Dorian Gray Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Donnie DarkoIkke så dyr? 5096466[/snapback] -- 5096599[/snapback] Ssshhh. edit: Anyway, du ble en smule eid, MeTa][iC. Endret 2. november 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Nei jeg ble nemlig ikke det. Prøv å lese på nytt igjen. Jeg bestilte de to filmene via Markedsplassen. Fikk begge to for £10.ett-eller-annet totalt. Så det så! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Ran 5089602[/snapback] Fantastisk film, dårlig kjøp (ja, til og med for den prisen). Filmens skjønnhet kommer virkelig ikke til sin rettmessige fortjeneste i denne utgivelsen - jeg har den for øvrig selv, dessverre. Criterion-utgivelsen av denne filmperlen slippes denne måneden - mot slutten, for å være mer presis - så jeg anmoder deg til å 'oppgradere'. Det skal jeg. _crs_: Le Salaire de la peur/The Wages Of Fear/Eksplosive krefter har jeg i lang tid hatt lyst til å se - lest mye positivt om den, nemlig. Hvilken nettbutikk(?) kjøpte du den fra? Det var nå en heller hyggelig pris der, iallfall. Endret 2. november 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ran 5089602[/snapback] Fantastisk film, dårlig kjøp (ja, til og med for den prisen). Filmens skjønnhet kommer virkelig ikke til sin fortjeneste i denne utgivelsen - jeg har den for øvrig selv, dessverre. Criterion-utgivelsen av denne filmperlen slippes denne måneden - mot slutten, for å være mer presis - så jeg anmoder deg til å 'oppgradere'. Det skal jeg. 5097107[/snapback] God damned it, jaja har hørt så mye godt om den filmen. Har enda ikje fått tid å se den men, gleder meg til den dagen det skjer.Takk for tipset forresten Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 _crs_: Le Salaire de la peur/The Wages Of Fear/Eksplosive krefter har jeg i lang tid hatt lyst til å se - lest mye positivt om den, nemlig. Hvilken nettbutikk(?) kjøpte du den fra? Det var nå en heller hyggelig pris der, iallfall. Jeg kjenner folk i DVD-bransjen der borte som jeg kjøper ifra til greie priser. Men The Wages Of Fear får du fra CD-WOW eller du kan bruke f.ex. www.dvdpricesearch.com for å sjekke priser på diverse amerikanske nettbutikker. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det var også en del etailere som hadde feilpriset den nye Criterion-utgaven av Wages of Fear ned til rundt $20. Fikk min egen oppgradering for $21. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Fikk et par filmer fra cdon i posten i går. Orions Belte og Audioslave - Live in Cuba. Ikke noe stor fan av The Nightmare On Elm Street filmene men for 250 spenn så er det vel nesten like greit å bestille en av dem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det var også en del etailere som hadde feilpriset den nye Criterion-utgaven av Wages of Fear ned til rundt $20. Fikk min egen oppgradering for $21. 5097251[/snapback] Hvor kjøper du fra? link? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Dagens fangst: Mad Max - 59,- A Nightmare On Elm Street - The Ultimate Collector's Edition - 250,- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Dagens fangst: Mad Max - 59,- A Nightmare On Elm Street - The Ultimate Collector's Edition - 250,- 5100429[/snapback] Mad Max roxorz Og Freddy er konge Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kill Bill: Vol. 1 Kill Bill: Vol. 2 Pakke med begge i til 150 kr på Narvesen. Endelig. Lenke til kommentar
duda Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Walt Disney Treasures - Chronological Donald Walt Disney Treasures - Silly Symphonies Begge to til en billig penge, og jeg er storfornøyd Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) The Texas Chainsaw Massacre (1974) - 2 disc special edition Hellraiser Children of the Corn The Simpsons - Season 1, Collectors Edition Ace Ventura: Pet Detective Montys Enzyklo Pythonia: Monty Python & the Quest for the holy grail The Meaning of life Life of Brian Alt til den finfine prisen 614 kroner pluss frakt fra cdon.com Endret 4. november 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Duppet inn litt film i posten i dag også: Madagascar Charlie and the Chocolate Factory Begge fra DVDstrax for 159 og 179 kroner stk, og en liten tur i byen... Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith The Devil's Rejects Fra DVD Spesialisten... Noe for barn i alle aldre, eller kort fortalt meg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jason Goes To Hell (Friday the 13th part 9) 5.99£ fra play.com Futurama Season 1 - 179,- fra cdon.com The Boondock Saints - 59,- fra cdon.com Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Metallimania 99 kr på platekompaniet Lenke til kommentar
HjallaPC Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Danser med ulver - Directors Cut (3 disk) kr. 69,- The Texas Chainsaw Massacre (2003 2disk) kr. 69,- Taken - Box (6 disk) kr. 229,- Alt + mere til, kjøpt på CDON Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Star Wars Episode 3 og The Day After Tomorrow/Independence Day ifra CDON.com Star Wars Episode 1 fra www.dvdhuset.no Så nå er samlingen med sw filmer komplett! Lenke til kommentar
whaley Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Natural City.. 5,99pund hos play.com =) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Natural City.. 5,99pund hos play.com =) 5113883[/snapback] Artig film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå