Njål Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ikke siste jeg kjøpte, men siste som datt ned i kassa: The Frighteners Director's Cut, tysk 4-disk-utgave (restaurert kinoversjon, DC-versjon med dts, to disker ekstramateriale, en mengde undertekster, bl.a. norske for de som måtte trenge det). fra CD Wow. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Ong-Bak :!: Men du visste ikke på forhånd at den var uklippet vel? Må uansett få skaffet meg den som enten julegave eller innkjøp i romjulen. Gleder meg også veldig til Tom yum goong som Njål nevnte! 5313107[/snapback] Det er nå en annen grunn til å kjøpe en annen utgave enn den skandinaviske enn hvorvidt den er klipt eller ikke; Det er etter min mening vel verdt å skaffe en versjon (eller separat disk) med en god making-of av denn filmen, og så vidt jeg vet har ikke den skandinaviske utgivelsen all verdens av den slags. Å se hvordan de trener og forbereder og koreograferer, stort sett først med hjelpemidler, deretter gjør det for real er ganske drøye saker. Og siden vi snakker Tom yum goong her: Endret 19. desember 2005 av Njål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ikke siste jeg kjøpte, men siste som datt ned i kassa:The Frighteners Director's Cut, tysk 4-disk-utgave (restaurert kinoversjon, DC-versjon med dts, to disker ekstramateriale, en mengde undertekster, bl.a. norske for de som måtte trenge det). fra CD Wow. 5313130[/snapback] Jøsseball for en utgave! Hvor mye kostet den? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Det er nå en annen grunn til å kjøpe en annen utgave enn den skandinaviske enn hvorvidt den er klipt eller ikke; Det er etter min mening vel verdt å skaffe en versjon (eller separat disk) med en god making-of av denn filmen, og så vidt jeg vet har ikke den skandinaviske utgivelsen all verdens av den slags. Å se hvordan de trener og forbereder og koreograferer, stort sett først med hjelpemidler, deretter gjør det for real er ganske drøye saker. Og siden vi snakker Tom yum goong her: 5313176[/snapback] Noen andre som vet om det er ekstramateriale på den norske versjonen, som Njål snakker om? Når du sier det er det vel egentlig en selvfølge å kjøpe med "The making of" når man først kjøper filmen. Og til Gif'en: Tror jeg er forelsket. *Ut å øve* Lenke til kommentar
Njål Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ikke siste jeg kjøpte, men siste som datt ned i kassa:The Frighteners Director's Cut, tysk 4-disk-utgave (restaurert kinoversjon, DC-versjon med dts, to disker ekstramateriale, en mengde undertekster, bl.a. norske for de som måtte trenge det). fra CD Wow. 5313130[/snapback] Jøsseball for en utgave! Hvor mye kostet den? 5313191[/snapback] Her på CD Wow, $25.95, du får et par $ i avslag hvis du går gjennom en eller annen rabatt-link, eller har en $off-kupong. Hva som blir billigste mulighet med valuta-portal til Wow vs fungerende rabatt-link'er får du nesten finne ut av selv. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Anchorman: The Legend of Ron Burgundy og The One til 100 per stykk på Narvesen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Den nye versjonen av Brødrene Dal og legenden om Atlant-Is for 99,- på Elkjip. Elsker de gamle Brødrene Dal -filmene, selv om at mye av innholdet (spesielt i den/de to første) er mye rip fra Monty Python-gjengen (selv musikken!). Synd at den siste bare ble utrolig elendig. Humoren er helt endret, og nå er det med masse andre skuespillere som har store roller. Alt er bare ødelagt nå. EDIT: Njål, WOAH, den pakken var fin! Har aldri sett filmen, men med en slik pakke må jeg jo bare ha den! Hva handler den om da? Sjanger? Vet at det er en Jackson-film, men utover det har jeg ikke peiling. Det er vel ikke en av splatterne? Står det skrevet med tysk tekst bakpå coveret? Endret 20. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det er nå en annen grunn til å kjøpe en annen utgave enn den skandinaviske enn hvorvidt den er klipt eller ikke; Det er etter min mening vel verdt å skaffe en versjon (eller separat disk) med en god making-of av denn filmen, og så vidt jeg vet har ikke den skandinaviske utgivelsen all verdens av den slags. Å se hvordan de trener og forbereder og koreograferer, stort sett først med hjelpemidler, deretter gjør det for real er ganske drøye saker. Og siden vi snakker Tom yum goong her: 5313176[/snapback] Noen andre som vet om det er ekstramateriale på den norske versjonen, som Njål snakker om? Når du sier det er det vel egentlig en selvfølge å kjøpe med "The making of" når man først kjøper filmen. Og til Gif'en: Tror jeg er forelsket. *Ut å øve* 5313217[/snapback] Hvor kan man få kjøpt denne? