Njål Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Samme utgaven som jeg har. Vær klar over at det kun er engelsk tekst til selve filmen, ekstramaterialet er ikke tekstet på annet enn koreansk. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hvor mye tar de folka der i frakt? 5350829[/snapback] Dét er jo helt avhengig av hvor mange filmer du bestiller, og vekta på enheten(e). I dette tilfellet - om deres fraktkostnader ikke har forandret seg - må du vel ut med US$ 9.99. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 $9.99 er det jeg har betalt per bestilling/film i det siste også (siden ting stort sett har kostet under, men tett opp til, mva-grensa har jeg ikke sett noen grunn til å ta sjansen på å bestille flere ting på én gang. Mine pakker blir stort sett stoppet uansett om det er oppgitt reell pris/verdi på dem). Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) *** slettet *** Endret 29. desember 2005 av _crs_ Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) [iC,29/12-2005 : 00:08]_csr_: Hvor i fanken kjøpte du metall-boksen? ME WANTS! Jeg kjøpte den hos cd-wow i sin tid, de selger den visst enda, men har du sett, til hele 460,-. Husker jeg gav akkurat under 200,- for den da den kom. Så Zaeiras forslag er nok det beste nå. Men som sagt, 2-disc utgavene er på sett og vis bedre. Den 3-disc utgaven har filmen fordelt på 2 discer og ekstramaterialet / kommentarspor er altså uten engelsk tekst. Endret 29. desember 2005 av _crs_ Lenke til kommentar
Faris Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvem var det som hadde kjøpt Arlington Road? Sett den? hva synes du?Synes filmen er knallbra, jeg. Flere ganger kommer det twister man ikke helt skjønner Eksempel: Man tror hele tiden at X er ond, men så tenker man "neeei, det er vel for åpenbart?", og etter hvert får man bekreftelsen, som viser seg å være feil, men så snur det igjen, så snur snurren til en snurr, osv. Slutten er forresten også veldig bra. Uforutsigbar. Har sett den ja, og det var en skikkelig god thriller. Utrolig spennende film med mange tråder Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Samme utgaven som jeg har.Vær klar over at det kun er engelsk tekst til selve filmen, ekstramaterialet er ikke tekstet på annet enn koreansk. 5350866[/snapback] Er det underholdning å få ut av utekstet ekstramateriale? Er bestillingen utelukkende estetisk (ikke at det er en dårlig grunn ), eller kan du koreansk? Endret 29. desember 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 [iC,29/12-2005 : 00:08]_csr_: Hvor i fanken kjøpte du metall-boksen? ME WANTS! Jeg kjøpte den hos cd-wow i sin tid, de selger den visst enda, men har du sett, til hele 460,-. Husker jeg gav akkurat under 200,- for den da den kom. Så Zaeiras forslag er nok det beste nå. Men som sagt, 2-disc utgavene er på sett og vis bedre. Den 3-disc utgaven har filmen fordelt på 2 discer og ekstramaterialet / kommentarspor er altså uten engelsk tekst. 5350963[/snapback] Selve boksen er jo smellsexy i seg selv da. Men ser jeg har gått på en smell nå, ved å ha kjøpt 1-discen. Dilemma her nå altså; 1 eller 2 disc? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Jeg var forresten innom byen igår og byttet filmer og brukte gavekort. Dette er fordelt på Platekompaniet og Playcom/DVD-Galleriet i Bergen: Elephant The Life Aquatic with Steve Zissou Ong-Bak Salò o le 120 giornate di Sodoma Boksuneun naui geot/Sympathy for Mr. Vengeance The Marx Brothers-Collection: Duck Soup, Horse Feathers, Animal Crackers, Monkey Business og The Cocoanuts. Pris: 0,- Endret 29. desember 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Samme utgaven som jeg har.Vær klar over at det kun er engelsk tekst til selve filmen, ekstramaterialet er ikke tekstet på annet enn koreansk. 5350866[/snapback] Er det underholdning å få ut av utekstet ekstramateriale? Er bestillingen utelukkende estetisk (ikke at det er en dårlig grunn ), eller kan du koreansk? 5351408[/snapback] Det var den eneste utgaven som fantes på det tidspunktet, og den eneste andre utgaven som var annonsert var den japanske (som har like lite engelsk tekst på ekstramaterialet, og er mye dyrere). Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 The Deer Hunter 59,- kr på posten Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg var forresten innom byen igår og byttet filmer og brukte gavekort. Dette er fordelt på Platekompaniet og Playcom/DVD-Galleriet i Bergen:Elephant The Life Aquatic with Steve Zissou Ong-Bak Salò o le 120 giornate di Sodoma Boksuneun naui geot/Sympathy for Mr. Vengeance The Marx Brothers-Collection: Duck Soup, Horse Feathers, Animal Crackers, Monkey Business og The Cocoanuts. Pris: 0,- 5351496[/snapback] Hvor mye betalte du egentlig for Ong Bak og Sympathy for Mr. Vengeance? Har de fortsatt 50 kroners kampanjen på Playcom? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Var innom platekompaniet før jul for å handle jule gaver og kom over Land of the dead, siden jeg har andre filmene fra zombie "serien" fra George A.Romero så måtte jeg bare ha denne også. Betale vel 159,90kr for den. Veldig bra film, i mine øyne. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Benyttet meg av gavekort på Platekompaniet i Bergen i går, og fikk med meg 2 stk., i mine øyne, ganske så gode filmer: A Clockwork Orange - 99,50,- Naboer - 159,50,- 9,- totalt ut fra min lommebok. Endret 29. desember 2005 av PT Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvor mye betalte du egentlig for Ong Bak og Sympathy for Mr. Vengeance? Har de fortsatt 50 kroners kampanjen på Playcom? 5352567[/snapback] Usikker, faktisk. Det kan ha vært 79,- eller 99,-, husker ikke å ha sett 50kr-tilbud. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvor mye betalte du egentlig for Ong Bak og Sympathy for Mr. Vengeance? Har de fortsatt 50 kroners kampanjen på Playcom? 5352567[/snapback] Usikker, faktisk. Det kan ha vært 79,- eller 99,-, husker ikke å ha sett 50kr-tilbud. 5352911[/snapback] De solgte nemlig disse 2 filmene og hel del andre filmer til 50 kroner før jul. Undertegnende gikk da til innkjøp av de omtalte filmene over + en del andre filmer. Snakket senere med mannen bak kassen. Han sa det var kampanje til alt forsvinner. Derfor jeg lurte på om de fortsatt hadde noe igjen av denne kampanjen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Fanken, ikke engelsk tekst på ekstramaterialet til 3-disceren. Da er det jo meningsløst å ha boksen. Eneste argumentet for å skaffe den blir da at boksen er så forbanna fin, men jeg tror jeg står over. I allefall i første omgang. Er jo mye ekstramaterilae på 2-dsiceren også. Deathie: Du kan jo alltids selge filmen på QXL eller eBay da. Får du solgt den for 50 spenn (du får den sikkert solgt for en enda høyere pris om du bare "reklamerer" skikkelig for den) er ikke det så dårlig, da du kan får dobbeldisceren for undre 100kr på Play.com nå. EDIT: Steffy, den "Salò"-filmen, har du sett den? Fant den i en butikk i nærheten her, og etter å ha lest litt bakpå coveret (hvor de blant annet også sto noe sånn som "sannsynlig vis en av de sykeste filmene som er laget"), la jeg fint tilbake coveret. Huff, den filmen høres gyselig ut! Endret 29. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 EDIT: Steffy, den "Salò"-filmen, har du sett den? Fant den i en butikk i nærheten her, og etter å ha lest litt bakpå coveret (hvor de blant annet også sto noe sånn som "sannsynlig vis en av de sykeste filmene som er laget"), la jeg fint tilbake coveret. Huff, den filmen høres gyselig ut! 5353643[/snapback] Salò er sterk kost for de aller fleste da den den inneholder: fortæring av ekskrementer fjerning av øyeeple tortur mot penis sodomi mellom menn +++ Det er dog en meget viktig film på den måten at den tar opp veldig sterke og tabubelagte tema i den italienske historien. Anbefales med en klype salt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Sodomi mellom menn? Er det så fælt at det kan sammenlignes med fortæring av ekskrementer og penistortur? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) [iC,29/12-2005 : 17:52]EDIT: Steffy, den "Salò"-filmen, har du sett den? Fant den i en butikk i nærheten her, og etter å ha lest litt bakpå coveret (hvor de blant annet også sto noe sånn som "sannsynlig vis en av de sykeste filmene som er laget"), la jeg fint tilbake coveret. Huff, den filmen høres gyselig ut! 5353643[/snapback] Salò er sterk kost for de aller fleste da den den inneholder: fortæring av ekskrementer fjerning av øyeeple tortur mot penis sodomi mellom menn +++ Det er dog en meget viktig film på den måten at den tar opp veldig sterke og tabubelagte tema i den italienske historien. Anbefales med en klype salt. 5353856[/snapback] Kjøpte, som nevnt noen sider tilbake, Saló og de tre andre Pasolinifilmene på freerecordshop, og kan anbefale den utgaven. Det er altså snakk om utgaven som kommer i en slags gul/brun pappboks og som det står Pasolini Collection på. De tre andre er semiprØn. Så saló for litt siden, og kan si med hånden på hjertet at den filmen er temmelig sinnsvak. Tenk gjennom om du faktisk har lyst til å se filmen før du kjøper. Men den er absolutt severdig. EDIT: Jeg synes scenen med kakebiten fyllt med spiker var temmelig fæl jeg. Men det meste er temmelig sinnsvakt. Endret 29. desember 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå