Gå til innhold

Ekte video av et spøkelse?

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Er det noen som vet om noen hjemsøkte plasser i Norge forresten?

På Rådhuset i Arendal spøker det. Arendal Rådhus ble bygget som privatbolig i årene 1812 - 1815. Huset er bygd i empirestil, og er Norges høyeste og nest største trebygning. Bygningen ble oppført av den velstående skipsreder og handelsmann Morten Michael Kallevig.

Jeg har hørt på folk som jobber der fortelle om merkelige opplevelser. Det er en høy kvinneskikkelse som går igjen der og har blitt observert mange ganger. I ballsalen har man hørt høye lyder som tydet på at det var fest på gang der inne, men når døra ble åpnet var det ingen der. Det er visstnok masse annet rart som har skjedd der også.

Ellers foregår det mye rart på politimuseet i Trondheim

Lenke til kommentar

det spøker på borgen i seljord og. (stort gammalt hus)

Mai som er dø nå var sikker på at det spøkte der :)

Det er mer mellom himmel og jord en det man vet men sansynligheten for at det finnes spøkelser er heller liten. Og hvorfor være så redd for spøkelser? hva skulle de oppnå med å drepe deg?

Men nightshot er en artig effekt. Jeg og mac1334 leika oss en del med det.

Det og nightshot+negativ art. Da er det kult å skjære grimaser.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Jeg er personlig kristen, og tror på det som står i Bibelen. Det står ikke noe om at Gud skapte noen andre vesener enn mennesker. Og da finnes det ikke noen andre vesener på jorden eller i verdensrommet enn oss. I dette tilfellet kan det være en demon. Man vet aldri. Det kan selvfølgelig også være juks. Alt som står i Bibelen er sant, og i disse dager begynner faktisk noen ting av det som har stått i Bibelen å skje.

Lenke til kommentar

.. alt som står i bibelen er sant sier du.

Men etterom jeg har forstått det er bibelen selvmotsigende.

Så da må du jo velge ut noe som ikke er sant.

Bibelen er vel ett skriv ut i fra ut i fra folkemunne? Da er det stor sansynlighet for at det er endret fra det originale og ikke kan stoles 100%.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Bibelen er ikke selvmotsigende. Bibelen er oversatt fra gresk og hebraisk, det er vel ikke alltid HELT ordrett, men jo, bibelen er sann.

Lenke til kommentar
Det står ikke noe om at Gud skapte noen andre vesener enn mennesker. Og da finnes det ikke noen andre vesener på jorden eller i verdensrommet enn oss.

Nå må jeg nesten le. Pga ting ikke står i bibelen, så finnes det ikke? Står det noe om dinosaurer i bibelen? Greit nok at du er kristen, men du kan jo ikke bruke bibelen som faktabok/fasit for hvordan ting er.

Jeg tror det finnes andre skapninger enn oss, men ikke i dette solsystemet. Tror i utgangspunktet ikke på spøkelser eller noe sånt heller, men utelukker det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

GeeZuZz: Jo, Bibelen er en sann bok. Det er det jeg tror. Og jeg sa forresten ikke noe om dinosaurer heller. Du må gjerne tro det finnes utenomjordisk liv, men jeg vet at det ikke gjør det. Tror forresten heller ikke på spøkelser og gjenferd. :yes:

Lungemannen: Gud har en sønn. Jesus Kristus.

Lenke til kommentar
GeeZuZz: Jo, Bibelen er en sann bok. Det er det jeg tror.

Det er forskjell på at du tror at det er en sann bok, og at det faktisk er det.

Og forresten: Alt som står på internett er sant. Stoffet er hentet fra folkemunne og skrevet ned, men det er fortsatt sant.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
det spøker på borgen i seljord og. (stort gammalt hus)

Mai som er dø nå var sikker på at det spøkte der :)

Det er mer mellom himmel og jord en det man vet men sansynligheten for at det finnes spøkelser er heller liten. Og hvorfor være så redd for spøkelser? hva skulle de oppnå med å drepe deg?

Tror ikke at folk er redde for å bli drept av et spøkelse. Heller å bli skremt til du pisser på deg og kanskje får sjokk. Det er naturlig å bli redd når man ser noe som man ikke vet hva er, når man ser noe som ikke ser naturlig ut. Noe som ser helt grusomt ut. La oss si at denne videoen ikke var fake, så tror nok jeg at du også hadde reagert på samme måte som dem.

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...