Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Det jeg fant heller negativt med det norske Salò-coveret, var bildet foran. Jeg mener, det ser jo ut som fangene faktisk nyter torturen - hvilket kan bidra til å underbygge teorien om at filmen ble laget av Pasolini for sine egne avvikende, seksuelle holdninger. Jeg satt iallfall med den tanken gjennom filmen. Så jeg har litt blandete følelser angående selve verket. (Jeg har forresten denne utgivelsen selv.)

Il Vangelo secondo Matteo kan for øvrig trygt anbefales av regissøren, hvis du/dere vil utforske ham mer. Jeg fant den som en mye bedre film enn Salò, iallfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da blir den det neste innkjøpet mitt, jeg antok at den var klippet fordi den faktisk var å finne på Platekompaniet.

5241991[/snapback]

Er det bare jeg som er dum, eller kan de fem minuttene rett og slett være forskjellen på ntsc og pal? pal kjører jo litt fortere enn ntsc med 25fps istedenfor 29.99. Eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

De fire forskjellige filmene fra The Pasolino collection de hadde på Free Record Shop!

Saló

Arabian nights

The Counterbury Tales

Decamerone

EDIT: Post nr. 500 :ermm:

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

OT (siden jeg har hatt dem en stund), og siden hverken jeg eller andre har kommet seg til å lage en egen tilbudstråd:

Simpsons Sesong 1-5 og Futurama Sesong 1-4 for £14.62 (ca NOK170) per sesong inklusive frakt hos Amazon UK.

Bestill ett sett av gangen, så går de lett under mva-grensa.

Noen av sesongene har norske undertekster.

Lenke til kommentar
Kan man spille R1 (og ikke trenger norske undertekster) koster Back to the Future-trilogien ~NOK175 på DVD Pacific, inkludert frakt.

5257934[/snapback]

Hvorfor stresse? :p Synes alltid det er mye mer beroligende å kjøpe filmer fysisk. Skal jeg være ærlig har jeg aldri kjøpt noe over nettet. :blush:

5259802[/snapback]

Vel, kanskje fordi prisen er NOK75 lavere enn i de norske butikkene som er linket til her, og NOK50 lavere enn laveste oppgitte pris i tråden?

Selv foretrekker jeg å kjøpe film på nettet; Det er ganske ofte de norske utgavene hverken er billigst eller blant de bedre utgivelsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...