_crs_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Weeee... Batman fra høydare til kalkun skal mimres, 8 discer film & ekstramateriale i fin boks. Ca. $40. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Røky på en smell i dag igjen, Futurama Season 2 og MASH 2 disc special edition. Dama kommer til å kaldkvele meg hvis hun finner det ut. Får vel løpe ned og sette de i hylla med en gang :!: Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Røky på en smell i dag igjen, Futurama Season 2 og MASH 2 disc special edition. Dama kommer til å kaldkvele meg hvis hun finner det ut. Får vel løpe ned og sette de i hylla med en gang :!: Kanskje på tide å skifte ut damen, hvis du ikke får lov å kjøpe film av henne Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tja, er vel heller det at jeg kjøper litt for mange filmer. Runder vel snart 900 stk. nå... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tja, er vel heller det at jeg kjøper litt for mange filmer. Runder vel snart 900 stk. nå... Det skulle du sagt tidligere. Er kanskje enig med henne da. Så lenge hun liker å se film, skal du heller slippe å bytte henne ut. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Weeee... Batman fra høydare til kalkun skal mimres, 8 discer film & ekstramateriale i fin boks. Ca. $40. Michael Keaton er best som Batman IMHO. "Batman Begins" er kanskje den beste filmen, men ingen slår Michael Keaton (eller Jack Nickolson som the Joker). Med en slik boks må det jo bare gratuleres Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Michael Keaton er best som Batman IMHO. "Batman Begins" er kanskje den beste filmen, men ingen slår Michael Keaton (eller Jack Nickolson som the Joker). Med en slik boks må det jo bare gratuleres Er enig der, den første er best... den siste dårligst (men moro lell). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kjøpte i dag Terkel i Knibe for 179,90 kr på Free Record Shop. Grei nok sånn egentlig På lørdag var jeg i Stavanger, og stakk innom bruktbua i Løkkeveien og handla noen filmer, og en tur innom Free Record Shop og handle noen filmer. Disse filmene endte jeg opp med: Fear and Loathing in Las Vegas Go Prozac Nation Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events Garden State Two Weeks Notice Smokey And The Bandit Saving Private Ryan (Special Edition) A Beautiful Mind Tintin 2 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Pusher 2 ohhh yeaa Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Muhaha, endelig kom den i posten: Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Muhaha, endelig kom den i posten: Jeg tror jeg har sett den på skolens lokale narvesen. De har en stor pappeske med sikkert 1k dvd'er. Så også en del CareBear dvd'er. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Weeee... Batman fra høydare til kalkun skal mimres, 8 discer film & ekstramateriale i fin boks. Ca. $40. Mangler den første og beste da Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ramlet riktignok i postkassa for en stund siden... Ser ikke så godt på bildet, men hele coveret er glanset, bortsett fra bildene fra filmen på baksiden. Ser SKIKKELIG pr0n ut. Plasten er fortsatt på, denne juvelen skal jeg se på julaften. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ramlet riktignok i postkassa for en stund siden... Ser ikke så godt på bildet, men hele coveret er glanset, bortsett fra bildene fra filmen på baksiden. Ser SKIKKELIG pr0n ut. Plasten er fortsatt på, denne juvelen skal jeg se på julaften. Er det videokassett? Veldig avlangt cover for å være DVD... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Muhaha, endelig kom den i posten: snap! Power Rangers var saker back in the days... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ramlet riktignok i postkassa for en stund siden... Ser ikke så godt på bildet, men hele coveret er glanset, bortsett fra bildene fra filmen på baksiden. Ser SKIKKELIG pr0n ut. Plasten er fortsatt på, denne juvelen skal jeg se på julaften. Er det videokassett? Veldig avlangt cover for å være DVD... Ohyes. VHS POWAH Er nok ikke utgitt på DVD. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tja, er vel heller det at jeg kjøper litt for mange filmer. Runder vel snart 900 stk. nå... Det skulle du sagt tidligere. Er kanskje enig med henne da. Så lenge hun liker å se film, skal du heller slippe å bytte henne ut. Det morsomme er at hun klager på filmkjøpene mine, men hun lurer alltid på om jeg har noen nye filmer Damer er rare sånn... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Muhaha, endelig kom den i posten: snap! Power Rangers var saker back in the days... Those were the days eh? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Muhaha, endelig kom den i posten: snap! Power Rangers var saker back in the days... Those were the days eh? oh yeaa nyeste innkjøp : Sopranos sesong 2 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Var på Platekompaniet i friminuttet i dag, og endte opp med - Ran - 1985 - Lord of the Flies - 1963 120,- for begge de filmene Endret 13. oktober 2005 av Master D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå