Smooth Ceiling Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg hadde satt pris på om folk kan slutte å slenge dritt og provosere bare fordi de ikke liker de samme filmene som meg og andre (samme gjelder musikk og film, for den saks skyld). Mener ikke å dra tråden off-topic, men jeg er en smule lei av slik oppførsel. Så lar vi det bli med det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Dette er et diskusjonsforum, ikke et være-enig-om-alt-forum. Hvis du ikke liker at vi sier oss uenig eller mener noe annet enn deg, så trenger du ikke poste her. I det du poster at du likte en film, ber du alle her på forumet om å enten være enig eller uenig, og starter dermed en diskusjon. Det er derfor folk er på dette forumet; for å diskutere, se hva andre mener, osv. Hvis du ikke liker det, så er det bare å trykke "Logg ut". Endret 23. november 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Mine to siste kjøp: The Truman Show The Truman Show Hvor: CDON.com Pris: 109 kr Ghost buster Ghost Busters Hvor: CDON.com Pris: 59 kr Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Dette er et diskusjonsforum, ikke et være-enig-om-alt-forum. Hvis du ikke liker at vi sier oss uenig eller mener noe annet enn deg, så trenger du ikke poste her. I det du poster at du likte en film, ber du alle her på forumet om å enten være enig eller uenig, og starter dermed en diskusjon. Det er derfor folk er på dette forumet; for å diskutere, se hva andre mener, osv. Hvis du ikke liker det, så er det bare å trykke "Logg ut". 5196077[/snapback] Hæ? Hvem er det som har slunget dritt nå? Ser da ingen på forrige side, jeg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Scortech likte ikke Charlie og Sjokoladefabrikken, Sundiver tok det som et personlig angrep Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jasså ja. Er enig i at alle skal få ytre sin egen mening (med mindre det blir personangrep, usaklig drittkasting og hets), men egentlig er jo ikke denne tråden for diskutering av filmer. Tror det står at det er lov til å diskutere filmene litt i første post, men vi må i allefall ikke havne alt for langt ut på bærtur da. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Okay, la meg bare få klarlagt en ting. Jeg ble ikke personlig fornærmet av at andre ikke liker filmen jeg kjøpte sist. At den har fått mye positiv kritikk er heller ikke noe jeg så på da jeg kjøpte den, men fordi jeg leste boken da jeg var yngre, og har hatt et spesielt forhold til den siden. Jeg synes også tilfeldigvis at Johnny Depp er en særdeles dyktig karakterskuespiller, og at Tim Burton er rene trollmannen med filmer. Endret 23. november 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Her går det så busta flyger ja :!: Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Siden jeg ser den lille diskusjonen som avsluttet, kan vi kanskje fortsette tråden? Mine siste to filmkjøp: Mr and Mrs Smith - £12.99 Madagascar - også £12.99 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Kjøpte "Catch me if you can" her om dagen. 89 kr på cdon.no. Synes filmen er drit bra, og er et must i min lille dvd-samling:P En glitrende film, med glitrende skuespillere. I just love it:) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Bestilte Raiders Of The Lost Ark, The Temple Of Doom og The Last Crusade (med andre ord, Indiana Jones-boksen) fra CDOn i forigårs. 319,- er en fin bil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Bestilte Raiders Of The Lost Ark, The Temple Of Doom og The Last Crusade (med andre ord, Indiana Jones-boksen) fra CDOn i forigårs. 319,- er en fin bil. 5206653[/snapback] Amen Elsker de filmene Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Scyscraper En forferdelig/hysterisk morsom Die Hard-ripoff med Anna Nicole Smith. $13 fra Amazon.com Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Haha, Glint! Når du sier ripoff, da mener du ripoff, og ikke parodi? Må jo nesten skaffe denne filmen. Bare coveret sier jo "Kjøp meg! Kjøp meg!"! BTW: Mala: Jeg elsker også Indiana Jones filmene. Har vært stor fan helt siden jeg så den første for mange herrens år siden, selv om jeg ikke forsto noe av den på den tiden. EDIT: Eighty-Six Floors Of Action-Packed Terror! *ramler på gulvet og dør av latter* Endret 25. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Får ikke søkefunksjonen på IMDb til å fungere, derfor gir jeg blaffen i linker... "Cinema Paradiso", kr 100,- "Il Postino", kr 100,- (prøver å tillegge filmsamlingen et snev av kultur samleren dessverrre ikke besitter) "Wizard of OZ" 2disc SE, kr 179,50 "Robocop"-trilogy kr 99,- "Who framed Roger Rabbit?" SE, 129,- Alt kjøpt på platekompaniet i Bergen. Blir for kaldt å gå pub-til-pub i dag uansett Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 IMDb er ei mannehore idag. Alle tre Robocops til en hundrings? Interesting.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 IMDb er ei mannehore idag. Alle tre Robocops til en hundrings? Interesting.. 5211295[/snapback] Har stått å sett på den pakken på Europris, er jo underholdning da, for en billig penge også Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Robocop Trilogi Box: Linken fra Platekompaniet for dem som skulle være interessert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 har en veldig lik, og forsåvidt veldig fin, boks med det allerede 89 kr i Frankrike! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Idag fikk jeg to meget flotte filmer i bursdagsgave: Barry Lyndon og The Untouchables. Jeg ønsket meg begge, så jeg ble meget fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå