Godrick Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dette skulle jeg ikke ha sett på. Nå er min fantasi i gang. Jeg er en person som ikke takler grøsser filmer. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Han må jo være 2,50m eller mer jo! Legg merke til når de filmer døren i begynnelsen. Da ser du at det er noe på gulvet: Det tror jeg forklarer årsaken til at "han" ser så høy ut. I tillegg så går han jo ikke ut av døren, det ser mer ute som han "nærmest "vingler" seg ut av døren. Det tror jeg skyldes at han klatrer over det som ligger på gulvet i døren. Og som raze^ nevner: Det er jo litt snodig at bildene og videoen baserer seg på en komprimert utgave av tapen. Hvorfor er ikke bildene tatt fra en rå kopi av filmen? (en kopi som ikke er komprimert, eller redusert i størrelse) Endret 28. juli 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Vel, når det gjelder kvaliteten på videoen, så er det nok fordi de brukte nightvision-funksjonen på kameraet. Selv om kameraet ser godt i mørket med en slik funksjon, så blir kvaliteten betraktelig dårligere. Men jeg går fortsatt for teorien om en litt sinnforvirra uteligger som gjemmer seg i huset. Siden han står i skapet, så ser han høy ut, han har på seg filler fordi han er uteligger, han har en lanterne fordi det er mørkt, han ser ekstremt shabby ut, og derfor så han ut som en demon i de få sekundene i mørket. Legg også merke til at personene i filmen sier "look there, look there" om det som de først lyser på med lommelykt. Dette gjør sikkert at uteliggeren tror at de har oppdaget han, og han kommer ut. Endret 28. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Vel, når det gjelder kvaliteten på videoen, så er det nok fordi de brukte nightvision-funksjonen på kameraet. Selv om kameraet ser godt i mørket med en slik funksjon, så blir kvaliteten betraktelig dårligere. Ja, nightvision gir dårlig kvalitet, men kvaliteten ville uansett vært bedre hvis det ikke var komprimert (evt. komprimert med noe annet enn quicktime), og oppløsningen ikke redusert. En rå kopi av filmen ville kunne hatt en oppløsning på ca 640x480. Er det et skap? Synes det ser ut som en helt vanlig dør inn til at rom jeg... (dvs, døren er borte/lukket opp) Endret 28. juli 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) På siden deres står det at det var et skap. Grunnen til at de har så dårlige filmer på siden, er nok pga båndbredde o.l. hos de som tilbyr serveren. Det forklarer allikevel ikke hvorfor screenshotene er i så dårlig oppløsning. Men om man ser litt etter på f.eks. ansiktet, så kan man se at screenshotene fra filmen er i høyere kvalitet enn når man pauser filmen. En annen ting å tenke på, er hvorfor vi ikke har sett noen av dette i media eller lignende. Det er jo ganske oppsiktsvekkende. Endret 28. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 OMG! Sånt får jeg noia av! :---P *lese lang tekst* Får ikke sett videoen btw. Er noe galt. ((( Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nå har jeg sett videoen, og diskutert litt av det med en kamerat. Samtidig har jeg lest litt av det som står på siden. Der står det blandt annet at en av de MDF/spon-platene som ble brukt for å blokkere for inntrengere, var revet ned, og lå slengt på gulvet. Det styrker teorien med uteligger. En ting som IKKE styrker denne teorien, er: fjeset er veldig uklart, man ser bare øyne og noe som skal være en nese. Ikke bare det, men jaggu har den en lanterne, og veldig lange, lasete klær. Så godt som ingen uteliggere jeg har sett, har hatt på seg sånne klær, ei heller hatt en slik lanterne. Dessuten, ørene på denne figuren har en veldig unaturlig form, de ligner litt på StarTrek-figuren Spocks ører. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kanskje uteliggeren vil skremme folk vekk fra stedet hans. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nå har jeg lest historien. OMG. Får derimot ikke sett videoen. Kjedelig. Lenke til kommentar
salif Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 OK, jeg så den en gang, men jeg ser den absolutt ikke en gang til før jeg legger meg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Dette skal leses! *se på klokken* ....i morgen Lenke til kommentar
bitte Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 FY F***! Det skremte livskiten ut av meg! Herre jesus som eg vart skremt når det derre kom ut. Og så no på natten! Hvis det ikke er manipulert på noen måte så...! Enig i uteligger teorien her, men isåfall har han en maske på seg. Eg ser et sykt skummelt fjes av noe som ligner på en nisse. En ond nisse! Kanskje eg ble litt paranoid no men... Det eg ser er ikkje et normalt menneskefjes! Kanskje et deformert ansikt, MEN det er ikkje ett normalt menneskefjes! Herregud! Det var scary! Noen mad photoshoppere som tør å gjøre bildet skarpere? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Ja, du blir litt skremt... Og da kan det være lurt å roe seg ned ved å fokusere på noe annet som for eksempel litt avslappende hjernetrim: Finn de 3 forskjellene på bildene! Endret 29. juli 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Det er jo like realistisk at det er en høy mann med et filette laken på seg. At de måtte før 1 sekund var gått, men det var vel kanskje hele planen? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kjempe intressert i parapsykologi og greier som vi ikke helt vet hva er.. de som liker å skremme seg selv litt bør ta en titt her : http://www.ghoststudy.com/gallery.html en morsom historie som faktisk er sann: http://sidhujatt.tripod.com/mysteries.htm Ansiktene i gulvet... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 [Rart bilde] Kan du beskrive det bildet for meg? Får lissom ikke til å se noe ansikt/nese/what ever...? Har prøvd å gjøre bildet litt skarpere og lagt til litt ekstra skygge der nesen og øyenbrynene er. Virker som om han har en panne som stikker litt frem, og en litt stor nese. Ørene ser du vel ganske tydelig? Munnen klarer jeg ikke helt å skille ut, men jeg vil helst tro at den er nede med hakenivået, atlså en munn som står ganske unaturlig langt nede på fjeset. Hvis dette skulle hvert en uteligger, så er jeg enig i at klærne skapningen har på seg er litt rare iforhold til hva en uteligger bruker. Hvis det er en uteligger: -Hvorfor har han så merkelige klær på seg? -Hvorfor en lantærne? Hvorfor ikke lommelykt? -Hvorfor har han et slags pledd over høyre ermet? -Hvorfor sier han ikke noe? -Hvorfor gjorde han ikke noe den første dagen de var der? -Hvorfor har han fake ører på seg? oivind_dahle: Interresant! Skal sjekkes ut. Er interresert i det samme Her er et bilde av det de tror er et kropps organ med blodårer: En ting jeg har lurt på...hva skjer med lanternen etter hvert? Den slukkner? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Jeg tror nok den greia vi ser der, er en del av ett dyrehjerte. Endret 29. juli 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 http://www.paranormal.no/ er også en fin side som attpåtil er norsk. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Fikk litt frysninger etter å ha lest og sett alt som står her Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja, du blir litt skremt... Og da kan det være lurt å roe seg ned ved å fokusere på noe annet som for eksempel litt avslappende hjernetrim: Finn de 3 forskjellene på bildene! Hater deg GeeZuZz Er det sant så synes jeg synd på de to som filmet. Hadde det vært meg tror jeg at jeg ville ha dødd av skrekk Så for en stund siden et program på Discovery Science om spøkelser, har egentlig trodd at det finnes spøkelser siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå