BigZ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei! Jeg har et ASUS K8V SE Deluxe hovedkort med integrert Soundmax Digital Audio lydkort. Når jeg hører musikk eller spiller så hører jeg ofte knitring i lyden. Av og til tar det helt av. Vil nesten beskrive det som skraping når det er som verst. Noen som vet hva dette kommer av? Har lest en del tråder rundt omkring på andre forum. Der anbefaler de å skru ned lyden, og mute bassboost i volum kontrollen. Dette gjør det ikke særlig bedre. Har prøvd å høre om belastning på pc'en har noe med det å gjøre, men det knitrer uansett. Hjelp?! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hører du at det knitrer når du f.eks. scroller med musa? Mute absolutt ALLE kanaler du ikke bruker i volumkontroll. Lenke til kommentar
BigZ Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Hører du at det knitrer når du f.eks. scroller med musa? Mute absolutt ALLE kanaler du ikke bruker i volumkontroll. Takk for svar og tips! Ja, det har forekommet. Spesielt ved scrolling i IE. Har mutet alt i volumkontroll unntatt volum, wave og sw synth. Skal teste litt.... Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg har også hørt litt knitring i det samme hovedkortet som du har. Men jeg har bare hørt det i Battle Field 1942 i menyen der, ikke under spilling. Hvordan gikk det med forandring av innstillingene? Fikk du noen bedre resultater? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå