Ceaucescu Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Janghwa, Hongryeon/A Tale of Two Sisters Digipak- Ji-woon Kim - cirka 110,- Chingoo/Friend Ultimate Edition- Kyung-Taek Kwak - cirka 120,- Begge fra YesAsia. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Chingoo/Friend Ultimate Edition- Kyung-Taek Kwak - cirka 120,- Hvordan er denne versjonen i forhold til den norske? Platekompaniet - kjempekjøp forresten. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan er denne versjonen i forhold til den norske? Fant ei en sammenligning mellom R3- og R2-utgivelsen, men førstnevnte (UE-utgaven) er iallfall mye penere, samt har mer bonus-materiell. Bilde #1 & bilde #2 Kjempekjøp? Godt å høre. Har nemlig ikke sett den. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Chingoo/Friend Ultimate Edition- Kyung-Taek Kwak - cirka 120,- Hvordan er denne versjonen i forhold til den norske? Platekompaniet - kjempekjøp forresten. Har ikke sjekket den norske utgaven, men stort sett er det betraktelig bedre bilde på de koreanske/HK-utgivelsene. De aller fleste PAL-versjonene av koreanske flmer starter livet som NTSC-mastere, og konverteres deretter til PAL for Europa (og evt Australia og N.Z.), det er få der man tar kostnadene med en egen film>PAL-master (dette gjelder forsåvidt en del japanske titler også). Edit: Begge filmene er knall. Har koreanske førsteutgavene på begge. Endret 5. oktober 2005 av Njål Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kjempekjøp? Godt å høre. Har nemlig ikke sett den. Jeg synes faktisk det er en av de beste sør-koreanske filmene som har blitt laget - Topp3. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nett fått følgende i posten: Terkel i knipe Tae Guk Gi Skal sjåast til helga Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Green Mile / The Last of the Mohicans / Robin Hood £ 14.99 @ play.com, hvilket er najs. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Vår, Sommer, Høst, Vinter...Og Vår) The Machinist Donnie Darko - Directors Cut 2 Disc Limited Edition Alle sammen for 99kr hver på platekompaniet Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hmm trodde jeg ikke skulle kjøpe filmer eller noe slikt da jeg dro på ferie, men det ble både noen filmer og spill.. Vel, her er filmene: The Game (har hatt den før på VHS) Ong Bak (2 disc ed.) Abre los ojos (har "Vanilla Sky" så..) Natural born killers (et lite mesterverk) Dobermann Buono, il brutto, il cattivo, Il (The good, the bad and the ugly) The boondock saints (alle andre har den..) Home on the range (Q gjengen) Shark tale Pris varierte fra 99,- til kanskje 170,-. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Short Cuts Criterion Collection - Robert Altman - 49,- Kjøpt på Platekompaniet. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da kom August Underground's Mordum i postkassa mi. Fra www.dvdhorror.com for £17.99 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 siste jeg kjøpte var vel, hmm.. Oceans 11 kanskje, fra play.. men fikk donnie brasco med i siste mann for en uke eller to siden. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 kjøper ikke filmer torrent ftw Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ran frå platekompaniet, 60 spenn! Funker vel den? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 kjøper ikke filmer torrent ftw Blasfemi!! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 kjøper ikke filmer torrent ftw Blasfemi!! "Blasfemi kan defineres som å ringeakte eller håne Gud - eller gudene - i ord og handling. Innholdet i blasfemibegrepet har forandret seg gjennom tidene og er i tillegg kulturbetinget. I gresk religion er komedie ikke regnet som blasfemi i bestemte epoker. Filosofer derimot ble anklaget for blasfemi." Javel? håner jeg gud ved å ikke kjøpe filmer? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Javel? håner jeg gud ved å ikke kjøpe filmer? Ja. Dessuten er emne for denne tråden "Hva var siste filmen du kjøpte?", så svaret ditt er off-topic. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Kjempekjøp? Godt å høre. Har nemlig ikke sett den. Jeg synes faktisk det er en av de beste sør-koreanske filmene som har blitt laget - Topp3. Tja, har nå sett filmen og kan si at den er vel verdt å få med seg, men jeg synes ikke den er av det beste som har kommet fra Sør-Korea. En ting som riktignok må sies om filmen, er at jeg aldri har ledd så mye under noen asiatisk film før. Herlig, svart humor. Uansett, siste innkjøp: CSI Season 1: Box 1 ' 100,- CSI Season 1: Box 2 ' 130,- The Thirty-Nine Steps - Alfred Hitchcock ' 39,- Edit: Fra CDON Endret 6. oktober 2005 av sep Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Apropos Hitchcock: Denne DVD-boksen vurderer man sterkt å kjøpe. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Apropos Hitchcock: Denne DVD-boksen vurderer man sterkt å kjøpe. Anmeldelser av dette nye setter hos DVD Beaver og på The Home Theater Forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå