Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah!

Der var den koreanske utgaven av Chinjeolhan geumjassi/Sympathy for Lady Vengeance forhåndsbestilt.  :thumbup:

 

Ellers har det rent inn et par-tre disker hver dag den siste uka, fra DeepDiscount-salget + diverse annet.

5226797[/snapback]

Har sett på den en stund, vet du (evt kan du gi beskjed etter du har sett den) om hvordan tekstingen er? Jeg har sett asiatiske filmer som er blitt helt ødelagt av det jeg merker med en gang er talentløs oversetting, og vil helst unngå bomkjøp (evt å måtte lære meg koreansk).

Lenke til kommentar
[den koreanske utgaven av Chinjeolhan geumjassi/Sympathy for Lady Vengeance

Har sett på den en stund, vet du (evt kan du gi beskjed etter du har sett den) om hvordan tekstingen er? Jeg har sett asiatiske filmer som er blitt helt ødelagt av det jeg merker med en gang er talentløs oversetting, og vil helst unngå bomkjøp (evt å måtte lære meg koreansk).

5228207[/snapback]

Will do!

Generelt er de fleste koreanske utgivelsene fra de siste 1-2 årene av nye filmer med et visst budsjett tekstet på bra engelsk (ikke som mange av utgivelsene et par år lenger tilbake :mimre: ), men det hender ganske ofte skilt/brev/lapper som tilsynelatnde kan ha betydning ikke er oversatt (f.eks. lapper i Sympathy for Mr Vengeance og A Tale of Two Sisters).

Når det gjelder den koreanske utgaven, vær obs! på antallet den lages i. Kan bli vanskelig å få tak i denne utgaven relativt fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...