Mala Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Æsj, skulle bare ned på REMA og handle, men kom ut igjen med Kill Bill og X-Men 1.5 i posen :!: 100,- pr stk. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Kjøpe inn 50 Movie Pack Horror Classics i går til 199,50,- på Platekompaniet. Synd de ikke hadde inne flere pakker... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) I går handlet jeg inn Tron. Det begynner vel å bli noen år siden jeg så den sist, så jeg tenkte at den ville være fin å ha i samlingen. Jeg betalte 99,- kroner for den på Bonus Expert, men de selger den også rimelig på Free Record Shop. Denne filmen må jo sees av samtlige folk her på forumet. Endret 19. oktober 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Sinbad of the Seven Seas: 58kr Sextette: 25kr Fra www.dvdpacific.com Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Sinbad of the Seven Seas: 58krSextette: 25kr Fra www.dvdpacific.com 5032536[/snapback] *humre* Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Då blei da nokre dvd'ar på meg idag: Den Grønne Mil The Boston Strangler Versus Pale Rider Dobermann 60 kr stk. på platekompaniet! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 De siste filmene jeg kjøpte var The Warriors (kul film bygget på et gresk sagn, fra 1979) Sin City (genial vold, slik jeg liker den) Hitchiker's Guide to The Galaxy (har ikke lest boken, men likte filmen svært godt) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Le Charme discret de la bourgeoisie Criterion Collection - Luis Buñuel - 180,- Kjøpt fra CriterionDVD. Så denne herligheten forrige uke, samt Zerkalo og Andrei Rublyov, og alle fikk førsteradsplasser nær hjerterota mi. De to overnevnte filmene blir derfor handlet inn så snart man har den trengte kapitalen (deretter følger Harakiri, Ran og muligens Alfred Hitchcock: The Masterpiece Collection). I den grad det er mulig, vil innkjøpene selvsagt være i Criterion-utgivelser. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) ...samt Zerkalo og Andrei Rublyov, og alle fikk førsteradsplasser nær hjerterota mi. De to overnevnte filmene blir derfor handlet inn så snart man har den trengte kapitalen. I den grad det er mulig, vil innkjøpene selvsagt være i Criterion-utgivelser. 5038121[/snapback] Flotte filmer (er glad for å ha sett dem en del ganger på kino, i tillegg til å ha dem på DVD), men hvilken utgave som er best å anskaffe er ikke så enkelt, spesielt ikke mht Andrei Rublyov. Foreslår du sjekker anmeldelser linket til på DVD-Basens Tarkovsky-side, særlig DVD Beaver mulitregion Rublyov-sammenligning og multiregion Zerkalo-sammenligning. Hvilken utgave (forskjellige lengder med til dels forskjellig scener) av Andrey Rublyov som er best strides man om, kan leses i denne .pdf-versjonen av en diskusjon/sammenligning på det gamle Criterion-forumet, se ellers også Nostalghia.com, den beste(?) Tarkovsky-siden på et forståelig språk. Edit: Skivrelief Endret 21. oktober 2005 av Njål Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Pirates Of The Caribbean 99kr Star Wars Episode 1 99kr Zatoichi 59kr Kor? På platekompaniet sjølvsagt! Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kingdom of Heaven, Free Record Shop, 200 kr. Er så absolutt en må-ha-film! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Flotte filmer (er glad for å ha sett dem en del ganger på kino, i tillegg til å ha dem på DVD), men hvilken utgave som er best å anskaffe er ikke så enkelt, spesielt ikke mht Andrei Rublyov. Foreslår du sjekker anmeldelser linket til på DVD-Basens Tarkovsky-side, særlig DVD Beaver mulitregion Rublyov-sammenligning og multiregion Zerkalo-sammenligning. Hvilken utgave (forskjellige lengder med til dels forskjellig scener) av Andrey Rublyov som er best strides man om, kan leses i denne .pdf-versjonen av en diskusjon/sammenligning på det gamle Criterion-forumet, se ellers også Nostalghia.com, den beste(?) Tarkovsky-siden på et forståelig språk. Kan noen gi Njål et trofé snart? Maken til informativ og nyttig bruker på et filmforum skal man jaggu meg lete lenge etter - iallfall på de norske filmforumene jeg kjenner til. Har selv aldri fått sett filmene på noe annet enn en TV-skjerm, men det var mer enn nok til å gi meg to (tre med The Discreet Charm of the Bourgeoisie) av de deiligste filmopplevelsene på en god stund. Får dog håpe at et eller annet Cinematék setter opp filmene en gang. Da skal jeg garantert stille opp. Takk, takk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Gjikk litt stang ut på play.com i dag. Batman Begins (2 Disc Edition) @ £13.99 War Of The Worlds (2005) (2 Discs) (5.1/DTS) @ £14.99 Madagascar @ £12.99 Delivered Kung Fu Hustle @ £12.99 Shaolin Soccer @ £14.99 Seven - 2 Disc Edition @ £6.99 Delivered Robin Hood: Men In Tights @ £6.99 Full Metal Jacket (War Collection) (har den bare på VHS) @ £6.99 Delivered Schindler's List (5.1/DTS) @ £6.99 Saw @ £6.99 Delivered Ju-On: The Grudge 2 (5.1/DTS) @ £9.99 Delivered A Tale Of Two Sisters (2 Discs) (5.1/DTS) @ £7.99 Delivered Dimmu Borgir - World Misanthropy X (2 Discs) @ £11.99 SAmlet sum 1,556.35 NOK Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Full Time Killer aka Chuen jik sat sau (2001) 59,50,- på Platekompaniet i Trondheim Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Full Time Killer aka Chuen jik sat sau (2001) 59,50,- på Platekompaniet i Trondheim 5043206[/snapback] Bra film... Darkman datt ned i posten i dag, 109 kroner fra dvdstrax. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sin City (at last) American Splendor The Office sesong 1 - den amerikanske versjonen. Tviler på den er like bra som den britiske, men har store forventninger allikevel. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sin City (at last) Har ikke sumlet meg til å få kjøpt den enda. Skal snart, though. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sin City (at last) Har ikke sumlet meg til å få kjøpt den enda. Skal snart, though. 5045182[/snapback] Bare ikke kjøp den versjonen som er ute nå, er vel i starten av desember eller noe så kommer det en: Super duper delux special limited collector's director's cut edition Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Bare ikke kjøp den versjonen som er ute nå, er vel i starten av desember eller noe så kommer det en: Super duper delux special limited collector's director's cut edition 5045802[/snapback] MÅTTE ha den versjonen som er ute nå, MÅ ha den versjonen du snakker om i desember. Sånn er det bare... Endret 23. oktober 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heat 99,- @ platekompaniet 50 Horror classics 199,- @ platekompaniet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå