Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Men sist film jeg fikk var i alle fall trafic tror jeg.. (desverre veldig dårlig) Det er sånn ca. en av verdens beste filmer. Der er vi veldig uenig. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Må si meg enig med wh1te. Jeg likte filmen godt, jeg òg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 synes traffic var litt kjedelig men samtidig litt fet.. men var ikke helt min type film.. (det var traffic det var snakk om sant?) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Fight Club Special Edition på DVD. Ingen verdige filmer har kommet etter. Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Traffic var ingen ting annet enn en treg og dårlig film! Hold jo nesten på å sovne da jeg så den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Traffic var ingen ting annet enn en treg og dårlig film! Hold jo nesten på å sovne da jeg så den. You against the critics ... and me Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Traffic var ingen ting annet enn en treg og dårlig film! Hold jo nesten på å sovne da jeg så den. You against the critics ... and me Når begynte du å bry deg om kritikerne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Når begynte du å bry deg om kritikerne? Bryr meg om dem som argumenterer og som jeg forstår. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Når begynte du å bry deg om kritikerne? Bryr meg om dem som argumenterer og som jeg forstår. Så det er ikke bare de du er enig med? Har du noen du anbefaler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Når begynte du å bry deg om kritikerne? Bryr meg om dem som argumenterer og som jeg forstår. Så det er ikke bare de du er enig med? Har du noen du anbefaler? Kritikere? Nei, ingen spesielle. Roger & Ebert nå Siskel & Ebert (om jeg ikke driter meg fullstendig ut) har jo peiling da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Når begynte du å bry deg om kritikerne? Bryr meg om dem som argumenterer og som jeg forstår. Så det er ikke bare de du er enig med? Har du noen du anbefaler? Kritikere? Nei, ingen spesielle. Roger & Ebert nå Siskel & Ebert (om jeg ikke driter meg fullstendig ut) har jo peiling da. Roger Ebert og Richard Roeper. Etter det de skrev om Bad Boys 2 kunne jeg ikke ta de alvorlig mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Roger Ebert og Richard Roeper.Etter det de skrev om Bad Boys 2 kunne jeg ikke ta de alvorlig mer. Ah, det var det ja. Uansett, han Siskel døde vel for en tid tilbake? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Roger Ebert og Richard Roeper.Etter det de skrev om Bad Boys 2 kunne jeg ikke ta de alvorlig mer. Ah, det var det ja. Uansett, han Siskel døde vel for en tid tilbake? I '99, noe med hjernen, tror jeg... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Når begynte du å bry deg om kritikerne? Bryr meg om dem som argumenterer og som jeg forstår. Så det er ikke bare de du er enig med? Har du noen du anbefaler? Pål Bang Hansen? Hallo?! Endret 25. august 2004 av miCro Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Når begynte du å bry deg om kritikerne? Bryr meg om dem som argumenterer og som jeg forstår. Så det er ikke bare de du er enig med? Har du noen du anbefaler? Pål Bang Hansen? Hallo?! Hei, ja. Så du anbefaler han? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Når begynte du å bry deg om kritikerne? Bryr meg om dem som argumenterer og som jeg forstår. Så det er ikke bare de du er enig med? Har du noen du anbefaler? Pål Bang Hansen? Hallo?! Hei, ja. Så du anbefaler han? På det aller varmeste! En mer sær og underfundig fyr (som alle filmkritikere burde være) skal du lete lenge etter. Måten han artikulerer seg på er rett og slett genial, og ikke minst tonefallet som går fra høyt og intenst til mer rolig i hver bidige settning setter en ekstra piff på helheten. Også har vi selvfølgelig den imponerende hårmanken, en slags forhistorisk afo i grått, som setter prikken over i'en (bokstavelig talt). Men det viktigste er at han kan det å anmelde filmer! Han tar filmer for hva det er ment å være, noe veldig få anmeldere i dag bryr seg med å gjøre, men han sparer så absolutt ikke på kruttet om han virkelig misliker filmen heller (og omvendt selvfølgelig). In the hole taken, en flott mann som gjør verden til et bedre sted å være..! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 På det aller varmeste! En mer sær og underfundig fyr (som alle filmkritikere burde være) skal du lete lenge etter. Måten han artikulerer seg på er rett og slett genial, og ikke minst tonefallet som går fra høyt og intenst til mer rolig i hver bidige settning setter en ekstra piff på helheten. Også har vi selvfølgelig den imponerende hårmanken, en slags forhistorisk afo i grått, som setter prikken over i'en (bokstavelig talt). Men det viktigste er at han kan det å anmelde filmer! Han tar filmer for hva det er ment å være, noe veldig få anmeldere i dag bryr seg med å gjøre, men han sparer så absolutt ikke på kruttet om han virkelig misliker filmen heller (og omvendt selvfølgelig). In the hole taken, en flott mann som gjør verden til et bedre sted å være..! Han høres ut som en ok fyr. Vi trenger flere som skjønner at Bad Boys 2 ikke planla å vinne en oscar. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 kjøpte den Grønne mil i går.. filmen var mye bedre enn det jeg trodet! var kjedelig på førsten men det ble kulere Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Heyheynow! Er i godt humør idag, fant Apocalypse Now Redux til under hundrelappen! 194 minutter med ! Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Den siste filmen eg kjøpte var Matrix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå