Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jennifer Garner. Da ser man heller Alias. Garner er ikke så snadder, ikke vært å se på dritt filmer/serier for iallefall Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Siste filmen jeg kjøpte var "Easy Rider" Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) 13 going on 30 WTF? A 13 year old girl plays a game on her 13th birthday and wakes up the next day as a 30 year old woman. Ikke "what the f*ck?", men "why the f*ck?". Jennifer Garner. Ser det er en som traff blink Men det er ikke alltid det holder. Det hender man gjør noen idiot kjøp og dette var ikke så langt unna. Kjøpt på inpuls.(er det inpuls eller impuls?) Filmen er til tider morsom. De første 20 minuttene kunne hvert klippet bort. Gandalf the Grey Skrevet 31/08/2004 : 23:57 Garner er ikke så snadder, ikke vært å se på dritt filmer/serier for iallefall Fy skamme seg, si noe sånt Edit: The Ladykillers Endret 1. september 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Open Range, fulgte med et blad jeg kjøpte.. Har ikke sett den enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Open Range, fulgte med et blad jeg kjøpte..Har ikke sett den enda. Ikke vent deg noe annet enn helt grei underholdning. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Open Range, fulgte med et blad jeg kjøpte..Har ikke sett den enda. Ikke vent deg noe annet enn helt grei underholdning. Synes den var relativt bra jeg Lenke til kommentar
grønn_på_data Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 siste filmen eg kjøpte var Cradle 2 The Grave.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 siste filmen eg kjøpte var Cradle 2 The Grave.. Og hvordan var den? Det er en av de fimene jeg har sværget aldri å se Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 siste filmen eg kjøpte var Cradle 2 The Grave.. Og hvordan var den? Det er en av de fimene jeg har sværget aldri å se Du går ikke glipp av noe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 siste filmen eg kjøpte var Cradle 2 The Grave.. Og hvordan var den? Det er en av de fimene jeg har sværget aldri å se Jeg ble veldig skuffet. Jet Li og Mark Dacascos i samme film. Good og bad guy, sitter og håper på den fete avsluttningen og så ingen ting. Hadde gledet meg til den slutten siden jeg så traileren, men nei da. Eller så er det en helt grei action film, sånn midt på tre. Lenke til kommentar
grønn_på_data Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 har faktisk ikke sett den enda ...kjøpte den kun fordi en venn anbefalte den... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 siste filmen eg kjøpte var Cradle 2 The Grave.. Og hvordan var den? Det er en av de fimene jeg har sværget aldri å se Du går ikke glipp av noe. Tror nok ikke det nei. Filmer med "sms-språk" navn, blir som regel ikke bra Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kjøpte "Signs" på VHS for 10,- Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 siste filmen eg kjøpte var Cradle 2 The Grave.. Og hvordan var den? Det er en av de fimene jeg har sværget aldri å se Du går ikke glipp av noe. Tror nok ikke det nei. Filmer med "sms-språk" navn, blir som regel ikke bra Det er gjerne en fin regel, men unntaket er Se7en. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Siste filmen jeg kjøpte var The last Samurai og Heat. Har ikke sett de enda for ikke så lenge siden jeg kjøpte de. Gleder meg Og forresten, enig me steffyboy, se7en e genial film Endret 1. september 2004 av MacManus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Heat. Heat låner jeg av deg når du har sett den, sant? Endret 1. september 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ikje snakk om din lille feite unge. den ska eg ha helt for meg selv Lenke til kommentar
agony Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Dual disc av Pirates of the caribbean og Den siste samurai Genialt bra filmer begge to. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 kjøpte the fifth element i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kjøpte "Signs" på VHS for 10,- Jeg simpelthen elsker sånne kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå