Ingar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hva er problemet med et beskrivelsesfelt under emnetittelen, nå som vi har fått en minimumsgreie på minst tre mellomrom i emnetittelen? (BTW: God ide: Øk den til minst mellommromm, med minst tre bokstaver i vært ord!) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 QUOTE (INGaR @ 08/08/2004 : 13:22) (BTW: God ide: Øk den til minst mellommromm, med minst tre bokstaver i vært ord!) Så jeg skal ikke kunne skrive å/og? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 God idé. Virker gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 QUOTE (drange_net @ 08/08/2004 : 19:18) God idé. Virker gjennomtenkt. At en topic inneholder tre ordentlige _ord_ som "mobiltelefon" "hjelp," osv bør den gjøre, så "og/å" er vel ikke noe problem. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Vi har tidligere utført store "nazi-raid" på forumet hvor vi fint klarte og stenge noen hundre tråder på en gang, nå tok vi en på fredag (desertglow og meg) og vi fikk kun stengt ca 10 stk. Så det vil si at bruken av emnefelt og rett plassering har kommet seg veldig. Det vil og si at treordsbegrensningen og har gjort jobben sin og den vil forbli. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Det vil ikke nødvendigvis si at begrensningen har "gjort sitt", men at folk har tatt hintet, hvilket er bra. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Vi får konstant nye brukere. Veldig mange nye brukere faktisk Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 QUOTE (psilocybe @ 01/08/2004 : 19:14) "hvilken adsl leverandør?" Nei ikke hvilken det er jo "hvem". De som skriver "hvem" når de glatt kunne skrive "hvilken" skulle vært moderert eller noe slikt. Måtte bare. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 09/08/2004 : 10:13) Det vil og si at treordsbegrensningen og har gjort jobben sin og den vil forbli. Kan vi rapportere emnetitler med orddelingsfeil, da? Titler som "hvilken ram brikke?" og "hov ed kort" får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Akkurat slik det er nå, kan jeg til en viss grad forstå at folk deler opp ordene på den måten. De får jo følgende feilmelding: QUOTE Tittelen på emnet må være lengre enn 3 bokstaver og/eller bestå av minst 3 ord. Ingen forklaring på hvorfor. Når de først er såpass "treg" at de ikke beskriver emnet skikkelig, så tror jeg egentlig at fokuset blir på å få laget tre ord enklest og raskest mulig, ikke å lage en skikkelig tittel. Hva med å skrive tydelig i den feilmeldingen hvorfor det må være 3 ord, og eksempler på bra og dårlige titler? Jeg tror det ville hjulpet MYE bedre! Begynn gjerne feilmeldingen med "Tittelen du oppga var lite beskrivende." Forresten, den treordsbegrensningen, er det en egen "hack" dere har laget selv, eller er det noe dere har lastet ned fra internett? Kunne tenkt meg en slik i mitt eget forum... Endret 13. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det er en hack Ueland mekket selv. Den sjekker om tegnet " " forekommer minst 2 ganger i topic, så det bør vel ikke være for vanskelig å sjekke? Feilmeldingen klagde jeg selv på første dag også, kanskje på tide å gjøre noe med den ja;) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Der var mitt forum modifisert med samme funksjon - og en beskrivende feilmelding, som oppfordrer brukeren til å lage skikkelig tittel Endret 13. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg