Manx Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Fikk endelig mi Band Of Brothers pakke i posten som eg understreker kostet 128 kr på Cdon Det er ikke metal boksen? Det kan det ikke være. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Fikk endelig mi Band Of Brothers pakke i posten som eg understreker kostet 128 kr på Cdon Det er ikke metal boksen? Det kan det ikke være. Nei det er sant nok, men den er vakker likevel! sku tatt et bilder men har ikkje mulighet til det desverre Men er det boksen eller innholdet du vil betale penger for? Alltid fint med en boks men, denne er vakker nok. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Fikk endelig mi Band Of Brothers pakke i posten som eg understreker kostet 128 kr på Cdon Det er ikke metal boksen? Det kan det ikke være. Nei det er sant nok, men den er vakker likevel! sku tatt et bilder men har ikkje mulighet til det desverre Men er det boksen eller innholdet du vil betale penger for? Alltid fint med en boks men, denne er vakker nok. Det kan nok hende, har de fått DTS lydspor på den utgaven. I starten så var det bare metalboksen sone 1 som hadde DTS. Og det er til dags dato det råeste lydsportet jeg har hørt. Edit: Og det var verdt de 300 kronene som jeg betalte ekstra for å få sone 1. Endret 13. september 2005 av Manx Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 American Psycho II: All American Girl HAHAHA, den er så fantastisk dårlig. Hehe, det kjøpet ble et hastkjøp, har rett og slett ikke peiling på hvorfor jeg slengte med American Psycho filmene Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Peter Jackson 5 box med alle splatter klassikerene: Bad Taste Meet The Feebles Braindead Forgotten Silver Hos CDON for bare 159 spenn! Endret 13. september 2005 av Equilibrium Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Peter Jackson 5 box med alle splatter klassikerene: Jeg teller bare 4 titler? Hehe, det kjøpet ble et hastkjøp, har rett og slett ikke peiling på hvorfor jeg slengte med American Psycho filmene American Psycho er jo en god film. Endret 13. september 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Hehe, det kjøpet ble et hastkjøp, har rett og slett ikke peiling på hvorfor jeg slengte med American Psycho filmene American Psycho er en klassiker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 American Psycho II: All American Girl HAHAHA, den er så fantastisk dårlig. Den er fortsatt verdt å ha. Har tro på regissøren jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Hvorfor kjøpe American Psycho II: All American Girl når man kan få Ator for halve prisen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Hvorfor kjøpe American Psycho II: All American Girl når man kan få Ator for halve prisen? Fordi det er navnebroren til Lucius Fox som har laget den. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Hvorfor kjøpe American Psycho II: All American Girl når man kan få Ator for halve prisen? Hvorfor kjøpe noen av disse, når man kan kjøpe "Legally Blonde"? *Løper som bare faen* Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 For A Few Dollars More - 89kr på OBS. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Saw One Flew Over The Cuckoo's Nest - 2 Disc Special Edition 2 DVD for 229.90 på Free Record Shop @ Oslo S Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Siste film: Tittel: Road to Perdition Kjøpt hvor: Rema 1000 Pris: 99,00 Er med litt diverse ekstramateriell: Audiokomentarer, slettedescener, The making of, CD-soundtrack, Fotogalleri, Biografier og produksjonsnotater Er bare Dolby Digital 5.1 surround Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Kanonball, kjøpte den på Rema 1000 til 98 eller noe. Den sugde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 The Lethal Weapon Collection (4 Discs) fra Play. £13.99 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Ok, nå går verden under. Jeg fikk nettopp MST3K: Eegah(/IMDB-link) av min kjære far. Nå skjønner jeg absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Peter Jackson 5 box med alle splatter klassikerene: Jeg teller bare 4 titler? Følger med en ekstra dvd fra folka som lagde Bad Taste som heter Good taste made bad taste. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hvorfor kjøpe American Psycho II: All American Girl når man kan få Ator for halve prisen? Hvorfor kjøpe noen av disse, når man kan kjøpe "Legally Blonde"? *Løper som bare faen* :!: :!: mitt siste kjøp Schpaaa ... Noen som veit når Pusher 2 kommer på dvd? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Noen som veit når Pusher 2 kommer på dvd? Pusher 2 er ute, i Danmark, alternativt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå