piit Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg kjøpte Shaft for 49,- på en lokal sjappe. Syns ikke det var så ille. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg kjøpte Shaft for 49,- på en lokal sjappe. Syns ikke det var så ille. Originalen med Richard Roundtree, eller den nye med Samuel L. Jackson? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kjøpte "Signs" på VHS for 10,- Jeg simpelthen elsker sånne kjøp Vi får takke lefdal for det i dette tilfellet. Fikk også Scarface 2 disc sp. edition i forbindelse med min bursdag idag. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fikk også Scarface 2 disc sp. edition i forbindelse med min bursdag idag. Scarface - Special Edition 2 Discs Gratulerer med dagen, Beistet! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fikk også Scarface 2 disc sp. edition i forbindelse med min bursdag idag. Scarface - Special Edition 2 Discs Gratulerer med dagen, Beistet! Tusen takk. Fin pakke ja. Men det var virkelig unødvendig å ta med en del MEH rappere og hvordan Scarface har "påvirket" livene deres. Gratulerer selv Zaeira. Så du hadde bursdag for en stund siden men var sliten og gadd aldri å si noe. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Gratulerer selv Zaeira. Så du hadde bursdag for en stund siden men var sliten og gadd aldri å si noe. Jo, takk. Jeg lever nok over, skal du se. Kjøpte forresten A Clockwork Orange nå nettopp fra Platekompaniet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kjøpte forresten A Clockwork Orange nå nettopp fra Platekompaniet. The Stanley Kubrick Collection versjonen? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kjøpte forresten A Clockwork Orange nå nettopp fra Platekompaniet. The Stanley Kubrick Collection versjonen? Det stemmer. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hmm, sist gang jeg kjøpte film.... Jeg husker nå ikke hvilken film jeg kjøpte sist. Men jeg husker hvilke dvd jeg kjøpte sist hvis det har noe å si. Det er ikke filmer, men 23dvd fra musikk grupper. Jeg kjøpte de da jeg var i hjemmelandet Chile: Bone-Thugs-N-Harmony - Collection Vol1 (tror jeg den het) Rage Against The Machine - (husker ikke hva den het i det hele tatt) Victor Jara - (husker heller ikke hva den het) Han siste er en Chilensk artist så det er nok ikke mange som har hørt om han. Men jeg skal sjekke navnene på de når jeg kommer hjem så redigerer jeg dette inlegget her da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kjøpte forresten A Clockwork Orange nå nettopp fra Platekompaniet. The Stanley Kubrick Collection versjonen? Det stemmer. Har make. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kjøpte forresten A Clockwork Orange nå nettopp fra Platekompaniet. The Stanley Kubrick Collection versjonen? Det stemmer. Har make. Ditto. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Foretrekker denne versjonen(men har bare den filmen i den serien, resten er i den "kjipe" versjonen ) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Man on Fire, har gått å ventet på denne filmen lenge. Gleder meg som en liten unge... Endret 4. september 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Big Fish & Scent of a Woman Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Døden på Oslo S får man kjøpt den på dvd Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Brødrene Dahl og professor drøvels hemmelighet Brødren Dahl og legenden om atlantis Villmark Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Eraserhead Shogun assassin Donnie darko Human traffic bestilt fra play.com nå. Gleder meg mest til eraserhead egentlig. Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Pleier ALDRI å kjøpe filmer på free record shop men kunne ikke dy meg når jeg så disse to ligge ved siden av hverandre til 269,- : Scarface - Special Edition 2 Discs Confessions of a dangerous mind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå