Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deep Discount DVD. ''Fornuftige'' kjøp, Njål? ;)

5143779[/snapback]

Absolutt! :thumbup:

Flere kuponger funnet til DDD 20%off-salget til de som måtte være interessert:

SUMMERSALE

DEEPDISCOUNT

GOOGLE

YAHOO

ROME

KLSX

 

Som gir en samlet liste så langt:

DD11

DVDSALE

DVDTALK

ESPN

SUPERSALE

USWEEKLY

USATODAY

NYTIMES

LATIMES

PRICESEASUMMERSALE

DEEPDISCOUNT

GOOGLE

YAHOO

ROME

KLSX RCH

Lenke til kommentar

Deep Discount DVD. ''Fornuftige'' kjøp, Njål? ;)

 

Takk, igjen.

5143779[/snapback]

 

 

Hva synes du om den?

5144182[/snapback]

Siden Zaeira neppe har fått dem ennå ( :p ), og muligens ikke har sett dem før, kan jo jeg si at jeg synes begge filmene er veldig gode, personlig vil jeg vel sette Ugestu enda høyere enn Harakiri.

Lenke til kommentar

Har ikke sett noen av dem før, nei, men fått dem anbefalt av folk jeg stoler svært mye på (når det gjelder film, iallfall). For ikke å snakke om alle de positive anmeldelsene jeg har lest, både om filmene og DVD-utgivelsene.

 

Og når Njål i tillegg gir sin 'velsignelse', gleder jeg meg bare enda mer. Eller hva sier du? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Urgh.. så dum jeg er. Antok at du hadde fått dem. (billig for criterion! hvis du skal kjøpe criterion på DVDin forlanger de 350 spenn eller noe pr. dvd :( )

 

jaja.. Jeg likte Harakiri bedre!

 

btw: Tatsuya Nakadai har vanvittig mørk og rumlende stemme! Skumleste jeg har hørt i hele mitt liv.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Disse 20% off-kupongene du snakker om Njål, hvordan funker de? Fant ingenting om det på hjemmesida til DDD..

5146622[/snapback]

Legg det du vil ha i kurven, på neste side legger du inn en av kodene i feltet der det står

'Enter Promotion/Sale Code: ' (under de forskjellige fraktmulighetene), og trykker på 'submit code'-knappen.

Voila! 20% avslag.

 

Mulig det lønner seg å opprette konto før man handler (Log In>Not a Member Yet? osv). Mener å huske at det ved tidligere salg har vært problemer med at kuponger av og til har 'falt ut' hvis man ikke har vært logget inn.

Lenke til kommentar
Stealth

House of 1000 Corpses

The Descent

Dog Soldiers

 

Stealth fra dvdstrax og resten fra play.com

5151989[/snapback]

 

Dog Soldiers! Elsker den filmen! :w00t:

Vet ikke helt hvorfor, men det er noe med den jeg liker veldig godt. Muligens fordi den er en av de filmene som beviser at britene også klarer å lage god action/horror. Liker også godt måten soldatene oppfører seg på. Det er så mye mer realistisk enn i mange amerikanske filmer, hvor de svaier rundt med våpnene som de holder på hofta, og skyter vilt overalt, mens alt omkring dem sprenges.

 

Har nå kjøpt meg Fockers-boksen som inneholder både Meet The Parents og Meet The Fockers. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...