lceman™ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Donnie Darko (2001) og The Sixt Sense (1999) 2 for 229 på Free Record Shop Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Da kjøpte jeg August Underground's Mordum for 3 gang. Har hvert uheldig med de andre webshopene ikke hadde filmen på lager. dvdhorror.com fikk den endelig på lager Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er litt for lat i kveld til å link alle til imdb, grunnet hardt innleveringsarbeid i heile dag Returner The princess Blade The Asylum Gacy DMX:Never die alone Fear dot com ( endelig for eg se den ) Den som frykter ulven Hold kjeft (Tais-toi) Seed of chucky Kill Bill vol.2 Narvesen saves the day, 400 kr dette Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Donnie Darko (2001) og The Sixt Sense (1999) 2 for 229 på Free Record Shop Hvor i landet er dette? Herlig å bo i Bergen, da det er norges ledende by når det gjelder salg av DVD'er. Her finner man alle filmer til 100 kroner eller lavere, med mindre de er nye eller det er spesialutgaver. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kjøpte Lock, Stock and Two Smoking Barrels og The Big Lebowski på cdon.com for 49 kroner stykket. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Løvenes Konge 2 Disc Killing Zoe Taxi 59,50,- stk @ Platekompaniet (bergen) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Donnie Darko (2001) og The Sixt Sense (1999) 2 for 229 på Free Record Shop Hvor i landet er dette? Herlig å bo i Bergen, da det er norges ledende by når det gjelder salg av DVD'er. Her finner man alle filmer til 100 kroner eller lavere, med mindre de er nye eller det er spesialutgaver. Tull. Jeg har vært i Bergen og det du sier stemmer så absolutt ikke. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tull. Jeg har vært i Bergen og det du sier stemmer så absolutt ikke. ^2 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Platekompaniet: Donnie Darko - Director's Cut (Limited Edition 3D Packaging) - 99,- Dawn of the Dead [04] - Director's Cut - 99,- Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kjøpte Lock, Stock and Two Smoking Barrels og The Big Lebowski på cdon.com for 49 kroner stykket. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tull. Jeg har vært i Bergen og det du sier stemmer så absolutt ikke. Nå skal ikke jeg si at de har alle filmene i alle butikkene til denne prisen. Men går man gjennom alle DVD butikkene her i Bergen, finner nok man det man leter etter for 100 kroner filmen. Unntak er det jo selvfølgelig hvis det er en import film, eller den er ny. Hvilke butikker har du vært innom, siden du ikke tror meg? Norges ledende by er det uansett når det gjelder salg av DVD'er. Skrev en omtale av bergens DVD butikker, der jeg intervjuet ansatte i butikkene. Da kom dette fram, noe fyren sa var viktig å ha med i Norsk oppgaven min Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Donnie Darko (2001) og The Sixt Sense (1999) 2 for 229 på Free Record Shop Hvor i landet er dette? Herlig å bo i Bergen, da det er norges ledende by når det gjelder salg av DVD'er. Her finner man alle filmer til 100 kroner eller lavere, med mindre de er nye eller det er spesialutgaver. I Lillehammer, drev og ventet på bussen igjen BTW Tchernobog: samme cover som meg. Endret 27. september 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Donnie Darko (2001) og The Sixt Sense (1999) 2 for 229 på Free Record Shop Hvor i landet er dette? Herlig å bo i Bergen, da det er norges ledende by når det gjelder salg av DVD'er. Her finner man alle filmer til 100 kroner eller lavere, med mindre de er nye eller det er spesialutgaver. I Lillehammer, drev og ventet på bussen igjen Det var altså et impulskjøp og ikke et "lete etter der det er billigst"- kjøp? Er fælt hvordan pengene fyker når man har tid til overs Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Norges ledende by er det uansett når det gjelder salg av DVD'er. Skrev en omtale av bergens DVD butikker, der jeg intervjuet ansatte i butikkene. Da kom dette fram, noe fyren sa var viktig å ha med i Norsk oppgaven min I forhold til innbyggere eller totalt salg? Tar meg sikkert vann over hode når jeg sier at jeg tror det er reint og sjær piss prat. Bergen (237.430 pr. 31 des. 2003) Oslo (521 886 pr. 1 jan. 2004), du får meg ikke til å tro at det blir solgt mer film i Bergen enn i Oslo som har nesten 300k flere innbyggere. Og tar man med Akershus og Buskerud så kan man slenge på 750 000 mennesker som bor i kort avstand til Oslo, mange av disse jobber og pendler til Oslo daglig. Bor selv bare 25 minutter unna byen og kjører dit for å kjøpe film. Tro det eller ei Bergen er ikke verdens navle, selv ikke når det kommer til dvd. Skulle faktisk ha likt å se litt statistikk på det der, ikke bare fra munnen til en butikk ansatt. I forhold til innbyggere kanskje, totalt ikke kjangs i havet... PS! Ja hadde lite å gjøre i fem minutter Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gladiator Extended Special Edition 229,- OBS Stavanger Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 I forhold til innbyggere eller totalt salg? Tar meg sikkert vann over hode når jeg sier at jeg tror det er reint og sjær piss prat. Bergen (237.430 pr. 31 des. 2003) Oslo (521 886 pr. 1 jan. 2004), du får meg ikke til å tro at det blir solgt mer film i Bergen enn i Oslo som har nesten 300k flere innbyggere. Og tar man med Akershus og Buskerud så kan man slenge på 750 000 mennesker som bor i kort avstand til Oslo, mange av disse jobber og pendler til Oslo daglig. Bor selv bare 25 minutter unna byen og kjører dit for å kjøpe film. Tro det eller ei Bergen er ikke verdens navle, selv ikke når det kommer til dvd. Skulle faktisk ha likt å se litt statistikk på det der, ikke bare fra munnen til en butikk ansatt. I forhold til innbyggere kanskje, totalt ikke kjangs i havet... PS! Ja hadde lite å gjøre i fem minutter Nå tror jeg du har misforstått meg litt her. Jeg var kanskje litt utydelig, men det jeg mente var at Bergen er Norges ledende by når det gjelder pris på DVD. Trenger jeg å utdype? Tar på meg skylden for den der. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Nå tror jeg du har misforstått meg litt her. Jeg var kanskje litt utydelig, men det jeg mente var at Bergen er Norges ledende by når det gjelder pris på DVD. Trenger jeg å utdype? Tar på meg skylden for den der. Ok da er jeg med, synes at det var noe som ikke stemte. Men hvordan den karen har funnet ut at Bergen er ledende på pris skulle jeg likt å vite. Men det kan nå være det samme. @Wooho billigere på play, £13.99 Endret 27. september 2005 av Manx Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nå tror jeg du har misforstått meg litt her. Jeg var kanskje litt utydelig, men det jeg mente var at Bergen er Norges ledende by når det gjelder pris på DVD. Trenger jeg å utdype? Ehm, hvilken fantastisk butikk er det dere har som har en snittpris på DVD'er på under 100,-? Det er jo faktisk billigere enn play.com/CD-wow og amazon det. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 kjøpte finding neverland for kr. 100,- på showtime... Bra den.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Nå tror jeg du har misforstått meg litt her. Jeg var kanskje litt utydelig, men det jeg mente var at Bergen er Norges ledende by når det gjelder pris på DVD. Trenger jeg å utdype? Tar på meg skylden for den der. Ok da er jeg med, synes at det var noe som ikke stemte. Men hvordan den karen har funnet ut at Bergen er ledende på pris skulle jeg likt å vite. Men det kan nå være det samme. @Wooho billigere på play, £13.99 Oj det var billigt kunn 161,- Men samme det filmen er verdt 229,- uansett, knall bra film. Endret 27. september 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå