Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Et siste krampetak:

Noen som vet hvor man kan få tak i utgivelsen med blanding av papp og plastikk?

Så vidt meg bekjent finnes kun plastikk-versjonen som tok over for den begrensede papp-utgivelsen. Noen blanding har jeg aldri hørt om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare et lite spørsmål til alle dere som liker SE/collectors edition/osv:

Hva er den fremste grunnen til at dere kjøper slike versjoner? Er det coveret eller er det ekstramaterialet?

Jeg for min del kjøper (de få gangene det skjer) SE's kun pga av coveret til filmen. Det er UHYRE sjeldent jeg orker å pløye meg igjennom ekstramaterialet.

Samme her :roll: Er tøft når man har noen pene cover man kan briefe med til vennene dine da :p

Lenke til kommentar
Et siste krampetak:

Det må da være denne, kan ikke skjønne noe annet. Har ikke sett denne med vanlig cover før. Du kan jo bare ta kjangsen å se hva du får.

Fight Club - Special Edition (2 Discs)

Koster jo 9 pund og hvis du har råd til å tape det, hvis det skulle være feil versjon så hadde jeg tatt den kjangsen.

Lenke til kommentar
Manx når du handler for så mye som £92.95, deler de opp sendingen eller må du betale toll på alt det der ?

play.com deler opp filmene slik at man ikke trenger å betale toll på dette. Koster derimot noen av filmene over 200 kroner, må man betale toll, ettersom det er vanskelig å dele opp en film i mindre deler ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Et siste krampetak:

Det må da være denne, kan ikke skjønne noe annet. Har ikke sett denne med vanlig cover før. Du kan jo bare ta kjangsen å se hva du får.

Fight Club - Special Edition (2 Discs)

Koster jo 9 pund og hvis du har råd til å tape det, hvis det skulle være feil versjon så hadde jeg tatt den kjangsen.

Den er der nok dessverre plastic fantastic...

Lenke til kommentar
Manx når du handler for så mye som £92.95, deler de opp sendingen eller må du betale toll på alt det der ?

play.com deler opp filmene slik at man ikke trenger å betale toll på dette. Koster derimot noen av filmene over 200 kroner, må man betale toll, ettersom det er vanskelig å dele opp en film i mindre deler ;)

Veldig riktig, er derfor jeg aldri kjøper filmer som koster mer en 17 pund. Da skal det gå veldig bra.

Det eneste som er noe dritt når man kjøper så mange er at de ikke får plass i postkassa, må på posten å hente dem. Bør vel sterk vurdere å casemode postkassa, legge inn noen kalde katoder. Skjære ut et vindu og gjøre den større, plass til mere film :D

wh1te: Det var jo noe dritt, er jo en meget bra utgave den første som kom.

Lenke til kommentar

Veldig riktig, er derfor jeg aldri kjøper filmer som koster mer en 17 pund. Da skal det gå veldig bra.

Det eneste som er noe dritt når man kjøper så mange er at de ikke får plass i postkassa, må på posten å hente dem. Bør vel sterk vurdere å casemode postkassa, legge inn noen kalde katoder. Skjære ut et vindu og gjøre den større, plass til mere film :D

wh1te: Det var jo noe dritt, er jo en meget bra utgave den første som kom.

Koster det noe å hente pakken på posten? Eventuelt hvor mye? Er enda ikke 18, så får ikke bestilt noen filmer via nettet. Litt kjipt når jeg tenker over det. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...