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 3rd Rock from the Sun sesong 1-3 under 200kr sesongen fra play gutta, bare å kjøpe. http://play.com/play247.asp?pa=search&sear...Go.x=30&Go.y=17 og Hornblower serien 599 fra platekompaniet http://platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=AEV74072DVD Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Angående den tyske Frighteners 4-disc utgaven (som jeg selvsagt kjøpte selv også), gå inn på www.dvdbargain.net , der er det linker til cd-wow.com med 1 pund i rabatt. Da får du filmen til 13 pund eller ca. 150,- norske kr. Den tyske utgaven har norsk tekst på alt utenom den originale kino-versjonen av filmen. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Noen andre som vet om det er ekstramateriale på den norske versjonen, som Njål snakker om? Når du sier det er det vel egentlig en selvfølge å kjøpe med "The making of" når man først kjøper filmen. Og til Gif'en: Tror jeg er forelsket. *Ut å øve* 5313217[/snapback] Hvor kan man få kjøpt denne? 5315127[/snapback] Making of til Ong-bak eller Tom yum goong? Making of til Ong-bak er med på en del av utgivelsene, og i salg på egen disk (utekstet, men jeg fant ikke tekst nødvendig uansett) billig i Thailand. Tom yum goong er så vidt jeg vet foreløpig tilgjengelig på VCD i Kina (klippet)og Thailand, og en lettere obskur dvd i Kina (usikker på om denne er klippet, har ikke hatt tid til å sammenligne). Alle hjemmeutgivelsene så langt er utekstet på forståelige språk (samme skjedde med Ong-bak; Luc Besson kjøpte rettigheter under forutsetning av at han hadde kontroll med alle hjemmeutgivelser med engelsk teksting eller dub). Tom yum goong hjemmeside. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) samme skjedde med Ong-bak;5315789[/snapback] Merket det da jeg skaffet meg den tilbake i suprnova-tidene Oversatt med elendig engelsk Edit: Glemte jo det jeg egentlig skulle si. Kjøpte endelig 'A Fistfull of Dollars' idag, og fikk dermed ferdig den andre Sergio Leone-trilogien :---) Endret 20. desember 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 EDIT: Njål, WOAH, den pakken var fin! Har aldri sett filmen, men med en slik pakke må jeg jo bare ha den! Hva handler den om da? Sjanger? Vet at det er en Jackson-film, men utover det har jeg ikke peiling. Det er vel ikke en av splatterne? Står det skrevet med tysk tekst bakpå coveret? 5314971[/snapback] For å utdype det _crs_ skrev, det eneste tyske teksten på front er "Ein Peter Jackson Film" (lat som om det er nynorsk i stedet , eller det hjper kanskje ikke stort ), ingen tysk på ryggen, all tekst på baksida er på tysk. Filmen er en horrorkomedie, og en av de få som etter mine øyne klarer å være akkurat dét; Både morsom og innimellom scary (ikke bare forsøk på grossout-splatter). Og har etter min mening en av de beste visualiseringene av Helvete (eller en forgård til) som er festet på film. For meg er den ved siden av Heavenly Creatures P Jacksons beste film (mange vil være uneige i dét), selv om jeg elsker Bad Taste og Braindead. I tillegg har Director's Cut-utgaven det som kanskje er den mest fullstendige dokumentaren om hvordan en film er laget som ekstramateriale (den var i hvert fall det da den kom på laserdisk). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 3rd Rock from the Sun sesong 1-3 under 200kr sesongen fra play gutta, bare å kjøpe. http://play.com/play247.asp?pa=search&sear...Go.x=30&Go.y=17 5315487[/snapback] Moro, da kan jeg kjøpe de fire siste sesongene som jeg mangler Har handlet litt de siste dagene også... The Brothers Grimm fra dvdstrax Agents Secrets fra dvdstrax All the Queen's Men fra DDD Moro med kjøp 2 betal for 1 American Chopper: The Series - Sesong 1-3 kunn 26$ Vampires Vampires: Los Muertos Vampires: The Turning Sniper Sniper 2 Sniper 3 disse 6 for 29$ Alle fra Deep Discount DVD Must Love Dogs Cinderella Man The Shield: sesong 4 Frank Miller's Sin City: Recut, Extended, Unrated Disse fra DVD spesialisten i Oslo Og på vei i posten er: Into The Blue The Great Raid Wedding Crashers alle tre fra dvdstrax Men Of War Split Second begge fra cdon for 130 kroner... Hard To Kill Live Wire