Gå til innhold

Ekte video av et spøkelse?

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra arbeid med bildene, gef. Jeg har imidlertidig noen svar på ankepunktene dine.

-Hvorfor har han så merkelige klær på seg?

Vel, min teori er at dette er en litt forstyrret uteligger e.l. Han har nok funnet noen filler som han bruker.

-Hvorfor en lantærne? Hvorfor ikke lommelykt?

Lommelykt krever batterier og lyser bare på et punkt. En lanterne er mye bedre for uteliggerens behov.

-Hvorfor har han et slags pledd over høyre ermet?

Han har nok ikke engang funnet ordentlige klær å ha på seg, men kanskje et laken eller lignende. Dette gjør at snittet ikke er helt i rute. :D

-Hvorfor sier han ikke noe?

Han er redd, han er fattig uteligger og han er litt forstyrra. I tillegg varer møtet i et sekund, og hvorfor skal han si noe når de forsvinner vekk, det er jo det han vil.

-Hvorfor gjorde han ikke noe den første dagen de var der?

Han gjemte seg på samme måte som den andre dagen. Denne gangen trodde han nok at han var oppdaget eller kom til å bli oppdaget.

-Hvorfor har han fake ører på seg?

"Ørene" kan være hva som helst egentlig. Vi ser bare en lys flik som stikker ut av hodet.

Spørsmål som burde ha vært stilt:

Hvorfor har han laget en steinsirkel med kjøtt i?

Vel, dette kan bekrefte at fyren er litt sinnsyk, og kanskje liker å tro at han er litt spøkelse selv. Vi kan sammenligne det med satanister o.l. som gjør litt absurde ting.

Lenke til kommentar

De som nekter A tro pA noe som helst utenomjordisk er etter min subjektive mening totalt trangsynte. Universet har uendelig mange planeter utenom jorda som det er mulig liv pA.. SA hvorfor skulle vi mennesker vAere de eneste ? Det er totalt ulogisk. Dessuten tror jeg ogsA pA sjelevandring, reinkarnasjon, etc.. Det er noe mer enn bare de ~70 Ara her pA jorda..

Lenke til kommentar

De som tror på ting uten videre, bare fordi det høres så fint og passende ut, de er naive.

Liv utenfor jorden, det kan man tro på. Dette har vi en god del kunnskaper om, og vi kan si oss enige i at dette er meget sannsynlig. Sjelevandring, reinkarnasjon etc kan man ikke tro på uten bedre kunnskaper enn det vi har i dag.

Dere kan like så godt tro på fjøsnisser, vampyrer og drager. Disse har like godt grunnlag (om ikke bedre) for å eksistere som det dere tror på.

Det er altfor mange mennesker på jorda som tror på ting uten videre. Jeg prøver å starte en diskusjon hvor vi ser nærmere på hva vi har med å gjøre. De naive menneskene tar dette for god fisk med en gang bare fordi det høres så kult ut, og fordi det er en lettvint løsning.

Lenke til kommentar

For å få en slags bekreftelse på at spøkelser eller gjenferder finnes, kan ikke noen her gå til et hjemsøkt hus og prøve å finne ut? IKKE fake det da! :p

Frister litt selv å finne ut eller prøve ting for å tilkalle frem ånder o.l. Metoder går det ann å lese om på internett.

Men jeg tror fortsatt på spøkelser eller gjenferder, har hatt noen merkelige opplevelser selv som jeg ikke kan forklare. Kjenner også folk som har hatt merkelige opplevelser. Tror faktisk at det spøker sånn hallveis på rommet mitt, uten at jeg skal si det helt sikkert.

Hvis vi skal tro på de folkene på den nettsiden, så er det et gjenferd av en slags. Han forteller at skapningen jaget dem helt ut, og at det hadde gråe lysende øyne? Husker ikke helt...men det var noe slikt. Er ikke helt sikker på om jeg skal tro alt det de skriver, kan godt være det var lagt opp slik...men selv om denne historien er fake, så tror jeg fortsatt på at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi mennesker kan fatte.

Edit: Er det noen som vet om noen hjemsøkte plasser i Norge forresten?

Endret av Gef
Lenke til kommentar
[svar på spørsmål om det rare bildet]

Tenkte mer på det Barton-bildet? ;---------)

Edit: Hum, vi har lissom et sånt spøkelseshus i nærheten her. Husker ikke om det er revet men. Det er stort, gammelt og forlatt. Var oppe der med noen venner for mange år siden, og de turte så vidt å gå inn osv.

Finnes da mange steder i Norge som visstnok skal være "hjemsøkt". Gikk jo sånn serie på TV Norge for en stund siden. Noe vrøvl om en Grå Dame, og en jævel på Akerhus Festning osv.

Endret av sosohal
Lenke til kommentar

ghost-2.png

Synes det ansiktet ser kjent ut. :hmm:

Mener å ha sett det før...på et maleri eller bilde eller nokke. Klarer ikke plassere det.

På bildet ser du øyne, nese, øre og munn. Munnen er helt nede med haken. Det ser ut som munnen er åpen og han bøyer hodet frem. (Han bøyer det sikkert for å komme under dørkanten)

Når det gjelder lanternen forsvinner den bak det lakenet som han har over armen, men det ser også ut som den slukner. Så hvorfor sluknet den?

Men egentlig synes jeg det ansiktet ligner på en nissemaske eller...kanskje det er en nisse!?

Og høyden hans var vel litt overdrevet med 2.50 m. Høy var han ja, men det ser ut som han var rundt 2 m. Ikke så mye over det.

Lenke til kommentar
Tror ikke no på at dette er en ekte film... Typiskt at de må dra kamera til venstre før uhyret står i døra...

...men scary vare...hehe :p

De tar jo kameraet til venstre fordi de tror de ser noe som ligger på gulvet... :ermm:

Lenke til kommentar
Pff. Det der var garantert skuespill. :hrm: "Tilfeldigvis" drev de å filmet inni huset der for å "teste" det nye kameraet. Jeje, litt creepy var det iallefall :D

Har du lest det de har skrevet om de to kveldene de var ute i det huset? eller har du bare sett filmen? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...