TRS Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 de første som i: de som egentlig er sist? (Ep 4, 5 & 6) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg kan, i likhet med sosohal, si at jeg aldri har sett en eneste StarWars film. Har ALDRI sett noe som er i nærheten av det, engang. Trokke jeg har gått glipp av så mye egentlig. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 de første som i: de som egentlig er sist? (Ep 4, 5 & 6) Hehehe, ja. Tenkte kronologisk Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Alle har vel sett SW filmene Det er jo filmene gjennom tidene(de gamle uansett) Nei i septmeber så må dere stikke ut til nærmeste DVD butikk å kjøpe de gamle på DVD BTW, tenkte bare jeg kunne opplyse(til dere som ikke visste det) at tittelen på den nye filmen blir "revenge of the sith" ja det er offisielt Kult bilde foressten(for å holde meg til topic) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Med en tittel som "Deathstar! [ord for å fylle treordskvoten her]" er dette å regne som å be om at vi stenger tråden Endret 7. januar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg