LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fikk et par filmer i går: Snuff (1976) Gorex: The Zombi Horror Picture Show (1997) Orrori del castello di Norimberga, Gli / Baron Blood (1972) Terror Firmer (1999) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 kjøpte? Er ikkje Film24 bare utleige? jo riktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fikk et par filmer i går: Snuff (1976) Gorex: The Zombi Horror Picture Show (1997) Orrori del castello di Norimberga, Gli / Baron Blood (1972) Terror Firmer (1999) Du kjøper jo bare kosefilmer du LarsP Kjøpte selv: - Dario Argento's Inferno - Dario Arrgento's The Phantom of the Opera - Dario Argento's Cato o'nine tails - Dario Argento's The Wax Mask - The Grudge (2004) Jej! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du kjøper jo bare kosefilmer du LarsP Stemmer. Kun det beste er godt nok. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 The Bourne Supremecy på Narvesen til 100 kr Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Saving Private Ryan; Commemorative D-Day 60th Anniversary Edition - Steven Spielberg Cirka 95,- fra PLAY. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Saving Private Ryan; Commemorative D-Day 60th Anniversary Edition - Steven Spielberg Cirka 95,- fra PLAY. En film eg har sett 14 ganger, og som kommer til å bli sett uttalige ganger i årene som kommer. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) En film eg har sett 14 ganger, og som kommer til å bli sett uttalige ganger i årene som kommer. Kan ikke si det samme, desverre. Har pløyd meg gjennom ni episoder av Band of Brothers siden fredag, og jeg er klar for mer. Anlegget skal virkelig få prøvd seg nå, ettersom Saving Private Ryan skal inneholde et svært saftig DTS-spor. Endret 2. oktober 2005 av sep Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Må si jeg liker dette 1 film for 49,50 3 filmer for 100 tilbudet Narvesen Orkanger har I går blei det: Mean Machine Willard The 10th Kingdom (mini) (3disc version) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Mean Machine er god film! Sett den 3-4 ganger, artig sak. Trenger fleire fotballfilmer!! Nå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 he he, trenger flere filmer med vinnie jones, men det kommer jo X-Men 3 osv Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 IMDB.com Litt av det Mr. Jones har gjort og holder på med for tida Lite sidesprang.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 he he, ja. Satt og sjekka det i går Men det er vel nok OT nå, er det ikke? Jeg skal ut og handle film snart Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg skal ut og handle film snart Hva ble det, da? Var selv på Platekompaniet og handlet litt i dag: Friend - Kyung-Taek Kwak ' 60,- Sword in the Moon - Ui-seok Kim ' 60,- Irréversible - Gaspar Noé ' 60,- Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg skal ut og handle film snart Hva ble det, da? Var selv på Platekompaniet og handlet litt i dag: Friend - Kyung-Taek Kwak ' 60,- Sword in the Moon - Ui-seok Kim ' 60,- Irréversible - Gaspar Noé ' 60,- Alle de filmene er kanon sep, du blir nok happy =) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Alle de filmene er kanon sep, du blir nok happy =) Som om du vet det, min venn. =D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Friend er så himla sinnsvakt bra den. En av de desidert beste Sør Koreanske filmene jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Friend er så himla sinnsvakt bra den. En av de desidert beste Sør Koreanske filmene jeg noensinne har sett. Bedre enn Oldboy? Høres uansett flott ut. Snerten utgave, også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Friend er så himla sinnsvakt bra den. En av de desidert beste Sør Koreanske filmene jeg noensinne har sett. Bedre enn Oldboy? Høres uansett flott ut. Snerten utgave, også. Den er iallefall ikke dårligere. Det blir uansett litt "feil" å sammenligne de to filmene. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nettop handlet meg følgende på platekompaniet.no: Indiana Jones box - 299,- Krigens Brorskap Tin box - 349,- Gudfaren box - 349,- Tarantino box 179,50 Sopranos sesong 5 - 349,- Damn det var lang leveringstid på Tarantino boksen, tipper halve forumet har handlet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå