Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hallo igjen! Omsider tilbake fra hyttetur og dvdhylla er enda større enn før: - Snatch - From Dusk to Dawn - Schindler's List - Pulp Fiction (rart at jeg ikke hadde denne fra før av ) - Sympathy for mr. Vengeance (hadde aldri trodd at lillesøster kunne finne en film jeg faktisk hadde lyst på. I fjor ga hun meg Blood Work med Clint Eastwood) Og om ikke det var nok fikk jeg to filmbøker og: - Book of Thee Dead: the complete history of zombie cinema (virkelig knall bok) - The movie book (dang den boka er diger) Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Mission: Impossible 2 Kjøpt på Coop Mega Sunndalsøra for 99,- Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Bloodsport 2 Scanners 3 49kr stk på Shell. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Bloodsport 2Scanners 3 49kr stk på Shell. 5347655[/snapback] Kvalitiet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Plan 9 from Outer Space Mike Nelson Autographed Collector’s Edition Includes All-New Color Version and Original Black and White Version Audio Commentary by Mike Nelson of TV’s “Mystery Science Theater 3000” Digitally Restored and Remastered Audio and Video Deleted Scenes Ed Wood's Home Movies Ed Wood's Rare Commercials The Lost Plans 1-8 Original Theatrical Trailer in COLOR Bonus Legend Films Trailers Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Var på vei til kinoen i går, da jeg så at Platekompaniet var åpen. Tok meg en titt, og der hadde de Taegukgi hwinalrimyeo til 80 kroner. Ble derfor ikke noe godt på meg da jeg så King Kong, men hadde derimot Taegukgi i baklommen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Meget meget bra film det der Deathie Er forsåvidt King Kong også¨. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Var på vei til kinoen i går, da jeg så at Platekompaniet var åpen. Tok meg en titt, og der hadde de Taegukgi hwinalrimyeo til 80 kroner. Ble derfor ikke noe godt på meg da jeg så King Kong, men hadde derimot Taegukgi i baklommen. 5348356[/snapback] Men det var vel 1-disc-versjonen? Jeg synes filmen er så fantastisk, at jeg ike kunne klart meg uten versjonen med 2 discer (rent prinsippmessig). Men det er jo en flott film likevel! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Robotene og Valiant. Valiant sugde men robotene var temmelig kewl kjøpte begge på mix og husker ikke hva det kosta. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kjøpte i går tre filmer: 1. Leon 2. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb 3. Pulp Fiction Alle filmene kosta 99,- på Playcom i Østfoldhallen Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Var på vei til kinoen i går, da jeg så at Platekompaniet var åpen. Tok meg en titt, og der hadde de Taegukgi hwinalrimyeo til 80 kroner. Ble derfor ikke noe godt på meg da jeg så King Kong, men hadde derimot Taegukgi i baklommen. 5348356[/snapback] Men det var vel 1-disc-versjonen? Jeg synes filmen er så fantastisk, at jeg ike kunne klart meg uten versjonen med 2 discer (rent prinsippmessig). Men det er jo en flott film likevel! 5348542[/snapback] Var bare 1-disc edition ja. Hvor mye koster 2-disc'en og hvor kan den skaffes? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kjøpte Arlington Road og Mulholland Drive her om dagen.. også fikk jeg Fantastic Four til jul da Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kjøpte Arlington Road og Mulholland Drive her om dagen..også fikk jeg Fantastic Four til jul da 5349352[/snapback] fantastic Four? ja, var den bra? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Var bare 1-disc edition ja. Hvor mye koster 2-disc'en og hvor kan den skaffes? Det finnes 2-disc utgaver fra ihvertfall sone 1, 2 og 3 med noe forskjellig ekstramateriale. Finnes utgaver på 3 og 4 discer også (har selv en limited tin box sak på 3 discer). Men personlig foretrekker jeg den britiske sone 2 hva ekstramateriale angår, som også er tekstet hvor nødvendig, den får du for 112,99 hos cd-wow. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kjøpte Arlington Road og Mulholland Drive her om dagen..også fikk jeg Fantastic Four til jul da 5349352[/snapback] fantastic Four? ja, var den bra? 5349370[/snapback] Har ikke sett den enna, så kan ikke uttale meg om det Men Jessica Alba er jo med da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 det beste med fantastic Four er den ekstremt gode extra disc'n med en over 90m behind the sene dok. den var faktisk bedre en selve filmen.. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Robotene og Valiant.Valiant sugde men robotene var temmelig kewl kjøpte begge på mix og husker ikke hva det kosta. 5348550[/snapback] Syns ikke Valiant var så ille jeg, grei underholdning. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) det beste med fantastic Four er den ekstremt gode extra disc'n med en over 90m behind the sene dok. den var faktisk bedre en selve filmen.. 5349587[/snapback] Vel, nå skal jo det jo ikke akkurat så veldig mye til for å slå Fantastic Four filmen. Tror det er den nest-dårligste Marvel/DC-baserte filmen jeg har sett (selvfølgelig er jo Batwoman dårligere). Hvem var det som hadde kjøpt Arlington Road? Sett den? hva synes du? Synes filmen er knallbra, jeg. Flere ganger kommer det twister man ikke helt skjønner Eksempel: Man tror hele tiden at X er ond, men så tenker man "neeei, det er vel for åpenbart?", og etter hvert får man bekreftelsen, som viser seg å være feil, men så snur det igjen, så snur snurren til en snurr, osv. Slutten er forresten også veldig bra. Uforutsigbar. EDIT: Deathie, jeg skaffa 2-disceren fra Play.com for en ren hundrelapp £7.99 tror jeg). EDIT2: £6.99 koster faktisk dobbeldisceren av Taegukgi på Play.com nå. _csr_: Hvor i fanken kjøpte du metall-boksen? ME WANTS! Endret 28. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Jeg kjøpte min utgave her. Svært lekker boks, men har ikke fått sett filmen enda. Endret 28. desember 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Woah! Sinnsykt fin boks! Ser den har engelsk tekst også. Den koster ca. 188kr der, men hva med frakt da? Hvor mye tar de folka der i frakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå