Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...

Jeg skal si meg enig i at dette ikke var dyrt. Regner med at dette er slike filmer som har vært leiefilmer før. Noen av filmene ville jeg dog hoppet over ;)

Det var nokk leiefilmer. De fleste filmene kjøpte jeg fordi jeg ikke har sett dem enda, det er jo billigere å kjøpe film der enn å leie (koster 40 kr pr. film her)

Da jeg kjøpte filmene på fradag hadde jeg ventet i 1 og en halv uke siden de sa at de skulle få inn nye dvd'er,men da de endelig fikk,så var det ca 10000 dvd'er der. :dribble:

Lenke til kommentar

The Hitchhiker's guide to the Galaxy er den siste jeg har kjøpt og mottatt (Genial film forresten :)).

- Pris: 14,99£

- Hvor: Play.com

Direktelink

Har også kjøpt serien Babylon 5, sesong 1-5, men disse har ikke ankommet ennå.

- Pris: 24,99£ pr. sesong

Direktelinker:

Sesong 1

Sesong 2

Sesong 3

Sesong 4

Sesong 5

edit: lagt til link til IMDB for B5

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar

Bilen gikk igjennom eu-kontrollen med skyhøye kneløft :w00t: Og feirer med å bestille litt film...

The Mechanic £6.99

Bram Stoker's Dracula - Superbit Collection £7.99

Catch Me If You Can (5.1/DTS) £6.99

Desperate Measures £6.99

The Bodyguard - Special Edition £11.99

The Bodyguard £11.99

Alle fra play.com

The Sting: Special Edition (5.1/DTS) £14.99 Endelig kommet i ny utgave, jeg har den gamle råttne versjonen :w00t:

Denne fra playusa.com, og til slutt.

Alias - sesong 2

Crash

Fra DVD Spesialisten i Oslo for en eller annen sum...

Lenke til kommentar
The Hitchhiker's guide to the Galaxy er den siste jeg har kjøpt og mottatt (Genial film forresten :)).

- Pris: 14,99£

Direktelink

Har også kjøpt serien Babylon 5, sesong 1-5, men disse har ikke ankommet ennå.

- Pris: 24,99£ pr. sesong

Direktelinker:

Sesong 1

Sesong 2

Sesong 3

Sesong 4

Sesong 5

Jeg fant ikke noe på imdb.com om Babylon 5-serien desverre.

Der er det sannsynlig du får en serie kjedelige mva-regninger på Babylon 5'ene. :(

Ville trolig blitt billigere å bestille den store samleboksen fra Amazon.co.uk (£129.53 med frakt etter at engelsk mva/VAT er trukket fra), da hadde du nødvendigvis bare fått ett mva-gebyr.

Eller bestilt fra Choices Direct i sommer, da de hadde de fire første sesongene til £16.99 hver (det gjorde jeg... . :whistle: ).

Kanskje på tide med en "Funnet et godt tilbud?"-tråd som sticky? :hmm:

Lenke til kommentar

Bare et forslag ut i luften her Njål, hvis du bestemmer deg for å lage en slik sticky. Kunne du ikke hatt med hvordan det fungerer med toll og mva til de forskjellige butikkene på internett (play.com deler opp pakkene, slik at hvis du bestiller flere filmer samtidig, sender de filmene hver for seg slik at de kommer på mindre enn 200 kroner pr enhet. osv osv). Føler at du har ganske roen på dette :) Kanskje jeg er dum, men jeg kunne i alle fall dratt nytte av dette + at flere på dette forumet har spurt om dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jej!

"Braindead" (sett filmen alt for mange ganger og trodde i over et år at jeg faktisk eide filmen... Det gjorde jeg altså ikke så jeg kjøpte et eksemplar i går)

"1984"

Lenke til kommentar

Tenke litt over det, hva som bør være med.

Å samle alle tilbud i første post er uaktuelt hvis jeg skal gjøre den, har ikke tid til å vedlikeholde noe sånt.

Kanskje Pm'e med wh1te (som vel er den mod'en som deltar mest på denne delen av forumet) om hvordan det evt bør gjøres.

Lenke til kommentar
Jeg fant ikke noe på imdb.com om Babylon 5-serien desverre.

Disse resultatene fikk jeg med søkeordet 'Babylon 5' :dontgetit:

Ooops... jeg klarte på en eller annen måte å overse det første resultatet i søket :blink:

(Ikke spør meg HVORDAN jeg klarte det, jeg aner ikke)

Skal rette på posten min. ;)

Njål: hm.. Når jeg bestilte dette så var ikke jeg over at amazon faktisk trekker fra MVA før den sendes.. :(

Jaja, får håpe på det beste. Jeg har hatt litt flaks med de siste bestillingene mine fra play (pakker som koster f.eks. 250 kr slipper unna toll osv.) selv om jeg egentlig regna med at jeg må betale. Da skal jeg ihvertfall tenke over dette neste gang jeg bestiller noe. Takk for tipset. ;)

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar
Kanskje Pm'e med wh1te (som vel er den mod'en som deltar mest på denne delen av forumet) om hvordan det evt bør gjøres.

wh1te er i militæret og vil sikkert ikke være tilgjengelig like mye som før. Send en pm til Ueland, det gjorde jeg da Filmprat ble sticky. :)

Er nok ikke noe problem å få laget en sticky om dette. Men som Njål sier, så har ikke han tid til å oppdatere og vedlikeholde denne stickyen med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...