Arbitrator Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Sitter med en p4 2.53 ghz 533 fsb, Asus P4T533-C, Corsair 16bit rdram 1066 mhz og standard kjøling. noen som aner hvor langt jeg kan dra den opp og kan forklare meg hvordan jeg gjør det ? har ikke lyst å stille opp noe fsb mer enn det pcen talker liksom :\ Asusproben min sier at cpuen min har en idle temp på 41 C (dvs nå) MB temperature, hva nå enn det er, er på 37 C VCORE har eg sett bli brukt mange steder så den står på 1.504 help mii Lenke til kommentar
v0id Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Tror ikke det er så mye å hente når du har RDRAM, desverre. Den eneste muligheten du har er å stille på FSB, MP er låst på P4. Såvidt jeg vet har ikke HK-et ditt PCI-lås heller, så da kommer du ikke så veldig langt før både disker og pci-kort kan begynne å svette litt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det skal vel gå fint å overklokke FSB litt, men uten PCI/AGP-lås bør du vite hva du gjør. Lenke til kommentar
Arbitrator Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 hvordan finner jeg ut om jeg har agp og pci lås a ? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Du kan jo alltids leite etter tester/reviews av kortet ditt på nettet... som en liten start i allefall:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå