Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er forskjellen på vanlig og Frank Miller's Sin City: Recut, Extended, Unrated??

5316082[/snapback]

22 minutter lenger og er klippet på nytt i fire forskellige kapitler. På sone 1 så følger også orginal versjonen med + masse ekstra og et stk tegneserie på 200 sider :thumbup:

5316416[/snapback]

Nå er jo ikke den reelle spilletida så mye lenger hvis du ikke elsker rulletekster;

Totalt ekstra film er ~4-5 minutter, resten er rulletekster til hvert kapittel.

Anmeldelser/sammenligninger f.eks. her, her, og her.

Lenke til kommentar
hva er forskjellen på vanlig og Frank Miller's Sin City: Recut, Extended, Unrated??

5316082[/snapback]

22 minutter lenger og er klippet på nytt i fire forskellige kapitler. På sone 1 så følger også orginal versjonen med + masse ekstra og et stk tegneserie på 200 sider :thumbup:

5316416[/snapback]

Nå er jo ikke den reelle spilletida så mye lenger hvis du ikke elsker rulletekster;

Totalt ekstra film er ~4-5 minutter, resten er rulletekster til hvert kapittel.

Anmeldelser/sammenligninger f.eks. her, her, og her.

5316470[/snapback]

Rulletekster er konge, vet ikke hvor mange ganger jeg har sett rulleteksten på The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (Special Extended Edition)...

:D

Hadde vel funnet ut det også når jeg hadde fått sett den, har ikke kommet så langt ennå, fikk den på tirdagen...

Lenke til kommentar

Julegavehandelen gikk stang ut i dag, og det ble en hel del DVD'er som julegaver.

Til min bror kjøpte jeg(kan derfor ansees som partly mine :) )

- The Bourne Identity

- The Bourne Supremacy

- Jurassic Park

- The Lost World: Jurassic Park

- Jurassic Park III

- Van Helsing

Alle disse for bare 300 kroner. Endelig billig på Platon aka Play.com for en gangs skyld. ;)

Til meg selv endte jeg opp med

- Sympathy for Mr. Vengeance

- Ong Bak

Betalt 100 kroner for disse 2 til sammen. :dribble: Til denne prisen dreit jeg i ekstra materialet osv til Ong Bak. Kan heller kjøpe en bedre edition ved en senere anledning.

Kjøpte BTW et par filmer til til venner og kjente til jul, men gidder ikke skrive dem opp her nå, da det sikkert bryr dere zero. :p

Lenke til kommentar

Måtte plukke opp noen filmer til Jul da jeg handlet resten av juledritten på OBS! i dag, og la merke til et problem jeg ikke har støtt på før når jeg registererer filmer i DVD profiler; nemlig at en av filmene ikke blir funnet på nettet (se nedenfor). Er den for ny eller noe..?

Det er snakk om Danny The Dog. Får ikke til å registrere den ved bruk av nummeret under strekkoden. Betalte 179,-.

Ellers kjøpte jeg:

Stealth, den skjulte trusselen (har null forventning til denne) - 179,-

White Noise 99,-

Das Boot, miniserien 99,-

Og det måtte jo komme en fra Play.com og da:

Conspiracy Theory (kjøpt etter forumtips) - £6.99

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Måtte plukke opp noen filmer til Jul da jeg handlet resten av juledritten på OBS! i dag, og la merke til et problem jeg ikke har støtt på før når jeg registererer filmer i DVD profiler; nemlig at en av filmene ikke blir funnet på nettet (se nedenfor). Er den for ny eller noe..?

Det er snakk om Danny The Dog. Får ikke til å registrere den ved bruk av nummeret under strekkoden. Betalte 179,-.

5319312[/snapback]

Mest sansynlig så er den ikke lagt til ennå, ta å legg den til med strekkoden og region og land. Så venter du litt så dukker den nok opp etterhvert. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tais Toi, 99kr. Fransk komedie.

Pulp fiction, 99kr. Trenger ingen forklaring...

5319429[/snapback]

Er ikke "Tais Toi" den som heter "Hold kjeft!" eller noe slikt på norsk? Har sett den, og den var absolutt severdig :)

Manx: Takk for tipset. Jeg prøvde det, men får ikke til å legge den til manuelt. Det er ikke så farlig uansett, da jeg er sikker på at den blir lagt til snart. Hmm, er nesten fristet til å kjøpe en bar code scanner..

Lenke til kommentar
Miracle on 34th Street (1947), kr 100,-

Malèna (2000), kr 129,-

begge på platekompaniet.no. Bestilte over nett da jula tar opp alt for mye av tiden min. Bestillingen ble sendt i forgårs, fikk den i postkassa i dag, noe jeg syns de skal ha litt skryt for, både posten og platekompaniet :)

5319371[/snapback]

bestilte hornblower boksen fra platekompaniet. på mandag og fikk den på tirsdag..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Fikk kjøpt noen til i dag og!

- Raging Bull - Ultimate edition 99kr på platekompaniet

- Trilogy of the Dead 199kr på platekompaniet

- The office Christmas special 99kr på platekompaniet

Hedde tenkt å kjøpe litt til, men da nektet kortet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...