Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Saw Den filmen var overraskende god! Noe dårlig skuespill og noen logiske brister, men tøff som faen! Fikk skikkelig Se7en-feel av den, selv om Se7en danker den klart ut. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nosferatu 15£ (2 disc version) Das Kabinett Des Dr.Caligari 10£ Frankenstein / Bride of Frankenstein 6£ play.com Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 The Abominable Dr. Phibes (1971) 8,99£ fra play.com Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Noen som veit når Pusher 2 kommer på dvd? Pusher 2 er ute, i Danmark, alternativt her. fant den på cdon.com *bestille* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 The Abominable Dr. Phibes (1971) 8,99£ fra play.com Genialt! Den filmen er fantastisk (underholdende)! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Når jeg endelig fikk rotet meg til å skaffe VISA-kort, var DVD Heaven og Yeon DVD jaggu meg utsolgt for Oldboy: Final Edition (takk for besværet, Njål). Oldboy: Final Edition - Chan-wook Park - Cikra 155,- http://www.yesasia.com/ Endret 15. september 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Saw Den filmen var overraskende god! Noe dårlig skuespill og noen logiske brister, men tøff som faen! Fikk skikkelig Se7en-feel av den, selv om Se7en danker den klart ut. Se7en finner stige, klatrer opp og pisser på SAW, for så å klatre ned igjen og bite saw i lilletåa. Se7en er en psykologisk thriller i klasse for seg selv. Det er også Saw. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Scrubs: Season 2 £25.99 Delivered Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Star Wars Trilogy Box Set - 349,- på Platekompaniet. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) I, Robot på Rema for 100,- Forventet en midt-på-treet film, fikk en midt-på-treet film, men ble allikevel litt positivt overrasket. Aldri skikkelig skummel, aldri skikkelig spennende, men godt driv og en glimrende popcorn-film. En utrolig overraskende slutt til Will Smith-film å være. Anbefales EDIT: Skal snart lære meg å skrive på nivå med en 2. klassing. Ser fram til den dagen... Endret 15. september 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Enda en tur på min arbeids plass: Rema 1000. Kom ut med en twinpax. The Day After Tomorrow Independence Day Kostet 98,00 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kjøpte Clerks 10 Anniversary Edition i dag på Platekompaniet for 224,- Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Enda en tur på min arbeids plass: Rema 1000. Kom ut med en twinpax. The Day After Tomorrow Independence Day Kostet 98,00 DEN skal jeg ha meg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kjøpte Clerks 10 Anniversary Edition i dag på Platekompaniet for 224,- Skamdyrt. ^^ Jeg betalte 60,- for min kopi av Clerks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Mens jeg nok en gang snubla innom Platekompaniet og snubla ut igjen 199,- fattigere, og 50 skrekkfilmer av kvalitet rikere... Er nå den heldige eier av Horror Classics DVD Collection: 50 Movie Pack Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Tom og Jerry. 50 kr. Husker ikke hva butikken het... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har det samme på Fight Club-DVDen min. Din j*vel. Jeg lette land og strand for å finne det coveret, men måtte ta til takke med plastikk. Det var limited edition. Nå har det kommet ut en blanding av papp og plastikk, men det er ikke på langt nær like digg som det du har. Tidenes cover må likevel være en av kameratene min sin Memento versjon hvor coveret er en psykaters mappe på Pearce's karakter. Vet innlegget er gammelt...men jeg leter etter Fight Club med pappcover Bor i Horten...Får jeg papp-cover på play.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har det samme på Fight Club-DVDen min. Din j*vel. Jeg lette land og strand for å finne det coveret, men måtte ta til takke med plastikk. Det var limited edition. Nå har det kommet ut en blanding av papp og plastikk, men det er ikke på langt nær like digg som det du har. Tidenes cover må likevel være en av kameratene min sin Memento versjon hvor coveret er en psykaters mappe på Pearce's karakter. Vet innlegget er gammelt...men jeg leter etter Fight Club med pappcover Bor i Horten...Får jeg papp-cover på play.no? Det var limited edition. Får ikke tak i den. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har det samme på Fight Club-DVDen min. Din j*vel. Jeg lette land og strand for å finne det coveret, men måtte ta til takke med plastikk. Det var limited edition. Nå har det kommet ut en blanding av papp og plastikk, men det er ikke på langt nær like digg som det du har. Tidenes cover må likevel være en av kameratene min sin Memento versjon hvor coveret er en psykaters mappe på Pearce's karakter. Vet innlegget er gammelt...men jeg leter etter Fight Club med pappcover Bor i Horten...Får jeg papp-cover på play.no? Det var limited edition. Får ikke tak i den. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har nettopp kjøpt Schindler's List 10-year anniversary special edition for 439,-. Pakken inneholder 2-disc utgave med ekstramateriell, en bildebok fra filmen av David James, filmmusikken, ekthetssertifikat og et stk Senitype, som er en rute film. Mitt er nr 167214. Det blir kanskje nudler fram til neste lønning, men jeg syns det er verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå