Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Et siste krampetak:Noen som vet hvor man kan få tak i utgivelsen med blanding av papp og plastikk? Så vidt meg bekjent finnes kun plastikk-versjonen som tok over for den begrensede papp-utgivelsen. Noen blanding har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Gudene må være gale 99kr på Europris for begge to Endret 18. september 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Bare et lite spørsmål til alle dere som liker SE/collectors edition/osv:Hva er den fremste grunnen til at dere kjøper slike versjoner? Er det coveret eller er det ekstramaterialet? Jeg for min del kjøper (de få gangene det skjer) SE's kun pga av coveret til filmen. Det er UHYRE sjeldent jeg orker å pløye meg igjennom ekstramaterialet. Samme her Er tøft når man har noen pene cover man kan briefe med til vennene dine da Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) EDIT: Feil tråd, er trøtt, beklager Endret 18. september 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Gudene må være gale 99kr på Europris for begge to Den er faktisk skikkelig rå, så den på skolen i fjor. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Gladiator: Extended Special Edition (3 Discs) Heartbreak Ridge Jersey Girl Matchstick Men Ong-Bak: Collector's Edition Robots The Hitchhiker's Guide to the Galaxy The Towering Inferno U.S. Marshals Jaws 2-4 Box Set (bare 7,99 for 3 filmer da går det jo ann.) Alt dette for den nette sum av £92.95 fra play.com Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Et siste krampetak:Noen som vet hvor man kan få tak i utgivelsen med blanding av papp og plastikk? Det må da være denne, kan ikke skjønne noe annet. Har ikke sett denne med vanlig cover før. Du kan jo bare ta kjangsen å se hva du får. Fight Club - Special Edition (2 Discs) Koster jo 9 pund og hvis du har råd til å tape det, hvis det skulle være feil versjon så hadde jeg tatt den kjangsen. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Manx når du handler for så mye som £92.95, deler de opp sendingen eller må du betale toll på alt det der ? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Manx når du handler for så mye som £92.95, deler de opp sendingen eller må du betale toll på alt det der ? play.com deler opp filmene slik at man ikke trenger å betale toll på dette. Koster derimot noen av filmene over 200 kroner, må man betale toll, ettersom det er vanskelig å dele opp en film i mindre deler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Et siste krampetak:Noen som vet hvor man kan få tak i utgivelsen med blanding av papp og plastikk? Det må da være denne, kan ikke skjønne noe annet. Har ikke sett denne med vanlig cover før. Du kan jo bare ta kjangsen å se hva du får. Fight Club - Special Edition (2 Discs) Koster jo 9 pund og hvis du har råd til å tape det, hvis det skulle være feil versjon så hadde jeg tatt den kjangsen. Den er der nok dessverre plastic fantastic... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Manx når du handler for så mye som £92.95, deler de opp sendingen eller må du betale toll på alt det der ? play.com deler opp filmene slik at man ikke trenger å betale toll på dette. Koster derimot noen av filmene over 200 kroner, må man betale toll, ettersom det er vanskelig å dele opp en film i mindre deler Veldig riktig, er derfor jeg aldri kjøper filmer som koster mer en 17 pund. Da skal det gå veldig bra. Det eneste som er noe dritt når man kjøper så mange er at de ikke får plass i postkassa, må på posten å hente dem. Bør vel sterk vurdere å casemode postkassa, legge inn noen kalde katoder. Skjære ut et vindu og gjøre den større, plass til mere film wh1te: Det var jo noe dritt, er jo en meget bra utgave den første som kom. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Manx når du handler for så mye som £92.95, deler de opp sendingen eller må du betale toll på alt det der ? play.com deler opp filmene slik at man ikke trenger å betale toll på dette. Koster derimot noen av filmene over 200 kroner, må man betale toll, ettersom det er vanskelig å dele opp en film i mindre deler Veldig riktig, er derfor jeg aldri kjøper filmer som koster mer en 17 pund. Da skal det gå veldig bra. Det eneste som er noe dritt når man kjøper så mange er at de ikke får plass i postkassa, må på posten å hente dem. Bør vel sterk vurdere å casemode postkassa, legge inn noen kalde katoder. Skjære ut et vindu og gjøre den større, plass til mere film wh1te: Det var jo noe dritt, er jo en meget bra utgave den første som kom. Koster det noe å hente pakken på posten? Eventuelt hvor mye? Er enda ikke 18, så får ikke bestilt noen filmer via nettet. Litt kjipt når jeg tenker over det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Master D: Det er helt gratis, men litt kjedelig å måtte gå et par hundre meter (evt lengre). Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Siste film: Top Gun Special Edition 2disc 3 timer med ekstra materialle og DTS lyd. Kjøpt: play.com Pris: £7.99 Delivered Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Plukket opp 50 Sci-Fi Classics og 50 Horror Classics på Platekompaniet her om dagen. :!: Gammel sci-fi og horror er jo stor underholdning; håpløse effekter og 'monsteret er mann i drakt'-løsninger. Jeg skulle være dekket med B- og C-filmer til langt ut i 2006 nå Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Fikk nettopp The Nightmare On Elm Street boksen(7dvd) som jeg manglet i horror kategori samlingen min. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Master D: Det er helt gratis, men litt kjedelig å måtte gå et par hundre meter (evt lengre). Enda mer dritt for meg, må kjøre og håpe at jeg finner en parkeringsplass rett på framsiden Bor 6 km fra postkontoret. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 "Carlito's Way" og "Romper Stomper" for 99,- hver. (DVD Galleriet) Hvis jeg skulle gi alle filmene i samlinga et terningkast, vil jeg tro at disse vil heve snittet noe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mindhunters fra dvdstrax for 179 spenn. Shaolin Soccer fra play for £14.99 Og så et lite impuls kjøp The Pacifier fra play £13.99 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 "The Pacifier" er så urtypisk for sjangeren at den er morsom. Du vet hva du får, og du får det."Shaolin Soccer" har jeg ikke sett, hadde satt pris på en liten omtale ved passende anledning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå