Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Saw

Den filmen var overraskende god! Noe dårlig skuespill og noen logiske brister, men tøff som faen! Fikk skikkelig Se7en-feel av den, selv om Se7en danker den klart ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saw

Den filmen var overraskende god! Noe dårlig skuespill og noen logiske brister, men tøff som faen! Fikk skikkelig Se7en-feel av den, selv om Se7en danker den klart ut.

Se7en finner stige, klatrer opp og pisser på SAW, for så å klatre ned igjen og bite saw i lilletåa.

Se7en er en psykologisk thriller i klasse for seg selv. Det er også Saw.

Lenke til kommentar

I, Robot på Rema for 100,-

Forventet en midt-på-treet film, fikk en midt-på-treet film, men ble allikevel litt positivt overrasket. Aldri skikkelig skummel, aldri skikkelig spennende, men godt driv og en glimrende popcorn-film. En utrolig overraskende slutt til Will Smith-film å være. Anbefales :thumbup:

EDIT: Skal snart lære meg å skrive på nivå med en 2. klassing. Ser fram til den dagen...

Endret av Ugly Assassin
Lenke til kommentar
Har det samme på Fight Club-DVDen min.  :love:

Din j*vel. Jeg lette land og strand for å finne det coveret, men måtte ta til takke med plastikk. Det var limited edition. Nå har det kommet ut en blanding av papp og plastikk, men det er ikke på langt nær like digg som det du har.

Tidenes cover må likevel være en av kameratene min sin Memento versjon hvor coveret er en psykaters mappe på Pearce's karakter.

Vet innlegget er gammelt...men jeg leter etter Fight Club med pappcover :cry: Bor i Horten...Får jeg papp-cover på play.no?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Din j*vel. Jeg lette land og strand for å finne det coveret, men måtte ta til takke med plastikk. Det var limited edition. Nå har det kommet ut en blanding av papp og plastikk, men det er ikke på langt nær like digg som det du har.

Tidenes cover må likevel være en av kameratene min sin Memento versjon hvor coveret er en psykaters mappe på Pearce's karakter.

Vet innlegget er gammelt...men jeg leter etter Fight Club med pappcover :cry: Bor i Horten...Får jeg papp-cover på play.no?

Det var limited edition. Får ikke tak i den.

Lenke til kommentar

Det var limited edition. Får ikke tak i den.

:cry::cry::cry::cry:

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt Schindler's List 10-year anniversary special edition for 439,-. Pakken inneholder 2-disc utgave med ekstramateriell, en bildebok fra filmen av David James, filmmusikken, ekthetssertifikat og et stk Senitype, som er en rute film. Mitt er nr 167214.

Det blir kanskje nudler fram til neste lønning, men jeg syns det er verdt det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...