Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Film: Simpsons, Season 4 (Linker til Amazon fordi DVD'en ikke ligger inne på IMDb)

Pris: 449,- på den lokale videoforhandleren (MIX-kjeden).

3-ords beskrivelse: Genialt, genialt, genialt!

Kanskje den beste Simpsons-sesongen ever. Mange av de mest klassiske episodene er på denne DVD'en, f.eks. "Kamp Krusty", "Homer the Heretic", "Last Exit to Springfield", "A Streetcar Named Marge", "Mr. Plow" og "Marge vs. the Monorail". Dette er maaange timer med underholdning dersom man tar seg tid til å høre de innsiktsfulle kommentar-sporene (absolutt anbefalt!) og sjekke ut de mange andre extra featuresene også.

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Film: Simpsons, Season 4 (Linker til Amazon fordi DVD'en ikke ligger inne på IMDb)

Kanskje den beste Simpsons-sesongen ever. Mange av de mest klassiske episodene er på denne DVD'en, f.eks. "Kamp Krusty", "Homer the Heretic", "Last Exit to Springfield", "A Streetcar Named Marge", "Mr. Plow" og "Marge vs. the Monorail". Dette er maaange timer med underholdning dersom man tar seg tid til å høre de innsiktsfulle kommentar-sporene (absolutt anbefalt!) og sjekke ut de mange andre extra featuresene også.

Løp og kjøp!

5323959[/snapback]

Eller, hvis du har muligheten til å handle på nett med kreditt/debet-kort kan du få den for £14.62/~NOK173 med frakt fra Amazon UK, samme utgave som den norske med norske undertekster.

Lenke til kommentar

Løp og kjøp!

5323959[/snapback]

450 kroner? :ohmy: Som Njål sa kan man bestille den fra Amazon UK for 173 kroner, eller man kan kjøpe den fysisk på Platekompaniet for 250 kroner. :)

Lenke til kommentar
450 kroner? :ohmy:  Som Njål sa kan man bestille den fra Amazon UK for 173 kroner, eller man kan kjøpe den fysisk på Platekompaniet for 250 kroner. :)

5324206[/snapback]

D'oh!

5324295[/snapback]

Hehe. Ikke så lett, men alltid lurt å komme innom forumet på forkant for tips, da det er mange oppegående sjeler her som kan finne de billigste DVD'ene for deg. :)

Lenke til kommentar

Event Horizon £ 11.99

True Romance £ 7.99

Kjøpt på Play.com

Full Metal Jacket Gratis trøstegave fra Zailor.no grunnet en bestilling av 2001: A Space Odyssey som jeg ikke har fått ennå tross alt etter at det har gått over 4 måneder siden. (Denne forventes forøvrig i en ny spessiel utgave i 2006 så denne får jeg vel skaffe meg når den kommer ut, imens får jeg kose meg med Full Metal Jacket :D )

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Event Horizon £ 11.99

True Romance £ 7.99

Kjøpt på Play.com

Full Metal Jacket Gratis trøstegave fra Zailor.no grunnet en bestilling av 2001: A Space Odyssey som jeg ikke har fått ennå tross alt etter at det har gått over 4 måneder siden. (Denne forventes forøvrig i en ny spessiel utgave i 2006 så denne får jeg vel skaffe meg når den kommer ut, imens får jeg kose  meg med Full Metal Jacket :D )

5328021[/snapback]

Ny 2001, you say? Hvem har linky?

Neste innkjøpet blir Twin Peaks: Season 1

Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...