Gå til innhold

Hvilket kabinett? Bytte Strømforsyning?

Anbefalte innlegg

Jeg går rundt å funderer på hvilket kabinett jeg skal velge. Tenkte på anbefalningen på hardware.no "spilleren" bare Aopen HQ45, 250W er for lite. Kan jeg kjøpe en 350W eller 400W strømforsyning og bytte den ut med den som er i hq45 når jeg kjøper den ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et Aopen HQ45 kabinett med 250W strømforsynig..... Trenger man noe mer?

Jeg har i HD, en DVD, en Brennerog jeg kjører (selvsagt) en T-Bird 1.4

Rockstable!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har faktisk ikke sett noe mer stabilt system som det jeg har( utrolig nok!!!!)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-05 16:59, meastp skrev:

Jeg går rundt å funderer på hvilket kabinett jeg skal velge. Tenkte på anbefalningen på hardware.no "spilleren" bare Aopen HQ45, 250W er for lite. Kan jeg kjøpe en 350W eller 400W strømforsyning og bytte den ut med den som er i hq45 når jeg kjøper den ?

Alle strømforsyningene er standardisert og passer til alle kabinetter (forutsatt at det ikke er et AT-kabinett til 486 eller P1).

Jeg har selv HQ45 og er godt fornøyd med det. 250W er nok til de aller fleste formål.

Lenke til kommentar

Ja, du kan bytte strømforsyningen.

Alle kabinetter som følger ATX-standarden skal jo da ha: En standard ATX strømforsyning. Derfor skal man kunne bytte denne med en hvilken som helst ATX-power. I hvert fall i teorien... Og som vi alle vet, er det mye som skal funke i teorien :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...