Biggles disse tre fra DDD for 28$ Takk og morn Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 The Secret Agent Club (1996) Play.com - 3,99£ Meet Raymond Chase (Hulk Hogan), bespectacled, badly dressed toy storeowner and source of constant embarrassment to his young son Jeremy. If only Jeremy knew, this goofy idiot of a father is really a disguise for the world's best secret agent, enlisted specifically by the President of the United States to carry out a daring mission and snatch the "Weapon of Weapons" from the clutches of the evil "Eve" (Lesley Anne Down), and her giant steel legged henchman "Wrecks" (Richard Moll). :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 hva er forskjellen på vanlig og Frank Miller's Sin City: Recut, Extended, Unrated?? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Extended utgaven er 17 minutter eller no lenger, du kan velge hvilken utgave du vil se, ihvertfall på sone1. Det er også masse ekstramateriale som ikke er på den vanlige utgaven. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 [iC,20/12-2005 : 14:02]EDIT: Njål, WOAH, den pakken var fin! Har aldri sett filmen, men med en slik pakke må jeg jo bare ha den! Hva handler den om da? Sjanger? Vet at det er en Jackson-film, men utover det har jeg ikke peiling. Det er vel ikke en av splatterne? Står det skrevet med tysk tekst bakpå coveret? 5314971[/snapback] For å utdype det _crs_ skrev, det eneste tyske teksten på front er "Ein Peter Jackson Film" (lat som om det er nynorsk i stedet , eller det hjper kanskje ikke stort ), ingen tysk på ryggen, all tekst på baksida er på tysk. Filmen er en horrorkomedie, og en av de få som etter mine øyne klarer å være akkurat dét; Både morsom og innimellom scary (ikke bare forsøk på grossout-splatter). Og har etter min mening en av de beste visualiseringene av Helvete (eller en forgård til) som er festet på film. For meg er den ved siden av Heavenly Creatures P Jacksons beste film (mange vil være uneige i dét), selv om jeg elsker Bad Taste og Braindead. I tillegg har Director's Cut-utgaven det som kanskje er den mest fullstendige dokumentaren om hvordan en film er laget som ekstramateriale (den var i hvert fall det da den kom på laserdisk). 5315882[/snapback] Skjønte ikke helt alt du sa her... ingen tysk på ryggen, all tekst på baksida er på tysk. Altså at det som står på baksiden av coveret ikke er på tysk, men at det som står på baksiden av coveret ikke er på tysk? I tillegg har Director's Cut-utgaven det som kanskje er den mest fullstendige dokumentaren om hvordan en film er laget som ekstramateriale Med "Director's Cut utgaven" mener du denne 4-disc'eren i sin helhet eller en annen versjon? Eller er det noe innad denne pakken du snakker om? Horrorkomedie... Altså at den kan sammenlignes litt med Evil Dead-trilogien? Tror nok at jeg skaffer meg denne filmen. Er eneste forskjellen på denne 4-disc'eren og 3-disc-versjonen de har på Play og Amazon at 4-disc-versjonen både har den vanlige kino-versjonen og director's cut? Bare noen dumme små spørsmål fra meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 hva er forskjellen på vanlig og Frank Miller's Sin City: Recut, Extended, Unrated?? 5316082[/snapback] 22 minutter lenger og er klippet på nytt i fire forskellige kapitler. På sone 1 så følger også orginal versjonen med + masse ekstra og et stk tegneserie på 200 sider Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ryggen=smalsida som gjerne vender ut når den står i hylla(?), som ryggen på en bok. Baksida=motsatt av forsida, der synopsis og tekniske data gjerne står. Med Director's Cut-utgaven mener jeg generelt alle utgavene; Alle har med dokumentaren (og selvfølgelig den lengre utgaven). Forskjellen mellom denne tyske 4-diskeren og den engelske utgaven er først og fremst at den tyske har med kinoversjonen i restaurert utgave (det kan diskuteres hvilken utgave som er "best"). I tillegg er det fremdeles ikke annonsert dts lydspor på den engelske utgaven, ei heller hvilke undertekster som er med (den tyske har bl.a. norske på Director's Cut'en). Slippdato for den engelske er 26/12, og jeg har ikke sett noen omtaler til å avkrefte/bekrefte dts og undertekster. Som alternativ til den engelske utgaven, fremdeles uten kinoversjonen, kan du også kjøpe den norske, anmeldelse her, som er billigere enn Play/Amazon hos CDon og Platekompaniet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå