Faris Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Årets siste kjøp på meg og: - Leon - Magnolia - Salò (Han bak kassa sa jeg burde se den på tom mage :!: ) Alt for 300,- på Platekompaniet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Måtte ha meg en tur på Platekompaniet i dag også... resulterte i Heat The Godfather Part II 99 kroner pr stykk Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Måtte ha meg en tur på Platekompaniet i dag også... resulterte i Heat The Godfather Part II 99 kroner pr stykk 5359142[/snapback] Fått smaken på gudfaren skjønner jeg? Unektelig dritbra filmer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Stemmer har vel fått smaken på mafiafilmer/serier... har ikke sett annet siden julaften Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det er jeg ikke sikker på. Var ikke noen bilder av den. Det som står er. This is a genuine brand new factory sealed DVD box set. Asia collector's edition (only some Asian characters printed on the cover, contents are the same as US version) Encoding: this movie is NTSC format ,They can be played on any US and UK DVD Player Subtitles: English Interactive Menu and Removable English subtitle Audio: Dolby Digital Surround, original English spoken by the original actors/actresses. Item Condition: Brand new and factory sealed Link 5357484[/snapback] genuine brand new factory sealed+ Asia/Kina-utgave av vestlig film/serie + ebay + ingen regionskoding =99% sikkert piratutgave. Edit: Presisering. 5358096[/snapback] Håper ikke det. i såfall er det siste gangen jeg kjøper filmer fra ebay. Menmen tar jo en risk ved å kjøpe sånt å da. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Etter utrolig mye fram og tilbake har jeg endelig fått skaffet meg "Band of Brothers". Kjøpt for 399 kr på Platekompaniet i Stavanger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Etter utrolig mye fram og tilbake har jeg endelig fått skaffet meg "Band of Brothers". Kjøpt for 399 kr på Platekompaniet i Stavanger. 5359803[/snapback] Det er vel noe av det beste eg har sett, kan legge til at eg fikk denen for 129,- på CODN pga feilprising :!: Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Etter utrolig mye fram og tilbake har jeg endelig fått skaffet meg "Band of Brothers". Kjøpt for 399 kr på Platekompaniet i Stavanger. 5359803[/snapback] Det er vel noe av det beste eg har sett, kan legge til at eg fikk denen for 129,- på CODN pga feilprising :!: 5360178[/snapback] 129 kr på CDON pga. feilprising? Fantastisk. Og støtter deg i at det er en fantastisk serie. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 BoB er genialt. Rett og slett. The Shining Oceans Twelve 200,- for begge på Mix Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 I dag fant jeg Anus Magillicutty i postkassa mi. Rakk visst akkurat å få med en "Live Good - Die Great" t-skjorte før det ble tomt. http://www.corporations-unlimited.com/buynow.html Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Kjøpte Akira og Jûbei ninpûchô(Ninja Scroll), begge i collectors edition, mens jeg var i England for litt siden... Kostet 20£ med the Animatrix på kjøpet... Lenke til kommentar
Faris Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Kjøpte Akira og Jûbei ninpûchô(Ninja Scroll), begge i collectors edition, mens jeg var i England for litt siden... Kostet 20£ med the Animatrix på kjøpet... 5362314[/snapback] Akira er en knallfilm Har selv "The Ultimate Collection" versjonen med bådde den klassiske 4:3 versjonen og ny digitalisert 16:9 versjon. Denne du kjøpte og? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Sesong 3 av The Simpsons ankom i dag. Venter spent på sesongene 1, 2, 4 og 5 som ble bestilt samtidig. Kommer bare ikke over hvor godt tips Njål gav meg. Utrolig bra. 5357005[/snapback] De fire andre sesongene kom i dag. Oh joy. Hyller deg, Njål. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Speed 2: Cruise Control Europris 97kr eller noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Etter utrolig mye fram og tilbake har jeg endelig fått skaffet meg "Band of Brothers". Kjøpt for 399 kr på Platekompaniet i Stavanger. 5359803[/snapback] Det er vel noe av det beste eg har sett, kan legge til at eg fikk denen for 129,- på CODN pga feilprising :!: 5360178[/snapback] 129 kr på CDON pga. feilprising? Fantastisk. Og støtter deg i at det er en fantastisk serie. 5360196[/snapback] Ja, var en luring i denne tråden som opplyste oss om dette.Var ikkje lange stunda det var feilprising men eg slo til. Dette var vel å merke ikkje metalboksen det er snakk om,men det bryr eg meg fint lite om. OT: The Lady Killers The Royal Tenenbaums Begge 99,- på REMA Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Pulp Fiction Skulle kjøpe den på spaceworld, men de bak kassa sa, hvorgammel er du? "15" sier jeg, da ler han hånelig og sier at det er 18 års aldersgrense, og at jeg bare kan glemme det... Men da går jeg over på platekompaniet ved siden av og kjøper den uten problemer for 99,50 kr. så går jeg forbi spaceworld. og vifter med filmen til han bak kasa, så ser han skikkelig surt på meg ^^ Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Léon (deluxe edition) 147,50 ca inkl. frakt fra Amazon.com Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) BoB er genialt. Rett og slett. The Shining Oceans Twelve 200,- for begge på Mix 5362035[/snapback] Shining er jo skambra da Jeg så den første gang i 2-tida på natta på TV2 i sommer. Det var en opplevelse jeg aldri vil oppleve igjen(endte opp med å sitte med brødkniven og stirre på døra på rommet mitt hele natta . Men så den litt etterpå, dette på dagen og da gikk det bedre! Oceans twelve har jeg ikke sett enda Siste kjøp her ble nå "en fisk med navn wanda" til 69,- på mix. Endret 1. januar 2006 av Marc91 Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Akira er en knallfilm Har selv "The Ultimate Collection" versjonen med bådde den klassiske 4:3 versjonen og ny digitalisert 16:9 versjon. Denne du kjøpte og? Joda, er den jeg har. Ganske irriterende at orginalen (4:3-versjonen) ikke har japansk tale, synest jeg... Og at det ikke går ann å få noe annet en Engelsk for hørselshemmede når det gjelder teks på den remastrede versjonen. Egentlig ikke helt fornøyd med kjøpet... Men filmen er fremdeles knallbra! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja er enig i at det er irriterende at det ikke er japansk tale på 4:3 versjonen. Men jeg har ikke bare engelsk for hørselshemmede på min versjon. Her kan jeg velge mellom mye mer enn det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå