Totenkopf Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Spaceworld: Fight Club - 99,- Braveheart - 99,- Hm, var forresten innom Free Record Shop og la merke til at de hadde to identiske eksemplarer av The Punisher til salgs for to ulike priser. Den ene lå i "3 filmer for 200,-!"-seksjonen, og den andre lå under "2 for 229,-!". Merkelig. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Showtime i Sandnes: Team America Ray Memories of Murder (Salinui chueok) The Aviator The Butterfly Effect Uno Eternal Sunshine of the Spotless Mind Alle til 50,- stk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Team America Føler med deg. *klappe betryggende på hodet* (for å forklare hva jeg mener med dette må jeg si at Team America er noe av det verste jeg noen gang har sett av film) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 hva? jeg lo godt når jeg så den jeg.... '' Maaatt Damon'' bwhahhahahhahahha Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) The Shining - 99 kr @ cdon.com og Nightmare on Elm Street collection box - 359 kr @ cdon.com Nightmare on Elm Street Nightmare on Elm Street 2 - Freddy's Revenge Nightmare on Elm Street 3 - Dream Warriors Nightmare on Elm Street 4 - The Dream Master Nightmare on Elm Street 5 - The Dream Child Nightmare on Elm Street 6 - The Final Nightmare Wes Craven's New Nightmare Endret 17. september 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Spartacus - 100 kr på Platekompaniet i Bergen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 The Shining - 99 kr @ cdon.com og Nightmare on Elm Street collection box - 359 kr @ cdon.com Nightmare on Elm Street Nightmare on Elm Street 2 - Freddy's Revenge Nightmare on Elm Street 3 - Dream Warriors Nightmare on Elm Street 4 - The Dream Master Nightmare on Elm Street 5 - The Dream Child Nightmare on Elm Street 6 - The Final Nightmare Wes Craven's New Nightmare De filmene der er konge Freddy er THE bad guy, men en genial humor Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Har kjøpt en film som heter Blade Runner for 649,- på DVD galleriet i Bergen. Boksen inneholder Director's cut DVD, screenplay i bokform, en filmrute fra filmopptakene, en plakat og en skokk med bilder. Gleder meg til å se filmen! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Har kjøpt en film som heter Blade Runner for 649,- på DVD galleriet i Bergen. Boksen inneholder Director's cut DVD, screenplay i bokform, en filmrute fra filmopptakene, en plakat og en skokk med bilder. Gleder meg til å se filmen! Har den samme boksen(betalte dog bare 350,-), og den er definitivt verdt pengene. Verdens feteste film i kanskje den feteste utgaven there is. Glimrende. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 @ LarsP: Hvor pokker fikk du tak i den til bare 350,-? Ut av bagasjerommet på en sliten Skoda i en stille bakgate? I så tilfelle vil jeg vite navnet på gata! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 @ LarsP: Hvor pokker fikk du tak i den til bare 350,-? Ut av bagasjerommet på en sliten Skoda i en stille bakgate? I så tilfelle vil jeg vite navnet på gata! Yrkeshemmelighet. Kjøpte den på gatesalg faktisk. Folket som solgte den visste ikke at den var verdt 200,- mer. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Sympathy For Mr. Vengeance Collector's Edition - Chan-wook Park - cirka 160,- JSA: Joint Security Area - Chan-wook Park - cirka 90,- Sin City R3 Limited Edition - Robert Rodriguez, Frank Miller & Quentin Tarantino - cirka 150,- Alle fra CD-WOW. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Bare et lite spørsmål til alle dere som liker SE/collectors edition/osv: Hva er den fremste grunnen til at dere kjøper slike versjoner? Er det coveret eller er det ekstramaterialet? Jeg for min del kjøper (de få gangene det skjer) SE's kun pga av coveret til filmen. Det er UHYRE sjeldent jeg orker å pløye meg igjennom ekstramaterialet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Coveret og "eksklusiviteten". Den eneste filmen jeg har vært virkelig interessert i ekstramaterialet til må være Gudfaren-boksen. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Jeg ser også veldig sjeldent på ekstramateriale. På gode filmer synes jeg "behind the scenes" ødelegger litt av magien, på dårlige filmer gidder jeg rett og slett bare ikke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Coveret har nesten alt å si faktisk, men på noen storfilmer teller xtra materialet en liten det Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 SE inneholder ofte director's cut av filmen, samt at jeg er glad i intervjuer med skuespillerne/ folka bak kamera. På "Ringenes Herre" boksene var det også veldig mye interessant stoff om filmproduksjon og modellbygging. Mener gag-reels og deleted-scenes skulle vært standard på alle utgivelser (noe det på mange utgivelser er). Boksen har også litt å si, men det spesielle er vel å ha noe ikke alle andre har. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Bare et lite spørsmål til alle dere som liker SE/collectors edition/osv:Hva er den fremste grunnen til at dere kjøper slike versjoner? Er det coveret eller er det ekstramaterialet? Det varierer. Bakgrunn er interessant for en del filmer, og noen ganger er det kortfilmer e.l. av samme regissør eller på annen måte relatert (mer eller mindre) til 'main feature' (f.eks. Vincent og Frankenweenie på Nightmare Before Christmas, Bedhead på diverse utgaver av Rodriguez-filmer, Looney Tunes på en del klaasiske Warner Brothers-utgivelser i R1). Vanlige making-of's er det ikke så ofte jeg ender opp med å se. Innpakning/cover er interessant hvis filmen gjør det verdt det, forskjellen i pris er liten, eller innpakningen i seg selv er så stilig at jeg bare "MÅ HA!!. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Jeg ser alltid making of's, elsker det. Blooper-reel er også morsomt. Hater å kjøpe dvd'er som ikke har mye ekstramateriale. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Har det samme på Fight Club-DVDen min. Din j*vel. Jeg lette land og strand for å finne det coveret, men måtte ta til takke med plastikk. Det var limited edition. Nå har det kommet ut en blanding av papp og plastikk, men det er ikke på langt nær like digg som det du har. Tidenes cover må likevel være en av kameratene min sin Memento versjon hvor coveret er en psykaters mappe på Pearce's karakter. Vet innlegget er gammelt...men jeg leter etter Fight Club med pappcover Bor i Horten...Får jeg papp-cover på play.no? Det var limited edition. Får ikke tak i den. Et siste krampetak: Noen som vet hvor man kan få tak i utgivelsen med blanding av papp og plastikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå