rvenes Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Eltax Hollywood 5.0 Cherry 2 x front, 2x rear, 1 x center Er dette noke og satse på? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124313&cks=PRL 1000 kr... 200 kr pr høgtaler... kan jo ikkje være all verden her vel? Er ein nabo som lurer på og skaffe seg anlegg... skal eg anbefalle han eit bra headsett i stade. Han må ha forsterker også. Han tenkte på ein Eltax der også til 1000 lappen. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 En kollega av meg kjøpte akkurat det settet. Ved første øyekast ser det veldig greit ut, pent å se på osv. Ser du nærmere på settet er det tynne plater i kabinettet, det er ikke helt stivt, trykker du på midten av sideplatene kjenner du at det er "mykt". Lyden er ikke noe å hoppe i taket av. Mitt inntrykk er at settet høres veldig grumsete ut. Bassen mangler det lille ekstra. Det er ikke noe punch, det virker som høyttalerene prøver, men får det liksom ikke til. Rumling og lite dynamisk lyd blir resultatet. Drar du på litt, høres en aldri så liten kabinettresonans. Ikke overraskenede siden kabinettet ikke er helt stivt. Kollegaen min synes lyden var veldig bra, helt til han fikk høre på mitt anlegg Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 hehe.... ok! da trur eg vi dropper dei her... eit bra headset er vel bedre da ja Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Man får FEM sånne komplette pakker for det samme som jeg betalte for min Klipsch senter høyttaler, lurer på hvem som blir mest lurt egentlig... :!: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Hehehe ja, eg veit. Eg har også Klipsch anlegg. Er det RC3 centern du har da eller? Den har eg... sjekk link nederst for anlegget. Er i tilleg kommet RS3 der også,som ikkje står der. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hehehe ja, eg veit.Eg har også Klipsch anlegg. Er det RC3 centern du har da eller? Den har eg... sjekk link nederst for anlegget. Er i tilleg kommet RS3 der også,som ikkje står der. Har komplett "3" Reference serien inkl RF-3 RS-3 RC-3 KSW-12 subwoofer koblet til en Thule IA350B og dette spiller noe sinnsykt Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Nesten samme anlegg vi da! kun sterkern og subben som er annaleisen Yamaha RX-V1300 og Klipsch RW-10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå