/snapback]

129 kr på CDON pga. feilprising? Fantastisk. Og støtter deg i at det er en fantastisk serie.

Lenke til kommentar

5359803[/snapback]

5360178[/snapback]

129 kr på CDON pga. feilprising? Fantastisk. Og støtter deg i at det er en fantastisk serie.

5360196[/snapback]

Ja, var en luring i denne tråden som opplyste oss om dette.Var ikkje lange stunda det var feilprising men eg slo til. Dette var vel å merke ikkje metalboksen det er snakk om,men det bryr eg meg fint lite om.

OT:

The Lady Killers

The Royal Tenenbaums

Begge 99,- på REMA

Lenke til kommentar

Pulp Fiction

Skulle kjøpe den på spaceworld, men de bak kassa sa, hvorgammel er du? "15" sier jeg, da ler han hånelig og sier at det er 18 års aldersgrense, og at jeg bare kan glemme det...

Men da går jeg over på platekompaniet ved siden av og kjøper den uten problemer for 99,50 kr. så går jeg forbi spaceworld. og vifter med filmen til han bak kasa, så ser han skikkelig surt på meg ^^

Lenke til kommentar
BoB er genialt. Rett og slett.

The Shining

Oceans Twelve

200,- for begge på Mix

5362035[/snapback]

Shining er jo skambra da :yes: Jeg så den første gang i 2-tida på natta på TV2 i sommer. Det var en opplevelse jeg aldri vil oppleve igjen(endte opp med å sitte med brødkniven og stirre på døra på rommet mitt hele natta :no: .

Men så den litt etterpå, dette på dagen og da gikk det bedre! :yes:

Oceans twelve har jeg ikke sett enda :hmm:

Siste kjøp her ble nå "en fisk med navn wanda" til 69,- på mix.

Endret av Marc91
Lenke til kommentar
Akira er en knallfilm :thumbup:

Har selv "The Ultimate Collection" versjonen med bådde den klassiske 4:3 versjonen og ny digitalisert 16:9 versjon. Denne du kjøpte og?

Joda, er den jeg har. Ganske irriterende at orginalen (4:3-versjonen) ikke har japansk tale, synest jeg... Og at det ikke går ann å få noe annet en Engelsk for hørselshemmede når det gjelder teks på den remastrede versjonen.

Egentlig ikke helt fornøyd med kjøpet... Men filmen er fremdeles knallbra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...