Döden Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Skulle gjerne hatt Branded to Kill og Tokyo Drifter i Criterion-utgivelser, men ting må prioriteres. Du får komme med et par anmeldelser. Har vurdert de Criterion-utgivelsene ganske lenge, så du får prøve å overbevise meg. Mitt siste kjøp var vel: Sin City - Frank Miller, Robert Rodriguez . Ca. 150,- Fra CD-WoW. Foresten, BoB-boksene mine kom på onsdag, men fordi jeg hadde bestilt i mammas navn tok hun lappen fra Posten, uten å si ifra til meg. De ble derfor ikke hentet før torsdag. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Og her kom gullkjøpet: Ator l'invincibile (1982) for ynkelige 40kr på play.com. Ator: I love you. Sunya: And I love you. Ator: Why can't we marry? Sunya: Ator, we are brother and sister. Ator: I'll talk with our father. Endret 10. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Robocop Robocop 2 Robocop 3 69 kroner kvar på Prix Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Ator: I love you. Sunya: And I love you. Ator: Why can't we marry? Sunya: Ator, we are brother and sister. Ator: I'll talk with our father. lol Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Fra The Criterion Collection: Traffic - Steven Soderbergh . Ca. 210,- Kjøpt hos CD-WOW! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Taxi Driver - 99,- på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 American Psycho £7.99 American Psycho II: All American Girl £6.99 Full Metal Jacket £9.99 Gladiator: Extended Special Edition (3 Discs) £13.99 John Woo Box Set (Once A Thief / Bullet In The Head / The Killer) (3 Discs) £11.99 The Patriot £5.99 Bestillt fra play.com Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 American Psycho £7.99 Full Metal Jacket£9.99 Gladiator: Extended Special Edition (3 Discs)£13.99 The Patriot£5.99 - Want it. - Want it. - Want it. - Want it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Den siste på listen der var skuffende, Jonnar. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg kan ikke forklare det, men jeg likte den filmen. Har ikke sett den på en stund, og jeg var overtrøtt da jeg så den, men den er fortsatt en film jeg vil ha. Selvsagt ikke på høyde med de tre andre, men jeg kan tenke meg å legge den til samlingen min. Om den er wasted money så får det heller være. Kanskje jeg skal se den én gang til før jeg bestemmer meg, men da må jeg koble i HD'en den ligger på, og det er jo stress. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 American Psycho II: All American Girl HAHAHA, den er så fantastisk dårlig. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Den siste på listen der var skuffende, Jonnar. Synes du? Har den i samlingen min jeg Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Kredittkort er farlige saker. The John Woo Collection: Once a Thief / Zong heng si hai - John Woo Bullet in the Head / Die xue jie tou - John Woo The Killer / Die xue shuang xiong - John Woo Ca. 140,- fra CD-WOW! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Den siste på listen der var skuffende, Jonnar. Synes du? Har den i samlingen min jeg Jeg har den jeg også. Visste ikke hvor dårlig den var før jeg anskaffet meg den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Den siste på listen der var skuffende, Jonnar. Synes du? Har den i samlingen min jeg Jeg har den jeg også. Visste ikke hvor dårlig den var før jeg anskaffet meg den. Syns nå ikkje den var så aller verst eg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Måtte bare oppgradere denne versjonen fra vanlig til... Tommy Boy (Holy Schnike Edition) Og fikk endelig bestilt: Lost in Translation Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Kredittkort er farlige saker. The John Woo Collection: Once a Thief / Zong heng si hai - John Woo Bullet in the Head / Die xue jie tou - John Woo The Killer / Die xue shuang xiong - John Woo Ca. 140,- fra CD-WOW! Kose på John Woo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Fikk endelig mi Band Of Brothers pakke i posten som eg understreker kostet 128 kr på Cdon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Nuovo cinema Paradiso (Cinema Paradiso) Hundrings på Musikkverket. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Manson The gray zone Alexander Master & Commander Hypnosis T3: Rise of the machines De røde elvene 2 Wild roomies Full Pakke 2 De utrolige Alt dette for 400 kr på Narvesen Er nok noen titler her som visse folk her inne vil reagere på, men for min del så er ingen av de så dårlige 40 kr. pr stk er noe stort tap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå