Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Meet the Feebles - 59,-

Requiem for a Dream - 59,-

American Psycho - 59,-

O Brother, Where Art Thou? - 59,-

Micheal Jackson - Moonwalker - 59,-

Raging Bull (Ultimate Edition) - 99,-

Twin Peaks Season One - 259,-

 

Kjøpt på henholdsvis Platekompaniet og Spaceworld.

 

Og til vedkommende som påpekte at ulempen ved Twin Peaks-kjøpet var å måtte vente til sesong to kommer på DVD: Should have listened, I'm addicted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fysj så mye dere betaler for Batman, play.com ftw folkens!

5174163[/snapback]

 

Hva koster den der da? £13.99? £14.99? Uansett er det ikke akkurat så veldig mye billigere enn 179,-, og da får du tross alt den norske versjonen med norsk tekst (er en del som liker å se filmer med norsk tekst). ;)

 

EDIT: Dessuten tar det fem dager fra Play sender filmen til man har den i postkassa, og 8 av 10 tilfeller hvor jeg har kjøpt filmer fra Play, har jeg fått et delvis eller totalt knust cover.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Requiem for a Dream - 59,-

5167579[/snapback]

Er denne bra?

 

Har hørt noen nevne den før, men leste bak på coveret (på platekompaniet faktisk;)), og syntes ikke den hørtes så veldig bra ut.

5175034[/snapback]

 

Den er fantastisk.

Lenke til kommentar
Requiem for a Dream - 59,-

5167579[/snapback]

Er denne bra?

 

Har hørt noen nevne den før, men leste bak på coveret (på platekompaniet faktisk;)), og syntes ikke den hørtes så veldig bra ut.

5175034[/snapback]

 

Den er fantastisk.

5175121[/snapback]

 

Har hørt mange forskjellige meininger om den filmne, og eg er nok desvere ein av de som heller mot det middelmådige. Altså den var bra, men utrolig spesiel/sykl og kansje litt uten for min smak.Nesten lit motbydelig til tider, men med et bra soundtrack som gjør det så dramatisk.Skuspillerprestasjonene er meget bra og rivende, så ingenting å si på den fronten. Trist og spesiell film, men litt way off for mine fulle 5.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...