Anonym234 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Frøken Sverige og Hip, hip Hora. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Stealth, den skjulte trusselen (har null forventning til denne) - 179,- 5319312[/snapback] Å betale så mye for en drittfilm av dimensjoner er mildt sagt tullete. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Film: Simpsons, Season 4 (Linker til Amazon fordi DVD'en ikke ligger inne på IMDb) Pris: 449,- på den lokale videoforhandleren (MIX-kjeden). 3-ords beskrivelse: Genialt, genialt, genialt! Kanskje den beste Simpsons-sesongen ever. Mange av de mest klassiske episodene er på denne DVD'en, f.eks. "Kamp Krusty", "Homer the Heretic", "Last Exit to Springfield", "A Streetcar Named Marge", "Mr. Plow" og "Marge vs. the Monorail". Dette er maaange timer med underholdning dersom man tar seg tid til å høre de innsiktsfulle kommentar-sporene (absolutt anbefalt!) og sjekke ut de mange andre extra featuresene også. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Autumn Sonata - Ingmar Bergman. 59,- Touch of Evil - Orson Welles. 59,- Ran - Criterion Collection - Akira Kurosawa. 190,- Sympathy for Lady Vengeance - Chan-wook Park. 150,- Henholdvis fra Platekompaniet, DDD og DVDfromKorea. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Go for broke! 59,- Postkontoret i Odda Lenke til kommentar
Njål Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Film: Simpsons, Season 4 (Linker til Amazon fordi DVD'en ikke ligger inne på IMDb)Pris: 449,- på den lokale videoforhandleren (MIX-kjeden). 3-ords beskrivelse: Genialt, genialt, genialt! Kanskje den beste Simpsons-sesongen ever. Mange av de mest klassiske episodene er på denne DVD'en, f.eks. "Kamp Krusty", "Homer the Heretic", "Last Exit to Springfield", "A Streetcar Named Marge", "Mr. Plow" og "Marge vs. the Monorail". Dette er maaange timer med underholdning dersom man tar seg tid til å høre de innsiktsfulle kommentar-sporene (absolutt anbefalt!) og sjekke ut de mange andre extra featuresene også. Løp og kjøp! 5323959[/snapback] Eller, hvis du har muligheten til å handle på nett med kreditt/debet-kort kan du få den for £14.62/~NOK173 med frakt fra Amazon UK, samme utgave som den norske med norske undertekster. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Film: Simpsons, Season 4 (Linker til Amazon fordi DVD'en ikke ligger inne på IMDb)Pris: 449,- på den lokale videoforhandleren (MIX-kjeden). 3-ords beskrivelse: Genialt, genialt, genialt! Kanskje den beste Simpsons-sesongen ever. Mange av de mest klassiske episodene er på denne DVD'en, f.eks. "Kamp Krusty", "Homer the Heretic", "Last Exit to Springfield", "A Streetcar Named Marge", "Mr. Plow" og "Marge vs. the Monorail". Dette er maaange timer med underholdning dersom man tar seg tid til å høre de innsiktsfulle kommentar-sporene (absolutt anbefalt!) og sjekke ut de mange andre extra featuresene også. Løp og kjøp! 5323959[/snapback] 450 kroner? Som Njål sa kan man bestille den fra Amazon UK for 173 kroner, eller man kan kjøpe den fysisk på Platekompaniet for 250 kroner. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 450 kroner? Som Njål sa kan man bestille den fra Amazon UK for 173 kroner, eller man kan kjøpe den fysisk på Platekompaniet for 250 kroner. 5324206[/snapback] D'oh! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 King Kong (1933) Free Record Shop 59,- Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Minner fra Lillelørdag, Dobbel disc 60 kr på playcom Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 450 kroner? Som Njål sa kan man bestille den fra Amazon UK for 173 kroner, eller man kan kjøpe den fysisk på Platekompaniet for 250 kroner. 5324206[/snapback] D'oh! 5324295[/snapback] Hehe. Ikke så lett, men alltid lurt å komme innom forumet på forkant for tips, da det er mange oppegående sjeler her som kan finne de billigste DVD'ene for deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Blue Velvet 59,- Independence Day 59,- Punch-Drunk Love 59,- Platekompaniet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Family guy sesong 1-3 plus en enkstra disk med ting på. samt BOB tinbox versionen, så da gir jeg bort den gamle til boren min til jul.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Event Horizon £ 11.99 True Romance £ 7.99 Kjøpt på Play.com Full Metal Jacket Gratis trøstegave fra Zailor.no grunnet en bestilling av 2001: A Space Odyssey som jeg ikke har fått ennå tross alt etter at det har gått over 4 måneder siden. (Denne forventes forøvrig i en ny spessiel utgave i 2006 så denne får jeg vel skaffe meg når den kommer ut, imens får jeg kose meg med Full Metal Jacket ) Endret 23. desember 2005 av Wooho Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Box Of The Banned (7 Discs) (Region 2 DVD) The Norman J. Warren Collection (5 Discs) (Region 2 DVD) The Tigon Collection Box Set (5 Discs) (Region 2 DVD) Totalt 370,- på play.com Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Fargo Frihetens Regn Også Once upon a time in the west O' Brother, Where are thou Top Gun til julegaver. Alt fra cdon.com Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Event Horizon £ 11.99True Romance £ 7.99 Kjøpt på Play.com Full Metal Jacket Gratis trøstegave fra Zailor.no grunnet en bestilling av 2001: A Space Odyssey som jeg ikke har fått ennå tross alt etter at det har gått over 4 måneder siden. (Denne forventes forøvrig i en ny spessiel utgave i 2006 så denne får jeg vel skaffe meg når den kommer ut, imens får jeg kose meg med Full Metal Jacket ) 5328021[/snapback] Ny 2001, you say? Hvem har linky? Neste innkjøpet blir Twin Peaks: Season 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) -28 Days Later. -Bowling For Columbine (2-disc). -Die Hard, Die Hard 2 og Die Hard With A Vengeance i en 6-disc-boks (link). -Home Alone ogHome Alone 2 i en "boks". -Monsters Inc. (Family Edition. -The Incredibles (2-disc). -Returner. -Monty Python and the Holy Grail Box Set (2-disc) med senitype, eksemplar av manus og photos (link) -Salvador (Special Edition). -Stander. -The Fugitive (Special Edition). -Lara Croft: Tomb Raider og Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life i en boks (link) Alt bestilt fra Play.com til en total pris i overkant av 1200kr. Endret 23. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tomb Raider, ja. Det er sånne som deg som gjør at Hollywood fortsetter å lage sånne filmer. GG@28DL og Home Alone, synd at du ikke får den til julaften, det er jo julefilm nr. 1. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hey, første Tomb Raideren var svært underholdene på kino! Filmene har de rette skuespillerne og produsentene, hvis de bare kunne finne et edru menneske til å skrive et halvveis bra manus kunne filmene vært begynnelsen på en serie, ala James Bond! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå