Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har kjøpt en film som heter Blade Runner for 649,- på DVD galleriet i Bergen. Boksen inneholder Director's cut DVD, screenplay i bokform, en filmrute fra filmopptakene, en plakat og en skokk med bilder. Gleder meg til å se filmen!

Har den samme boksen(betalte dog bare 350,-), og den er definitivt verdt pengene. Verdens feteste film i kanskje den feteste utgaven there is. Glimrende. :D

Lenke til kommentar

Bare et lite spørsmål til alle dere som liker SE/collectors edition/osv:

Hva er den fremste grunnen til at dere kjøper slike versjoner? Er det coveret eller er det ekstramaterialet?

Jeg for min del kjøper (de få gangene det skjer) SE's kun pga av coveret til filmen. Det er UHYRE sjeldent jeg orker å pløye meg igjennom ekstramaterialet.

Lenke til kommentar

SE inneholder ofte director's cut av filmen, samt at jeg er glad i intervjuer med skuespillerne/ folka bak kamera. På "Ringenes Herre" boksene var det også veldig mye interessant stoff om filmproduksjon og modellbygging. Mener gag-reels og deleted-scenes skulle vært standard på alle utgivelser (noe det på mange utgivelser er).

Boksen har også litt å si, men det spesielle er vel å ha noe ikke alle andre har.

Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål til alle dere som liker SE/collectors edition/osv:

Hva er den fremste grunnen til at dere kjøper slike versjoner? Er det coveret eller er det ekstramaterialet?

Det varierer.

Bakgrunn er interessant for en del filmer, og noen ganger er det kortfilmer e.l. av samme regissør eller på annen måte relatert (mer eller mindre) til 'main feature' (f.eks. Vincent og Frankenweenie på Nightmare Before Christmas, Bedhead på diverse utgaver av Rodriguez-filmer, Looney Tunes på en del klaasiske Warner Brothers-utgivelser i R1).

Vanlige making-of's er det ikke så ofte jeg ender opp med å se.

Innpakning/cover er interessant hvis filmen gjør det verdt det, forskjellen i pris er liten, eller innpakningen i seg selv er så stilig at jeg bare "MÅ HA!!.

Lenke til kommentar
Har det samme på Fight Club-DVDen min.  :love:

Din j*vel. Jeg lette land og strand for å finne det coveret, men måtte ta til takke med plastikk. Det var limited edition. Nå har det kommet ut en blanding av papp og plastikk, men det er ikke på langt nær like digg som det du har.

Tidenes cover må likevel være en av kameratene min sin Memento versjon hvor coveret er en psykaters mappe på Pearce's karakter.

Vet innlegget er gammelt...men jeg leter etter Fight Club med pappcover :cry: Bor i Horten...Får jeg papp-cover på play.no?

Det var limited edition. Får ikke tak i den.

:cry::cry::cry::cry:

Et siste krampetak:

Noen som vet hvor man kan få tak i utgivelsen med blanding av papp og plastikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...