Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På det feltet er det INGENTING som slår en Harry Potter-visning på Colosseum i Oslo.

5191104[/snapback]

Jeg så A History of Violence med en sal med folk som tydeligvis ikke helt forstår hvorfor Cronenberg kalles The Baron of Blood. Damer i 40-årene som maste gjennom hele filmen om hvor voldelig den var.

Den heter A HISTORY OF VIOLENCE!

 

 

edit: Jeg fikk forresten Goodfellas i posten idag, betalte en hundrings.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
(jeg er lei drittungene som ødelegger slike filmer).

5191009[/snapback]

 

Enig altfor mange 14`tis jenter og gutter som ødleger gleden. Bestiller den selv jeg også snart, gikk selv glipp av filmen på kino. :)

5191071[/snapback]

 

Hehe, minner meg om da jeg dro for å se Ringenes Herre: To Tårn med bruttern.

Vi satt, uheldig vis, på nest-øverste rad, med idioter foran, bak og på siden!

De som satt foran var tre gutter som sikkert er ett eller to år yngre enn meg.

De satt der og prapla hele tiden. En av dem visste tydelig vis litt om LOTR, men de to andre var jo bare idioter. Husker en gang under filmen, da han ene sa "Hadde vært kult om det hadde kommet en fjerde LOTR-film". Da sa "smarten" at "nei, det kommer ikke noen 4'er", og fikk svar "Åja, men det hadde vært kult likevel".

Sånn holdt de på helt til bruttern, som er en god del år eldre enn meg, hadde fått nok, og grep tak i han ene og sa at om han ikke holdt kjeft så skulle han gå ut av kinosalen med et nytt ansikt. Følte meg litt flau der og da, men nå synes jeg bare det er fint. Faens idioter som ikke har forstått at når man sitter i en kinosal med andre, så skal det være absolutt TYST! :nei:

Lenke til kommentar
Charlie and the chocolate factory

Fyttirakkeren for en møkkafilm.fysj

Noe så tragisk skal mann lete lenge etter.

5193678[/snapback]

 

Tull og tøys, årets desidert beste film (sålangt).

5193689[/snapback]

Du kan ikke være riktig god :)

 

Synes filmen er litt morsom, litt søt, litt estetisk, men for det meste kjedelig.

Lenke til kommentar
Tror du har glemt "Sin City", LarsP.

5194218[/snapback]

 

Nei, det har jeg så absolutt ikke. Charlie and the Chocolate Factory er en bedre film enn Sin City.

 

Om det er noen filmer som virkelig konkurerer med sistnevnte så er det The Woodsman og/eller Lakposhhta hâm parvaz mikonand/Turtles can fly.

Lenke til kommentar

Men å diskutere med andre mennesker hva som er "den beste filmen" blir bare tafatt uansett siden det går på tolkninger og hva som apellerer til det individuelle menneske.

 

Min favorittfilm noensinne ligger faktisk ikke i imdb top 250 engang og jeg har enda ikke sett en eneste film som kan konkurere med den.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Sky Captain and the World of Tomorrow (2 Disc)

 

OT

Nå er det fraktfrie dager hos CDON! :yes:

Handle julegavene fraktfritt nå

Akkurat nå og t.o.m. mandag 28. november handler du fraktfritt på CDON.COM. Du får alle DVD, CD, spill og øvrige produkter levert rett hjem uten å måtte betale for frakten når du handler. Benytt denne muligheten til å kjøpe musikken du savner i CD-hyllen, filmene som varmer i vinterkulden, et nytt, spennende spill eller kanskje en ny MP3-spiller? Dette er også en unik sjanse til å handle julegaver, for nå nærmer det seg med stormskritt. Handle den beste underholdningen fraktfritt.

Lenke til kommentar

Daaamn! Nå skal det hamstres! :D

 

EDIT: Bestilte nettopp følgende filmer fra CDON (utnyttet fraktfritt-tilbudet):

-Alien 3 (2-Disc Special Edition) - 89,-

-Alien: Ressurrection (2-Disc Special Edition) - 89,-

-Assault On Precinct 13 [2005] - 89,-

-The Butterfly Effect (2-Disc Special Edition) - 89,-

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...