Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på narvesen i går å kjøpte 12 filmer (4 filmer for 100kr)

Jeg kjøpte:

Villmark

The Village

The Teminator 3

Matrix Reloaded

Kill Bill vol. 1

Johnny English

Gangs of New York

Catch me if you can

Judas

Metallica: Some kind of monster

Spider-man (1)

Blade II

Jeg synes det var ganske bra for 300kr, det blir 25 kr per dvd. Ingen av dvd'ene jeg kjøpte hadde riper. :cool:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte:

Villmark

The Village

The Teminator 3

Matrix Reloaded

Kill Bill vol. 1

Johnny English

Gangs of New York

Catch me if you can

Judas

Spider-man (1)

Blade II

Jeg synes det var ganske bra for 300kr, det blir 25 kr per dvd. Ingen av dvd'ene jeg kjøpte hadde riper.  :cool:

Jeg skal si meg enig i at dette ikke var dyrt. Regner med at dette er slike filmer som har vært leiefilmer før. Noen av filmene ville jeg dog hoppet over ;)

Endret av Master D
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte:

Villmark

The Village

The Teminator 3

Matrix Reloaded

Kill Bill vol. 1

Johnny English

Gangs of New York

Catch me if you can

Judas

Spider-man (1)

Blade II

Jeg synes det var ganske bra for 300kr, det blir 25 kr per dvd. Ingen av dvd'ene jeg kjøpte hadde riper. :cool:

Ja du benytter deg ac Narvesen flittig du også ja, må si det er heilt villt her i Sogndal, 3 STORE kasser med filmer bare står der og smiler til deg med syke priser :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Du har BETALT for 'Shriek'?!?!?!?! *grøss* Tidenes dårligste komedie.

"It's Bôner Sir"

Mhm. :p

Jeg betviler ikke at det er en råtten komedie dog jeg ennå ikke har sett den. Fant egentlig ikke noe annet der og da. Nå om dagen fant jeg den orginale motorsagmassakeren i samme kasse så jeg angrer litt da.

Men hva er vel 66 kroner?:):tease:

1.5 utepils?

Lenke til kommentar

Siste filmen var Blade Runner (Directors cut). Wow. Satt klistret til filmen i to timer. Svarte absolutt til forventningene. Husker jeg så filmen for mange år siden, skjønte ikke noe særlig den gang. Leste Phil Dicks roman i sommerferien, så tenkte jeg skulle prøve meg på filmen igjen.

Blade Runner skal sees igjen, men bør jeg da prøve meg på originalversjonen. Mye forskjell fra directors cut?

Edit: småplukk.

Endret av Papillon
Lenke til kommentar

LarsP:

Først :p

Dernest: Det var ikke meg du spurte, men jeg syns Henry: Portrait of a Serial Killer er en fantastisk film. Har riktignok ikke sett den på lenge, siden de dvd'en som har vært tilgjengelig fram til 20th Anniversary-utgaven har vært middelmådige (for å si det mildt). Min egen 20th Anni. er her vel hva dag som helst.

Papillon: Theatrical Cut av Blade Runner har en voiceover av Ford, og 'Happy Ending'. Totalt vil nok de fleste oppleve versjonene som ganske så forskjellige.

Det varierer hvilken folk liker best, selv kan jeg ikke fordra TC, men er stor fan av den såkalte DC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
_crs_: Hva synes du om Henry? Jeg synes den er utrolig oppskrytt.

Det er jeg helt enig i. Skjønner ikke hvorfor jeg fikk den anbefalt. Michael Rooker er dog en kongen skuespiller.

Lenke til kommentar
_crs_: Hva synes du om Henry? Jeg synes den er utrolig oppskrytt.

Tja, en forkastelig og kvalm film men allikevel kvaliteter som gjør den viktig å se innen den type sjanger. Synes den på mange måter var banebrytende da den kom (så den første gang da jeg var ung). Halvdokumentarisk kameraføring, realistisk tilstedeværelse, og egentlig lite plot & handling annet enn å følge Henry. Rooker spiller bra, vanskeliggjør hvem, om noen, en skal sympatisere med.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Dobbeldisc-versjonen av T3 på fredag. Den fant jeg i en vogn på RIMI, kostet bare 49,-.

Jaja, kjøpe film på RIMI er bare noe tull sier mange, men til den prisen så får det gå. ;)

Er helt enig med deg, finner du en film du liker der de selger den ekstremt billig, kjøp den! Mange skjulte skatter i forskjellige tilbudskurver rundt om kring som bare venter på å bli oppdaget.

Lenke til kommentar

Ny film fra amazon:

Zombie vs. Ninja for 14$.

Denne gleder jeg meg til! :w00t:

Plot:

Ethan, a young man, is beaten while his father is killed by a group of thieves. With the help of an undertaker, Ethan trains in kung fu by fighting the dead. Meanwhile, an American Ninja, Dragon, must fend off against the thieves and their ninja henchmen. It is soon that Dragon and Ethan team up to defeat the thieves and the ninjas.

Oh, teh sweetness!

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...